Departament: Administrativ și Imobiliare (Facilities)
(P) Clientii certSIGN beneficieaza gratis de arhivare electronica cu valoare legala
Acest departament se ocupă adesea de organizarea generală a documentelor și de buna funcționare a biroului. Arhivarea electronică ajută la o mai bună organizare și la găsirea rapidă a documentelor, reducând nevoia de spații de depozitare fizice și eficientizând munca administrativă.
Saptamana aceasta dorim sa va prezentam un instrument de crestere a eficientei activitatii contabile: serviciul de arhivare electronica cu valoare legala pe care certSIGN il ofera gratis tuturor celor care cumpara sau reinnoiesc un certificat digital calificat in perioada de vara. Serviciul face parte dintr-un pachet extins de beneficii care mai contine vouchere pentru produse financiar-contabile si acces gratuit timp de 3 luni la cea mai moderna aplicatie juridica dezvoltata in Romania. Citește articolul
Referendum 2012: Numarul sectiilor de votare din strainatate s-a dublat
Departamentul Administrativ ar fi interesat de aspectele legate de asigurarea spațiilor necesare pentru desfășurarea activităților (birouri electorale), în special în locații multiple și internaționale, și de managementul logistic aferent.
Numarul sectiilor de votare din strainatate a crescut la 301, dupa ce saptamana trecuta Ministerul Afacerilor Externe anuntase organizarea a doar 150 de sectii, se arata intr-un comunicat al institutiei publicat recent. Diferentele intre lista initiala si cea finala a sectiilor de votare sunt destul de mari, astfel ca in Italia si Spania numarul sectiilor a crescut de la 7 si 8, cate rau initial, la 53 si, respectiv, 46. Citește articolul
UPDATE Noile reguli privind valabilitatea certificatului de atestare fiscala emis de autoritatile locale se aplica de astazi! Afla ce se mai schimba!
Acest departament se ocupă de administrarea proprietăților și a parcului auto al firmei. Ei trebuie să înțeleagă noile reguli privind certificatele fiscale atunci când gestionează vânzări sau achiziții de bunuri.
19 Iulie 2012 | 26 | 62120 | Timp de citire: 2 min.
Certificatul de atestare fiscala emis de autoritatile locale este documentul care reflecta modul de indeplinire a obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a altor venituri datorate bugetului local. Astazi intra in vigoare noi reglementari in ceea ce priveste acest document. Citește articolul
Ce scriu ziarele astazi?
Cu cat ne-a scumpit viata caderea leului si cum se negociaza accesul romanilor la medicamente
Știrile despre prețurile la energie și despre infrastructura de transport (autostradă) sunt utile pentru gestionarea costurilor cu utilitățile și pentru asigurarea accesului la facilitățile companiei și transportul angajaților.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Legea nr. 124/2012 - aprobarea OG nr. 7/2011 - modificarea si completarea Legii nr. 263/2004 - asigurarea continuitatii asistentei medicale primare prin centrele de permanenta
Departamentul Administrativ și Imobiliare ar fi interesat de prevederile legate de 'asigurarea spatiilor' pentru centrele de permanență și de 'asigurarea pazei' acestora. Aceste aspecte pot influența modul în care compania își organizează propriile facilități sau colaborează cu autoritățile locale pentru servicii similare sau adiacente.
Legea nr. 124/2012 privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 7/2011 pentru modificarea si completarea Legii nr. 263/2004 privind asigurarea continuitatii asistentei medicale primare prin centrele de permanenta a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 484, din 16 iulie 2012. Citește articolul
Cauti evaluator autorizat? Tabloul evaluatorilor pentru 2012 a fost publicat
Acest departament se ocupă de clădirile și terenurile companiei. Are nevoie să știe cine sunt evaluatorii oficiali care pot estima valoarea acestor proprietăți, fie pentru vânzare, închiriere sau alte scopuri administrative.
Tabloul Uniunii Nationale a Evaluatorilor Autorizati (ANEVAR) din acest an a fost aprobat printr-o hotarare publicata marti in Monitorul oficial. Va reamintim ca evaluatorii autorizati sunt singurele persoane abilitate sa evalueze bunurile, activitatea acestora fiind reglementata strict abia in 2011. Citește articolul
Normele de aplicare a Codului fiscal au fost modificate. Afla ce se schimba!
Acest departament gestionează flota de mașini a companiei și trebuie să știe cum să completeze corect documentele necesare (precum foaia de parcurs) și să înțeleagă ce cheltuieli auto sunt deductibile pentru a se asigura că firma respectă regulile fiscale.
La mai bine de o luna de la momentul in care Codul fiscal a fost modificat, Guvernul a publicat si normele de aplicare pentru noile reglementari din legislatia fiscala. Publicate vineri, normele clarifica cum se aplica noile prevederi referitoare la impozitul pe profit, impozitul pe venit, TVA, accize, impozite si taxe locale sau contributii sociale obligatorii. Citește articolul
Hotararea CSM nr. 580/2012 - modificarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului de promovare in functia de judecator la ICCJ
Acest departament se ocupă de gestionarea spațiilor, cum ar fi 'identificarea și, după caz, închirierea spațiilor adecvate', de achiziția de 'rechizite' și de 'asigurarea pazei necesare', toate fiind sarcini administrative esențiale pentru organizarea eficientă a oricărui eveniment.
Hotararea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 580/2012 pentru modificarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului de promovare in functia de judecator la Inalta Curte de Casatie si Justitie, aprobat prin Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 74/2012 a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, n. 481, din 13 iulie 2012. Citește articolul
Ce scriu ziarele astazi?
Cum poti recupera banii blocati in bancomat si case ieftine pentru romanii cu bani putini
Informațiile despre piața imobiliară (prețurile caselor) sunt relevante pentru deciziile legate de achiziția, închirierea sau extinderea spațiilor de birouri, a depozitelor sau a altor proprietăți ale companiei.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Impozitul pe venit. Ce s-a schimbat din luna iulie in Codul fiscal?
Acest departament se ocupă cu parcul auto al firmei (întreținere, combustibil, acte). Articolul îi ajută să înțeleagă cerințele pentru deducerea fiscală a acestor cheltuieli și ce documente trebuie să păstreze.
16 Iulie 2012 | 13 | 13735 | Timp de citire: 4 min.
Modificarile recente ale Codului fiscal au adus cateva noutati importante in ceea ce priveste impozitul pe venit, care se aplica din luna iulie. Citește articolul









