Departamentul este interesat de modul în care o companie media trebuie să gestioneze reclamațiile, dreptul la replică sau la rectificare, în special în contextul sensibil al campaniei electorale, pentru a evita escaladarea problemelor și posibile litigii.
Decizia Consiliului National al Audiovizualului nr. 738/2012 privind principii si reguli de desfasurare a campaniei electorale pentru alegerea Camerei Deputatilor si a Senatului, prin intermediul serviciilor media audiovizuale a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 742, din 2 noiembrie 2012. Citește articolul
Acest departament este direct responsabil cu încheierea, gestionarea și înțelegerea tuturor tipurilor de asigurări pentru companie, inclusiv asigurările legate de proprietăți, și modul în care se pot face cereri de despăgubire.
Proprietarii isi vor putea asigura locuintele pentru riscurile de cutremur, inundatii si alunecari de teren si prin intermediul unei politie facultative, nu doar printr-o asigurare obligatorie emisa de Pool-ul de Asigurare Impotriva Dezastrelor Naturale(PAID). Noile reguli au fost publicate in Monitorul Oficial, dupa ce au fost aprobate recent de Consiliul Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor. Citește articolul
Societățile de asigurări pot fi participante în sistemul Biroului de Credit. În plus, departamentul gestionează reclamații, iar un istoric de credit poate influența anumite produse de asigurare sau poate genera reclamații legate de modul în care informațiile sunt raportate sau folosite.
Biroul de credit este o ”sperietoare” pentru clientii din sistemul bancar pentru ca institutia detine date despre comportamentul lor de plata: daca si-au platit la timp ratele, daca au sume restante de achitat sau cat au intarziat cu platile. Afla din articolul urmator cand poti fi raportat la Biroul de Credit, dar si cum poti afla ce informatii au relatat bancile despre tine. Citește articolul
Acest departament ar fi interesat pentru că introducerea cabinetelor mobile poate influența tipurile de asigurări necesare (de răspundere civilă, de proprietate pentru unitățile mobile) și modul de gestionare a eventualelor reclamații legate de aceste servicii.
Medicii stomatologi ar putea dispune si de un cabinet mobil, cu care sa se deplaseze in zonele rurale sau defavorizate pentru a acorda consultatii, se arata intr-un proiect de ordin lansat in dezbatere publica de Ministerul Sanatatii. Potrivit initiatorilor, o astfel de masura este necesara, intrucat numarul consultatiilor stomatologice a fost una in continua scadere in ultimii ani. Citește articolul
Articolul discută despre asigurările sociale de sănătate și despre modul în care pensionarii își pot recupera sumele reținute greșit. Acest departament este interesat de modul în care funcționează sistemele de asigurări sociale, de gestionarea solicitărilor de recuperare de bani și de implicațiile deciziilor Curții Constituționale asupra acestor asigurări.
CASS se va aplica in continuare doar veniturilor din pensii care depasesc 740 lei, dupa ce ordonanta de urgenta care prevede acest lucru a fost aprobata prin lege fara niciun fel de amendament depus de parlamentari. Practic, odata cu indeplinirea acestei proceduri legislative, prevederile care stabilesc ca, pentru pensiile mai mari de 740 de lei, contributia la sistemul de sanatate se percepe doar pentru veniturile ce depasesc aceasta suma se pot aplica in continuare in forma in care au fost reglementate initial de Guvern. Citește articolul
Monitorizează și gestionează tot ce ține de asigurări, inclusiv cele de sănătate, pentru a înțelege cum sunt afectate polițele, contribuțiile și clienții de noile reglementări financiare.
Legea nr. 196/2012 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 15/2012 privind stabilirea unor masuri financiare in domeniul asigurarilor sociale de sanatate si al finantelor publice a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 743, din 5 noiembrie 2012. Citește articolul
Pentru a monitoriza modificările din sistemul național de asigurări, inclusiv cele pentru accidente de muncă, și impactul acestora asupra gestionării riscurilor și a polițelor de asigurare ale companiei.
Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 62/2012 pentru rectificarea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2012 a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 731, din 29 octombrie 2012. Citește articolul
Dacă o companie are un departament care se ocupă de asigurări (fie pentru angajați, fie ca serviciu oferit) sau gestionează reclamații legate de sănătate, este esențial să înțeleagă cum funcționează cardul de sănătate și ce date conține pentru a procesa corect cererile și a interacționa eficient cu sistemul public.
Ordinul Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 633/2012 pentru aprobarea structurii informatiilor inscrise pe cardul national de asigurari sociale de sanatate a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 729, din 29 octombrie 2012. Citește articolul
Acest departament se ocupă cu asigurările companiei și cu gestionarea daunelor. Articolul arată costurile fiscale suplimentare (TVA-ul de restituit) care apar când marfa este furată, informând departamentul despre valoarea totală a pierderii după un astfel de eveniment, dincolo de valoarea produselor furate în sine.
Curtea Europeana de Justitie a formulat recent o decizie in cauza PIGI, in care disputa z o reprezinta ajustarea dreptului de deducere a taxei pe valoarea adaugata aferenta bunurilor furate. Citește articolul
Acest departament trebuie să înțeleagă cum cardul de sănătate influențează accesul la servicii medicale și la decontarea acestora, fiind direct legat de gestionarea polițelor de asigurare și a eventualelor probleme.
Din 1 ianuarie 2013, adeverinta de asigurat nu va mai exista, iar asiguratii vor avea acces la servicii medicale si medicamente doar pe baza cardului national de sanatate. Vezi in articol cum arata documentul prin care vom dovedi, de anul viitor, ca suntem asigurati in sistemul national de sanatate. Citește articolul