avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1017 soluții astăzi
LIVE, ACUM (325 PARTICIPANȚI) SSM: Evaluarea riscurilor de accidentare și îmbolnăvire profesională
Accesează live evenimentul
Acasă Departament: Asigurări & Gestionarea Reclamatiilor

Departament: Asigurări & Gestionarea Reclamatiilor

ACCES GRATUIT

Despre mediere, din perspectiva unui avocat. Vezi inregistrarea emisiunii AvocatNet.ro

Acest departament se ocupă de cererile de despăgubire și de plângerile primite. Medierea este o metodă foarte utilă pentru ei, deoarece îi ajută să rezolve mai ușor și mai repede aceste situații cu clienții sau partenerii, găsind o soluție acceptabilă pentru toți.

Anca Dumitrescu în Emisiune TV
14 Noiembrie 2012 | 14 | 11935 | Timp de citire: 1 min.

AvocatNet.ro a discutat in aceasta saptamana cu Cosmin Vasile, partener la Zamfirescu Racoti Predoiu, despre procedura de mediere din perspectiva unui avocat. Am aflat cand se poate aplica aceasta procedura, care sunt avantajele si dezavantajele si ce costuri sunt asociate. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Reteta electronica: Care sunt cele mai intalnite erori intalnite in sistem?

Urmărește modul în care problemele din sistemul de sănătate afectează drepturile angajaților asigurați și procesul de decontare a serviciilor medicale, pentru a gestiona eventualele reclamații sau neclarități.

Mirela Oprea în Știri & Revista presei
14 Noiembrie 2012 | 5100 | Timp de citire: 3 min.

Dupa primele 4 luni de utilizare a sistemului de prescriere electronica a retetelor compensate, sistem implementat de Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, medicii de familie intampina o serie de probleme atunci cand prescriu retete electronice, anunta Societatea Nationala de Medicina Familiei (SNMF) si Federatia Nationala a Patronatelor Medicilor de Familie (FNPMF) intr-un document de presa pe site-ul propriu. Acest lucru se datoreaza, potrivit sursei citate, datelor eronate pe care sistemul le contine.  Citește articolul

ACCES GRATUIT

Studiu Coface: Insolventa cuprinde sectorul IMM din Romania

Acest departament monitorizează ratele de insolvență pentru a evalua riscurile legate de polițele de asigurare (ex: asigurări de credit comercial) și pentru a estima potențialul de reclamații rezultate din insolvența partenerilor de afaceri.

Business24 în Știri & Revista presei
13 Noiembrie 2012 | 1199 | Timp de citire: 1 min.

Peste 16.400 de firme din Romania au intrat in insolventa in primele noua luni ale acestui ani, in crestere cu 7,59% fata de intreg anul 2011, potrivit celor mai recente statistici oferite de Coface Romania. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Simpozionul Management for Customer Service Excellence - despre Vocea Clientilor

Se ocupă cu înțelegerea și rezolvarea rapidă a problemelor semnalate de clienți, folosind feedback-ul pentru a îmbunătăți serviciile și a preveni nemulțumirile viitoare, ceea ce reduce reclamațiile.

în Știri & Revista presei
12 Noiembrie 2012 | 935 | Timp de citire: 3 min.

Miercuri, 28 noiembrie 2012, va avea loc la Hotel Marshal Garden Bucuresti cea de-a doua editie a simpozionului cu tema "Management for Customer Service Excellence". Evenimentul este organizat de Customer Service Excellence Club si VBS – Business Solutions si este dedicat companiilor si departamentelor din cadrul organizatiilor orientate catre client: manageri, antreprenori, directori de resurse umane, vanzari, customer care sau PR. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Peste 8.500 de locuri de munca vacante in perioada 8-14 noiembrie 2012

Sunt interesați de disponibilitatea inspectorilor de asigurări pe piață, pentru a-și găsi personalul specializat necesar în cadrul companiei.

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
12 Noiembrie 2012 | 1357 | Timp de citire: 1 min.

In perioada 8-14 noiembrie 2012, in evidentele Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM) sunt inregistrate 8.570 locuri de munca, potrivit datelor rezultate din declaratiile agentilor economici. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Cum ii afecteaza pe justitiabili noile prevederi din legea medierii. Urmareste emisiunea AvocatNet.ro si afla parerea unui avocat

Oferă informații despre cum medierea poate fi o cale de a soluționa mai eficient și mai rapid reclamațiile complicate sau disputele legate de polițele de asigurare, ajutând la o rezolvare mai bună pentru toate părțile.

