De la ora 11:00, pe live.avocatnet.ro, are loc evenimentul: Dreptul proprietății intelectuale în raport cu salariații
Oficiile Teritoriale pentru IMM si Cooperatie accepta depunerea certificatului constatator cu semnatura electronica emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe portalul ONRC, pentru inscrierea in toate programele nationale de finantare, se mentioneaza pe site-ul Departamentului pentru IMM, Mediu de Afaceri si Turism (AIPPIMM). Firmele pot obtine online de la ONRC acest document incepand din 10 aprilie, print-un nou serviciu electronic. Citește articolul
Firmele nu mai trebuie sa se deplaseze pana la sediul Registrului Comertului (ONRC) pentru obtinerea certificatelor constatatoare, ci le pot obtine si online din 10 aprilie, se mentioneaza intr-un comunicat al ONRC, remis recent redactiei. Acest lucru este posibil printr-un nou serviciu electronic pe care contribuabilii il pot accesa. Citește articolul
Pagina de internet a Registrului Comertului este, din nou, disponibila, dupa ce timp de trei zile au fost efectuate lucrari de mentenanta ce au dus la sistarea activitatii online a institutiei. Acest lucru inseamna ca mai multe servicii online oferite de ONRC, precum inregistrarea unei firme sau comandarea diverselor acte si certificate, vor putea fi accesate de utilizatori incepand de astazi. Citește articolul
Organigrama Oficiului National al Registrului Comertului va suferi unele modificari la nivelul structurilor interne, acestea fiind determinate de reorganizarea unor activitati sau de necesitatea implementarii altora, dupa cum informeaza Ministerul Justitiei pe site-ul propriu. In plus, pentru asigurarea de noi modalitati de acces la informatiile inregistrate in registrul comertului, in subordinea ONRC a fost introdusa o noua structura, si anume ghiseul de furnizare informatii inregistrate in registrul comertului. Citește articolul
Firmele care vor sa isi deschida un punct de lucru in alt judet decat cel in care isi desfasoara activitatea trebuie sa parcurga cateva etape. De asemenea, acestea trebuie sa tina cont daca punctul de lucru va avea mai mult de cinci angajati, pentru ca in aceasta situatia intervin anumite aspecte pe care trebuie sa le aiba in vedere. AvocatNet.ro iti prezinta in materialul urmator care sunt aceste aspecte si prin ce etape trebuie sa treaca o firma pentru a-si infiinta un punct de lucru. Citește articolul
Oficiile Registrului Comertului si-au reluat activitatea normala de astazi, dupa ce, incepand cu data de 26 ianuarie, din cauza implementarii unui nou sistem informatic, nu au mai fost solutionate deloc niciun fel de cereri de inregistrare. Toate solicitarile de acest fel au fost primite prin corespondenta, urmand a fi rezolvate in perioada urmatoare. Citește articolul
Doar 21 mii de firme au optat pentru suspendarea activitatii anul trecut, cu 68% mai putine ca in anul precedent, arata datele Oficiului National al Registrului Comertului (ONRC). Citește articolul
Din 1 decembrie, Finantele au impus noi criterii pentru inregistarea firmelor in scop de TVA. Operatiunea se va putea realiza doar in masura in care o persoana impozabila obtine peste 45 de puncte in urma controlului de la Fisc. De la AvocatNet.ro afli astazi cum solutioneaza Fiscul cererile de inregistrare si ce termene trebuie sa respecte. Citește articolul
La numai cateva luni de la introducerea unor criterii dure la inregistrarea firmelor in scopuri de TVA, Ministerul Finantelor Publice a emis un Ordin prin care abroga aceste prevederi. Surpriza este generata, insa, de faptul ca noile reglementari stabilite de Finante difera doar intr-o mica masura fata de procedura aplicabila in prezent. Cu alte cuvinte, birocratia excesiva ramane principala caracteristica atunci cand vorbim de infiintarea unei firme platitoare de TVA. Ordinul emis de MFP se va aplica de la 1 decembrie 2011. Citește articolul
Schimbarea sediului social poate interveni in viata unei firme din mai multe motive. Fie ca e vorba despre expirarea contractului de sediu pe care firma il avea sau despre identificarea unor oportunitati de afaceri in alte zone geografice, mutarea unei societati la un alt sediu social se face la Registrul Comertului si te poate costa pana la 800 de lei, daca noul sediu va fi stabilit intr-un alt judet. Citește articolul