avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 500 soluții astăzi
Acasă Subiect: acte administrative in forma electronica
Subiect: acte administrative in forma electronica
ACCES PREMIUM

Autenticitatea actelor emise de ANAF prin SPV poate fi verificată online. Acestea sunt valabile fără semnătură olografă și ștampilă

Alexandru Boiciuc în Contabil și fiscal
Redactor-șef, avocatnet.ro
23 Martie 2022 | 0 | 1289 | Timp de citire: 2 min.

În contextul trecerii, de la 1 martie 2022, la o relaționare exclusiv online cu Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF), este important de știut că autenticitatea documentelor emise prin Spațiul Privat Virtual (SPV) poate fi verificată online de către oricine. Aceste documente sunt semnate electronic de ANAF, fiind valabile fără semnătură olografă și ștampilă. Citește articolul

ACCES PREMIUM
Retrospectiva

Documentele fiscale pot fi comunicate prin "Spatiul privat virtual". Cum accesati serviciul ANAF?

Elena Voinea în Taxe și impozite
2 Ianuarie 2015 | 2 | 6576 | Timp de citire: 7 min.

Comunicarea on-line a documentelor fiscale este posibila din septembrie 2014 prin "Spatiul privat virtual". Acest serviciu le permite contribuabililor sa trimita si sa primeasca on-line de la ANAF diferite documente fiscale si, in plus, acestia pot verifica situatia contributiilor de asigurari sociale declarate de catre angajatori. Din 15 decembrie 2014, serviciul este disponibil pentru contribuabilii persoane fizice din toata tara. Citește articolul

ACCES PREMIUM

UPDATE Peste 2000 de contribuabili au solicitat Fiscului inregistrarea in "Spatiul privat virtual"

Elena Voinea în Taxe și impozite
16 Septembrie 2014 | 6 | 6795 | Timp de citire: 7 min.

Un numar de 2390 de contribuabili s-au inregistrat de ieri de la ora 16:00 si pana azi la ora 11:00 pe site-ul ANAF, pentru a putea accesa noul serviciu on-line "Spatiul privat virtual", prin care acestia au acces la propria situatie fiscala, se arata intr-un comunicat al Ministerului Finantelor, remis marti redactiei. Prin intermediul serviciului persoanele fizice pot solicita Fiscului si informatii privind situatia contributiilor de asigurari sociale declarate de catre angajatori. De asemenea, intr-o prima etapa, facilitatea va fi disponibila pana la sfarsitul anului 2014 numai pentru contribuabilii cu domiciliul fiscal in Bucuresti si Ilfov. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Spatiul privat virtual: Ce pasi trebuie sa urmati pentru accesarea noului serviciu al ANAF?

Elena Voinea în Taxe și impozite
16 Septembrie 2014 | 7 | 65752 | Timp de citire: 7 min.

Comunicarea on-line a documentelor fiscale este posibila din aceasta saptamana, prin "Spatiul privat virtual", un nou serviciu al ANAF, lansat ieri pe pagina sa de internet. Aflati din materialul urmator ce etape trebuie sa parcurgeti pentru a va autentifica si a accesa noua facilitate. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Documentele fiscale pot fi comunicate printr-un serviciu on-line al ANAF. Noile reguli au intrat in vigoare

Elena Voinea în Taxe și impozite
3 Septembrie 2014 | 8 | 14349 | Timp de citire: 8 min.

Persoanele fizice vor putea comunica electronic cu ANAF printr-un serviciu on-line, prin care vor putea trimite si primi de la ANAF mai multe documente, se mentioneaza intr-un act normativ care a intrat ieri in vigoare. Conform noilor dispozitii, aceasta facilitate va fi disponibila pana la sfarsitul anului 2014 numai pentru contribuabilii cu domiciliul fiscal in Bucuresti si Ilfov. De asemenea, prin respectivul serviciu, persoanele fizice vor putea solicita Fiscului informatii privind situatia contributiilor de asigurari sociale declarate de catre angajatori. Citește articolul

ACCES PREMIUM

UPDATE Codul de procedura fiscala s-a modificat. Documentele fiscale pot fi comunicate pe e-mail

Elena Voinea în Taxe și impozite
24 Iunie 2014 | 4 | 13577 | Timp de citire: 6 min.

Contribuabilii vor putea trimite catre Fisc unele documente si prin e-mail, nu doar prin fax sau posta, se mentioneaza intr-o ordonanta de urgenta privind modificarea Codului de procedura fiscala. De asemenea, noile dispozitii, care au intrat in vigoare ieri, stabilesc ca, la randul sau, si ANAF le va putea transmite contribuabililor anumite acte tot prin intermediul postei electronice. Citește articolul