Anca Dumitrescu în Emisiune TV
12 Noiembrie 2012 | 11 | 12509 | Timp de citire: 1 min.

AvocatNet.ro va discuta in emisiunea de luni despre mediere, insa din perspectiva unui avocat. Cosmin Vasile, partener Zamfirescu Racoti Predoiu, va explica care sunt motivele pentru care partile ar trebui sa apeleze la mediere, cand se poate aplica aceasta procedura, care sunt avantajele si dezavantajele si ce costuri sunt asociate. Emisiunea incepe la 19.30 si poate fi vizualizata in articolul de mai jos. Citește articolul

ACCES GRATUIT

De ce critica oamenii si cum sa suporti mai usor criticile

Acest departament este direct responsabil de gestionarea plângerilor clienților, care sunt o formă de critică. Articolul oferă perspective despre cum să primești și să transformi critica în oportunități de îmbunătățire a serviciilor și a satisfacției clienților.

avocatnet.ro în Weekend
10 Noiembrie 2012 | 7 | 9101 | Timp de citire: 4 min.

Doar pentru ca nu ne place sa fim criticati nu inseamna ca nu putem invata sa ne descurcam cu asta.Ti-ar placea sa gasesti o bagheta magica care sa te ajute sa elimini criticile din viata ta? Ti-ar placea sa pastrezi doar acele critici care sunt cu adevarat constructive si de celelalte sa nu te mai lasi afectat? Citește articolul

ACCES GRATUIT

Peste 3 milioane de retete electronice prescrise in 4 luni. Au mai ramas 2 luni pana ce sistemul va deveni obligatoriu

Provenind de la CNAS, articolul este direct relevant pentru departamentele de asigurări, deoarece detaliază funcționarea unui sistem cheie în relația cu asigurații și în procesul de decontare a serviciilor medicale.

Mirela Oprea în Știri & Revista presei
9 Noiembrie 2012 | 1732 | Timp de citire: 2 min.

De la 1 iulie, medicii au inceput sa prescrie pacientilor medicamente prin retete electronice, in paralel cu cele vechi, clasice, urmand ca de la 1 ianuarie 2013, sistemul electronic sa devina obligatoriu. Casa Nationala de Asigurari de Sanatate (CNAS) anunta intr-un document de presa remis AvocatNet.ro, ca, in cele 4 luni de cand a fost introdus noul sistem, au fost eliberate peste 3.000.000 retete electronice. Conform sursei citate, utilizarea sistemului se apropie de indicatorii de succes vizati. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Polita de asigurare obligatorie a locuintei are un format unic. Vezi cum arata si ce informatii trebuie sa contina obligatoriu!

Acest departament se ocupă în mod direct cu toate tipurile de asigurări ale companiei, gestionează polițele existente, înțelege termenii și procesează eventualele daune, deci trebuie să fie la curent cu toate modificările legislative și procedurale.

Mirela Oprea în Salarizare, taxare & relația cu statul
9 Noiembrie 2012 | 3 | 8587 | Timp de citire: 2 min.

Proprietarii au dreptul sa aleaga daca isi asigura locuinta in caz de cutremur, inundatii si alunecari de teren printr-o politia obligatorie, potrivit unui act normativ al Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor, publicat recent in Monitorul Oficial. Vezi in articol cum arata polita de asigurare obligatorie a locuintei, precum si ce informatii cuprinde. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Noua Lege privind reforma sistemului sanitar

Casele de asigurari ar putea fi transformate in societati mutuale de asigurari. MS cere sprijinul expertilor pentru a implementa noul sistem

Articolul descrie o schimbare fundamentală în modul de organizare a asigurărilor de sănătate (trecerea la societăți mutuale) și introducerea de noi pachete de servicii, aspecte esențiale pentru orice entitate implicată în asigurări.

Mirela Oprea în Știri & Revista presei
9 Noiembrie 2012 | 3 | 1406 | Timp de citire: 3 min.

Casele de asigurari de sanatate se vor putea transforma in societati mutuale de asigurari la care fiecare asigurat se va putea inscrie, la alegere, se arata in proiectul noii legi a sanatatii. In acest context, Ministerul Sanatatii a solicitat sprijinul mai multor specialisti in domeniu din Franta si Belgia pentru a putea evita greselile in implementarea schimbarilor. Citește articolul