Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Deoarece vor fi stabilite noi standarde de calitate pentru modul în care se vor desfășura activitățile de predare și evaluare online, acest departament va fi interesat să înțeleagă cum se va asigura calitatea învățământului și a competențelor absolvenților, care pot deveni angajați ai companiei.
O parte dintre activitățile ce se desfășoară în mediul universitar în cadrul formei de învățământ cu frecvență, respectiv cursurile, se vor putea desfășura și prin intermediul unor conexiuni audio-video sau al unor platforme informatice dedicate, potrivit unei ordonanțe ce a fost oficializată aseară. Cu toate astea, examenele vor implica prezența fizică a studenților la facultate. Modul în care se vor desfășura efectiv activitățile de predare, învăţare, cercetare, aplicaţii practice şi evaluare va trebui stabilit până spre sfârșitul lunii august. Citește articolul
Departamentul de calitate este interesat de îmbunătățirea produselor, recunoașterea de către consumatori prin premii (cum ar fi Superbrand) și respectarea standardelor, pentru a asigura excelența produselor.
Dacă 2020 a adus o serie de provocări neașteptate pentru mediul de business, iar comportamentul de consum s-a schimbat odată cu prioritățile și interesele consumatorilor, 2021 a fost anul adaptării și al reinventării business-urilor românești. Farmec este una dintre aceste companii, care a traversat de-a lungul istoriei multe perioade de criză și de tranziție, cea mai semnificativă fiind Revoluția și trecerea la o economie de piață liberă, însă a depășit orice provocare datorită calității produselor, onestității business-ului și orientării spre inovație și performanță, în acord cu nevoile consumatorilor. Citește articolul
Este interesat de informațiile despre calitatea mierii, comparând producția locală cu cea importată, pentru a asigura standardele de calitate ale produselor proprii sau pentru a verifica produsele de achiziționat.
Aproape jumătate din mierea folosită în România este importată, cu toate că am putea asigura consumul din producția proprie. Citește articolul
Acest departament se asigură că procesele interne, inclusiv cele de informare a clienților și de livrare a produselor, sunt corecte și respectă standardele, pentru a preveni erorile care pot duce la amenzi.
Fie că vorbim de profesioniștii care vând în spațiile comerciale, fie la distanță, pentru obligațiile trasate de ordonanța privind drepturile consumatorilor se vor putea aplica amenzi și de trei sau patru ori mai mari decât cele actuale, printr-un act care se aplică din 28 mai. Citește articolul
Scopul noii legi este îmbunătățirea transparenței și calității serviciilor de taximetrie, iar acest departament se asigură că sunt îndeplinite standardele de calitate prin noul sistem cu aplicație.
Conform unui proiect de lege înregistrat recent la Senat, anumite firme de taximetrie nu vor mai putea obține autorizația de dispecerat dacă nu dețin o aplicație tehnologică dedicată exclusiv activităţii de taximetrie și un contract cu o firmă IT care să o gestioneze. De asemenea, în proiectul de lege se mai regăsesc și alte informații de interes pentru desfășurarea activității de taximetrie. Citește articolul
Acest departament se va asigura că sistemele de conducere automatizată și mașinile în sine respectă toate cerințele tehnice și de funcționare stabilite de ministere, înainte și în timpul testării.
Legislația rutieră din România urmează să fie modificată, după cum apare într-un proiect de lege pus azi în dezbatere la Ministerul Afacerilor Interne (MAI), pentru a introduce reglementări privind condițiile în care se poate face testarea pe drumurile publice a mașinilor prevăzute cu sistem de conducere automatizată. Practic, acum se fac primii pași în direcția reglementării circulației mașinilor automatizate sau chiar autonome. Citește articolul
Clarificarea sarcinilor și a standardelor de performanță prin fișele de post este importantă pentru a asigura respectarea proceselor și a standardelor de calitate în cadrul companiei.
Fișa postului reprezintă o anexă la Contractul individual de muncă întocmită de către angajator cu ajutorul căruia acesta stabilește într-un mod mai detaliat față de contractul individual de munca sarcinile, atribuțiile și responsabilitățile salariatului particularizate la postul pe care acesta îl ocupă. Nu regăsim în legislație un model predefinit al fișei de post, conținutul acesteia este strict atributul fiecărui angajator în parte așa cum este și firesc întrucât acesta cunoaște cel mai bine organizarea și funcționarea unității fiind singurul în măsură să traseze sarcinile salariaților astfel încât acestea să fie în concordanță cu obiectivele societății. Citește articolul
Prezintă modul în care auditul contribuie la asigurarea calității și exactității informațiilor financiare și la îmbunătățirea proceselor interne ale companiei.
Înainte de orice, firmele supuse auditului financiar știu exact în ce situație financiară sunt, spun specialiștii în domeniu. Însă auditul ajută și la căpătarea unei bune reputații -- a unei imagini de „curățenie fiscală”, dacă putem spune așa -- sau în procesele de investiții, achiziții ori fuziuni. Citește articolul
Reclamațiile consumatorilor sunt adesea legate de calitatea produselor sau serviciilor. Acest departament folosește informațiile despre procesul de reclamații pentru a identifica probleme și a îmbunătăți produsele și procesele interne.
Pentru a putea moderniza sistemul de depunere a reclamațiilor, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) anunță că formularul online de reclamații va putea fi folosit de consumatori doar în timpul săptămânii și doar între anumite ore. ANPC nu a anunțat însă și o dată de la care se va reveni la normal. Citește articolul
Obiectivul de a 'oferi o experiență cât mai plăcută clienților săi' este direct legat de responsabilitatea departamentului de Management al Calității de a asigura servicii superioare.
DHL Express România a fost distinsă cu trofeul Superbrand 2021 pentru a zecea oară consecutiv, fiind votată de către consumatorii români drept unul dintre cele mai respectate branduri de produse și servicii din România. Curaj, inovație și performanță, atributele care au definit cea de-a X - a ediție a Programului Superbrands pentru România 2021 – 2022 sunt atribute cu care și brand-ul DHL se identifică, în special în ultimii doi ani, când curajul a fost livrat în fiecare colet, de fiecare curier.
Citește articolul