Acest departament se ocupă de cererile de despăgubire și de plângerile primite. Medierea este o metodă foarte utilă pentru ei, deoarece îi ajută să rezolve mai ușor și mai repede aceste situații cu clienții sau partenerii, găsind o soluție acceptabilă pentru toți.
AvocatNet.ro a discutat in aceasta saptamana cu Cosmin Vasile, partener la Zamfirescu Racoti Predoiu, despre procedura de mediere din perspectiva unui avocat. Am aflat cand se poate aplica aceasta procedura, care sunt avantajele si dezavantajele si ce costuri sunt asociate. Citește articolul
Urmărește modul în care problemele din sistemul de sănătate afectează drepturile angajaților asigurați și procesul de decontare a serviciilor medicale, pentru a gestiona eventualele reclamații sau neclarități.
Dupa primele 4 luni de utilizare a sistemului de prescriere electronica a retetelor compensate, sistem implementat de Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, medicii de familie intampina o serie de probleme atunci cand prescriu retete electronice, anunta Societatea Nationala de Medicina Familiei (SNMF) si Federatia Nationala a Patronatelor Medicilor de Familie (FNPMF) intr-un document de presa pe site-ul propriu. Acest lucru se datoreaza, potrivit sursei citate, datelor eronate pe care sistemul le contine. Citește articolul
Acest departament monitorizează ratele de insolvență pentru a evalua riscurile legate de polițele de asigurare (ex: asigurări de credit comercial) și pentru a estima potențialul de reclamații rezultate din insolvența partenerilor de afaceri.
Peste 16.400 de firme din Romania au intrat in insolventa in primele noua luni ale acestui ani, in crestere cu 7,59% fata de intreg anul 2011, potrivit celor mai recente statistici oferite de Coface Romania. Citește articolul
Se ocupă cu înțelegerea și rezolvarea rapidă a problemelor semnalate de clienți, folosind feedback-ul pentru a îmbunătăți serviciile și a preveni nemulțumirile viitoare, ceea ce reduce reclamațiile.
Miercuri, 28 noiembrie 2012, va avea loc la Hotel Marshal Garden Bucuresti cea de-a doua editie a simpozionului cu tema "Management for Customer Service Excellence". Evenimentul este organizat de Customer Service Excellence Club si VBS – Business Solutions si este dedicat companiilor si departamentelor din cadrul organizatiilor orientate catre client: manageri, antreprenori, directori de resurse umane, vanzari, customer care sau PR. Citește articolul
Sunt interesați de disponibilitatea inspectorilor de asigurări pe piață, pentru a-și găsi personalul specializat necesar în cadrul companiei.
In perioada 8-14 noiembrie 2012, in evidentele Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM) sunt inregistrate 8.570 locuri de munca, potrivit datelor rezultate din declaratiile agentilor economici. Citește articolul
Oferă informații despre cum medierea poate fi o cale de a soluționa mai eficient și mai rapid reclamațiile complicate sau disputele legate de polițele de asigurare, ajutând la o rezolvare mai bună pentru toate părțile.
AvocatNet.ro va discuta in emisiunea de luni despre mediere, insa din perspectiva unui avocat. Cosmin Vasile, partener Zamfirescu Racoti Predoiu, va explica care sunt motivele pentru care partile ar trebui sa apeleze la mediere, cand se poate aplica aceasta procedura, care sunt avantajele si dezavantajele si ce costuri sunt asociate. Emisiunea incepe la 19.30 si poate fi vizualizata in articolul de mai jos. Citește articolul
Acest departament este direct responsabil de gestionarea plângerilor clienților, care sunt o formă de critică. Articolul oferă perspective despre cum să primești și să transformi critica în oportunități de îmbunătățire a serviciilor și a satisfacției clienților.
Doar pentru ca nu ne place sa fim criticati nu inseamna ca nu putem invata sa ne descurcam cu asta.Ti-ar placea sa gasesti o bagheta magica care sa te ajute sa elimini criticile din viata ta? Ti-ar placea sa pastrezi doar acele critici care sunt cu adevarat constructive si de celelalte sa nu te mai lasi afectat? Citește articolul
Provenind de la CNAS, articolul este direct relevant pentru departamentele de asigurări, deoarece detaliază funcționarea unui sistem cheie în relația cu asigurații și în procesul de decontare a serviciilor medicale.
De la 1 iulie, medicii au inceput sa prescrie pacientilor medicamente prin retete electronice, in paralel cu cele vechi, clasice, urmand ca de la 1 ianuarie 2013, sistemul electronic sa devina obligatoriu. Casa Nationala de Asigurari de Sanatate (CNAS) anunta intr-un document de presa remis AvocatNet.ro, ca, in cele 4 luni de cand a fost introdus noul sistem, au fost eliberate peste 3.000.000 retete electronice. Conform sursei citate, utilizarea sistemului se apropie de indicatorii de succes vizati. Citește articolul
Acest departament se ocupă în mod direct cu toate tipurile de asigurări ale companiei, gestionează polițele existente, înțelege termenii și procesează eventualele daune, deci trebuie să fie la curent cu toate modificările legislative și procedurale.
Proprietarii au dreptul sa aleaga daca isi asigura locuinta in caz de cutremur, inundatii si alunecari de teren printr-o politia obligatorie, potrivit unui act normativ al Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor, publicat recent in Monitorul Oficial. Vezi in articol cum arata polita de asigurare obligatorie a locuintei, precum si ce informatii cuprinde. Citește articolul
Articolul descrie o schimbare fundamentală în modul de organizare a asigurărilor de sănătate (trecerea la societăți mutuale) și introducerea de noi pachete de servicii, aspecte esențiale pentru orice entitate implicată în asigurări.
Casele de asigurari de sanatate se vor putea transforma in societati mutuale de asigurari la care fiecare asigurat se va putea inscrie, la alegere, se arata in proiectul noii legi a sanatatii. In acest context, Ministerul Sanatatii a solicitat sprijinul mai multor specialisti in domeniu din Franta si Belgia pentru a putea evita greselile in implementarea schimbarilor. Citește articolul