Acest departament trebuie să gestioneze bugetul necesar pentru modernizarea ascensoarelor și să înregistreze corect cheltuielile aferente.
Ordinul Inspectiei de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat nr. 7/2013 referitor la masuri privind siguranta ascensoarelor de persoane a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 105, din 21 februarie 2013. Citește articolul
Articolul abordează costurile suplimentare generate de 'certificatele verzi' și impactul acestora asupra facturilor de electricitate și, implicit, asupra costului final al produselor, informații cruciale pentru bugetare, analiza profitabilității și planificarea financiară.
Guvernul va modifica legislatia privind acordarea certificatelor verzi pentru a preveni distrugerea industriei romanesti si a gasi un echilibru intre sprijinirea investitiilor in energie regenerabila si costurile pe acestea le implica, a sustinut ministrul delegat pentru Energie, Constantin Nita. Citește articolul
Oferă informații despre tendințele privind prețurile și volumul vânzărilor, utile pentru estimări financiare și bugetare.
Managerii estimeaza, pentru urmatoarea perioada, o tendinta de crestere moderata in industria prelucratoare si constructii si relativa stabilitate in sectorul de comert si servicii in raport cu cele trei luni anterioare, se arata in cel mai recent studiu dat publicitatii de Institutul National de Statistica. Citește articolul
Acesta este departamentul principal responsabil cu toate taxele și contabilitatea firmei. Articolul detaliază un formular fiscal esențial (205), tipurile de venituri declarate, termenele și cum se completează, informații vitale pentru activitatea lor zilnică.
De la 1 ianuarie 2013 fisele fiscale au fost inlocuite cu o alta declaratie - formularul 205 - in care platitorii de venituri vor trebui sa raporteze anual, ca si pana acum, retinerile de impozit pentru fiecare beneficiar de venit. Noul formular se depune, la fel ca fisele fiscale, pana in ultima zi a lunii februarie. Citește articolul
Acest departament este direct interesat de actualizarea cunoștințelor consultantului fiscal pentru a se asigura că firma primește sfaturi fiscale corecte, este în regulă cu taxele și respectă legislația în vigoare.
Programul de pregatire profesionala continua aferent anului 2013, ce cuprinde toate cursurile dedicate consultantilor fiscali, a fost publicat recent in Monitorul Oficial. Documentul stabileste ca toti consultantii fiscali activi trebuie sa urmeze un numar de 30 de ore de pregatire profesionala, in timp ce consultantii inactivi vor participa la 15 ore de pregatire profesionala. Vezi in articol calendarul complet al cursurilor ce se vor desfasura in acest an. Citește articolul
Acesta este departamentul principal care se ocupă de calcularea și plata impozitelor, de contabilitate și de cum sunt înregistrate tranzacțiile interne ale grupului pentru a fi conforme cu regulile fiscale și pentru a evita ajustările sau amenzile.
Atentia autoritatilor fiscale romane in privinta preturilor de transfer este in continua crestere, arata un studiu privind preturile de transfer realizat de Ernst&Young. Potrivit specialistilor, in ultimul an, acestea analizeaza tot mai atent tranzactiile desfasurate de companiile romanesti cu entitati afiliate, solicitand prezentarea unor studii privind preturile de transfer in cadrul diferitelor controale fiscale (controale axate pe impozitul pe venit sau chiar TVA). Citește articolul
Acest departament are nevoie de informații despre cum funcționează piața financiară, despre deciziile Băncii Naționale (rata de schimb a leului), despre profitabilitatea băncilor și despre noile instituții care reglementează sectorul, pentru a-și planifica bugetele și operațiunile financiare.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Textul discută despre finanțarea sistemului de sănătate, alocarea fondurilor bugetare și cheltuielile de personal, fiind crucial pentru înțelegerea contextului financiar și pentru planificarea bugetară a oricărei entități implicate sau afectate de sistemul de sănătate.
Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 7/2013 privind modificarea unor acte normative din domeniul sanatatii a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 111, din 26 februarie 2013. Citește articolul
Acest departament este responsabil cu plata taxelor și cu înregistrarea corectă a veniturilor și cheltuielilor, deci trebuie să știe cum afectează noile reguli fiscale contractele de arendă.
OG nr. 8/2013, publicata la finalul lunii ianuarie, nu a modificat doar Codul fiscal. Actul normativ aduce si cateva noutati in privinta reglementarilor din Codul de procedura fiscala. Va prezentam astazi noile reglementari, aplicabile de la 1 februarie in procedura fiscala. Citește articolul
Departamentul financiar și contabil este direct interesat de aceste știri, deoarece gestionează primirea fondurilor europene, plățile către furnizori și rambursările. Informațiile despre sumele plătite și ritmul acestor plăți sunt cruciale pentru planificarea bugetară și pentru contabilitatea corectă a proiectelor.
In cursul lunii martie se vor verifica si plati toate cererile de rambursare depuse de beneficiari in cadrul Programului Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (POS DRU), a anuntat, recent, premierul Victor Ponta, intr-o scrisoare transmisa beneficiarilor acestui program. Citește articolul