În piață, foarte mulți oameni vorbesc despre ideea de marketing direct. Doar că, în legislație, nu această definiție trebuie căutată, pentru a afla cum anume se pot trimite e-mailuri / sms-uri și altele către clienți, ci alta. Citește articolul
Utilizarea serviciilor şi produselor Google aduce companiilor din România afaceri anuale de 4,3 miliarde de lei, în special în urma utilizării Google Search şi Google Ads. Citește articolul
Trei sferturi dintre tinerii antreprenori români se plâng că principalul obstacol în calea afacerii visate este lipsa banilor pentru investiția inițială. Citește articolul
Curierii par să piardă teren în faţa unui sistem nou la capitolul cumpărături făcute pe internet. Citește articolul
În viața profesională ne obișnuim rapid cu ideea de a realiza și de a primi prezentări. Totuși, care este scopul lor? De ce sunt preferate altor forme de comunicare? Cum ar trebui să le construim? Acestea sunt concluziile la care am ajuns după mai mulți ani de scris și citit prezentări. Citește articolul
În piață, foarte mulți oameni vorbesc despre ideea de marketing direct. Doar că, în legislație, nu această definiție trebuie căutată pentru a afla cum anume se pot trimite emailuri / sms-uri și altele către clienți, ci alta. Citește articolul
Succesul unei afaceri debutante depinde de mulți factori, însă felul în care este asigurată interacțiunea cu potențialii clienți are un rol hotărâtor. În timp ce magazinele fizice au în continuare o prezență foarte ridicată, mediul online devine din ce în ce mai atractiv pentru antreprenori, ca urmare a investițiilor inițiale mai mici. Cu toate acestea, ambele tipuri de afaceri au avantaje și dezavantaje, iar în cele ce urmează le vom analiza pe cele mai importante dintre acestea. Citește articolul
După 20 de ani răspuns zilnic la peste 100 de emailuri, Alin Popescu, fondator avocatnet.ro, ne povestește despre importanța comunicării pe email în relația cu angajații, clienți, colegii ș.a.m.d. Citește articolul
În mod implicit, aplicațiile pe care le ai pe Android se actualizează automat, dar există o funcție la care poți apela ca să oprești actualizările automate în Google Play Store. Citește articolul
Avocatnet.ro oferă servicii de promovare pentru o serie de clienți. Pe parcursul colaborării cu aceștia, am întâlnit o serie de viziuni asupra marketing-ului. Dar, cel mai mult am învățat încercând să vindem propriile produse. Când am lansat serviciul Premium, pe bază de abonament plătit, în prima lună am vândut 2 abonamente. Teoretic aveam toate avantajele: nu aveam costuri de promovare (site-ul gratuit avea o audiență de peste 1 milion de unici lunari), echipa care se ocupa de produs și de promovare avea ani buni de experiență cu mediul online, cunoșteam bine publicul pe care îl ținteam (erau cititori fideli ai site-ului gratuit). Ne așteptam să se înghesuie, să cumpere plătind direct, online. Citește articolul