Include reglementări privind evaluarea și certificarea performanței produselor pentru construcții, important pentru asigurarea calității în industriile de producție de materiale de construcții sau cele care utilizează astfel de produse.
În Monitorul Oficial, Partea I, nr. 233, 234, 235 şi 236 din 30 martie 2016 s-au publicat: Citește articolul
Pentru că toate procedurile, instrucțiunile de lucru și rapoartele de calitate trebuie să fie redactate fără greșeli și cu maximă precizie, pentru a asigura respectarea standardelor și a preveni erorile.
Și "bun simț", și "bun-simț" sunt corecte, însă ele au sens diferit. Astfel, în funcție de ce vrem să transmitem, scriem sintagma cu sau fără cratimă. Citește articolul
Deși este vorba de un proces de angajare, departamentul de calitate poate fi interesat de structura și controlul unui proces complex, de la stabilirea cerințelor (bibliografia) până la identificarea și corectarea erorilor (întrebări greșite, recalcularea punctajului). Principiile de asigurare a calității se pot aplica și în procesele interne, nu doar la produse.
Rezultatele finale ale concursului pentru ocuparea posturilor vacante de la Direcţia Generală Antifraudă Fiscală (DGAF) au fost publicate recent de către Fisc. Citește articolul
Pentru a asigura că produsele alimentare sunt de calitate și sigure, acest departament trebuie să cunoască și să aplice legile care reglementează modul în care mâncarea este preparată, testată și distribuită.
"Pe vremuri, parca oamenii mancau mai sanatos". E genul de concluzie la care ajungem astazi din ce in ce mai des. Nu e neaparat un curent de intoarcere la origini, e o forma de regasire a identitatii omului confruntat cu mii de feluri de mancare procesata, umflata de aditivi, antibiotice si conservanti. Citește articolul
Mențiunea despre 'Ordin al președintelui Autorității Naționale de Management al Calității în Sănătate privind aprobarea categoriilor de acreditare a unităților sanitare' este direct relevantă pentru companiile din domeniul sănătății, care trebuie să respecte standardele de calitate și acreditare.
În Monitorul Oficial, Partea I, nr. 209, 210, 211 și 212 din 22 martie 2016 s-au publicat: Citește articolul
Este important pentru acest departament să înțeleagă dacă soluțiile tehnice de eficiență energetică aplicate respectă standardele de calitate, cum ar fi echilibrarea hidraulică, și dacă reglementările sunt valabile din punct de vedere tehnic, pentru a asigura calitatea funcționării sistemelor companiei.
Degradarea continuă a calității procesului de legiferare, la nivel central sau local, nu este o noutate pentru nimeni. O mostră a acestei degradări este reprezentată de Legea eficienţei energetice. Citește articolul
Asigurarea preciziei și integrității documentelor, mai ales a celor cu implicații legale și financiare, este un aspect fundamental al controlului calității, pentru a preveni erorile costisitoare.
Oamenii fac greşeli de tipar tot timpul – în e-mail-uri, scrisori, articole, note, cărţi, uneori chiar şi când îşi scriu propriul nume. Toţi cei care scriu sau dactilografiază ceva, pot face greşeli fără să-şi dea seama de acest lucru. În această situaţie vă puteţi afla dumneavoastră, eu, colegii, prietenii, funcţionarii publici… poate chiar persoana care răspunde de contul dumneavoastră bancar. Citește articolul
Normele sanitare și veterinare, precum cele privind controlul oficial în unitățile care produc alimente de origine animală, sunt vitale pentru companiile din industria alimentară, asigurând că produsele respectă standardele de siguranță și calitate pentru consumatori.
În Monitorul Oficial, Partea I, nr. 194, 195, 196 și 197 din 16 martie 2016 s-au publicat: Citește articolul
Pentru Managementul Calității, documentația precisă și lipsită de ambiguități este crucială. Articolul ajută la evitarea confuziilor lingvistice care ar putea duce la interpretări greșite în procedurile de lucru sau în rapoartele de calitate, asigurând consistența și corectitudinea informațiilor.
Deși foarte similare, un compliment și un complement sunt două cuvinte cu sensuri total diferite. Citește articolul
Acest departament se asigură că produsele și serviciile utilizate sau oferite de companie respectă anumite standarde. Articolul pune accent pe calitatea laptelui (conținut de proteine, fără aditivi, fără OMG) și pe performanța acestuia în prepararea cafelei, aspecte relevante pentru controlul calității.
Începând din 2014, La Fântâna a devenit furnizor de servicii integrate de apă și cafea pentru companii și a extins recent oferta pentru abonamentele de cafea cu un nou produs: Green - lapte special pentru cafea. Citește articolul