Vânzătorii sunt obligați să livreze produsele cumpărătorilor în cel mult 30 de zile de la încheierea contractului, dacă nu s-a convenit un alt termen. În caz de întârziere, consumatorii pot solicita un nou termen de livrare, iar dacă bunurile nu ajung nici atunci, pot denunța contractul și solicita rambursarea sumelor plătite. În perioade aglomerate, precum Black Friday, autoritățile recomandă verificarea atentă a termenelor, condițiilor de livrare și modalităților de plată, pentru a evita întârzieri sau probleme legate de colete. Citește articolul
Perioada reducerilor de Black Friday vine, de regulă, cu multă agitație, nu doar în magazinele fizice, ci și în mediul online. Volumele mari de comenzi pun presiune pe firmele de curierat, iar întârzierile sau chiar pierderea coletelor nu mai sunt de mult o raritate. Probabil că fiecare dintre noi a trecut, cel puțin o dată, printr-o astfel de experiență sau a auzit de cineva care s-a confruntat cu ea. Citește articolul