Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Articolul vorbește despre îmbunătățirea capacității profesioniștilor și a calității evaluării individuale. Acest lucru este relevant pentru orice departament care urmărește să îmbunătățească calitatea serviciilor oferite, a proceselor interne și a interacțiunii umane, asigurând standarde etice ridicate.
Câtă atenție și grijă se acordă copiilor interogați – fie ei victime, suspecți sau acuzați? Cât de mult sunt sprijiniți în efortul lor de detașare de trecut și reintegrare în societate? Câți dintre ei își cunosc cu adevărat drepturile? Uităm uneori că minorii și tinerii aflați în contact cu legea au în continuare drepturi: dreptul la asistență socială, la ghidare din partea unui psiholog, dreptul la educație, la reintegrare socială, dar mulți nu beneficiază de acestea, fie pentru că nu li se oferă, fie pentru că nu solicită din teamă sau din neștiință. Citește articolul
Programul vizează promovarea produselor și serviciilor românești de 'calitate' și finanțează realizarea de 'certificări specifice'. Acest departament se asigură că produsele companiei îndeplinesc standardele de calitate solicitate pentru export și obține certificările necesare, care pot fi apoi decontate.
Pentru că, în urma unui control intern de acum câteva luni, reprezentanții Ministerului Antreprenoriatului și Turismului au descoperit că Programul de Promovare a Exporturilor nu-și atinge scopurile propuse, printre care și promovarea produselor și serviciilor românești în străinătate cu bani de la stat, prin participarea la târguri internaționale, autoritățile au stabilit, printr-o ordonanță oficializată joi, modificarea acestuia, în sensul creșterii nivelului de accesibilitate. În plus, așa cum a anunțat, în cursul săptămânii, ministrul de resort, programul va beneficia de o platformă online dedicată. Citește articolul
Acest departament se ocupă cu asigurarea calității serviciilor medicale și a dispozitivelor, iar controalele vor verifica exact conformitatea cu standardele și reglementările în vigoare.
Numărul de controale efectuate de autorități la firmele din domeniul medical ar putea să se înmulțească în 2022, apreciază specialiștii Filip & Company într-un articol recent. De ce? 2022 se prefigurează a fi anul în care pandemia de coronavirus trece de la faza acută (cu evoluție rapidă) la faza endemică (cu evoluție mai lentă), astfel că tot mai multe voci din spațiul public indică o revenire la normalitate (desigur, o normalitate în care se coabitează cu virusul). Citește articolul
Articolul subliniază importanța conformității și a funcționării corecte a serviciilor digitale, aspecte esențiale pentru asigurarea standardelor de calitate și prevenirea reclamațiilor.
Garanția pentru serviciile digitale e oferită printr-o ordonanță intrată în vigoare în luna ianuarie a acestui an și le oferă celor care se abonează să beneficieze de astfel de servicii dreptul de a cere inclusiv toți banii înapoi pentru servicii nefurnizate, reduceri de preț pentru cele furnizate defectuos ș.a.m.d.. Citește articolul
Contribuie la îmbunătățirea proceselor de gestionare a reclamațiilor și la definirea standardelor de calitate a serviciilor, asigurând că răspunsurile companiei respectă legislația și contribuie la satisfacția clienților.
Cazurile în care o societate comercială nu răspunde la fel unei petiții formulate în limba maghiară nu pot fi considerate cazuri de discriminare, potrivit unei hotărâri de acum câteva săptămâni a Consiliului Naţional pentru Combaterea Discriminării (CNCD). Obligația de a utiliza și limba unei minorități în județele în care aceasta are pondere mare cade doar în sarcina instituțiilor publice, potrivit Codului administrativ. Citește articolul
Dacă firma activează în domeniul medical sau oferă servicii de sănătate (ex: clinică proprie, servicii de medicina muncii), acest departament este interesat de modul în care sunt gestionate extern plângerile legate de calitatea serviciilor medicale pentru a îmbunătăți standardele interne de calitate și siguranță a pacienților.
În cazul în care un pacient este nemulțumit de serviciile oferite de medici și consideră că se confruntă cu un caz de malpraxis medical, în care s-a făcut o eroare profesională cu pagube pentru el, poate reclama aceste situații prin depunerea unei plângeri la colegiul teritorial din care medicul face parte. Printr-o decizie a Colegiului Medicilor din România (CMR), publicată luni în Monitorul Oficial, se stabilesc pașii referitori la depunerea unei astfel de plângeri împotriva unui medic și ce trebuie să conțină aceasta.
Citește articolulReclamațiile urgente ale consumatorilor, care ajung și la ANPC, pot semnala probleme serioase de calitate ale produselor sau serviciilor. Acest departament folosește aceste informații pentru a îmbunătăți calitatea.
Cei ce vor să aducă în atenția Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) o situație urgentă, de pildă, debranșarea de la electricitate sau gaze naturale pentru facturi calculate greșit ori în situația în care este pusă în pericol sănătatea oamenilor, au de-acum la dispoziție pentru asta un număr de WhatsApp, potrivit unui anunț de azi al instituției. Totuși, trimiterea sesizărilor către ANPC în acest mod nu elimină necesitatea formulării unei reclamații oficiale. Citește articolul
Valoarea bacșișului poate fi un indicator al satisfacției clienților față de calitatea serviciului de livrare primit. Un bacșiș generos poate sugera că serviciul a fost excelent, în timp ce unul mai mic ar putea semnala aspecte ce necesită îmbunătățiri în standardul de calitate.
Săraci dar generoși, așa sunt românii, cărora li s-a dus vestea că dau cel mai mare bacșis din Europa. Informația vine în urma unui studiu realizat de una dintre platformele prin intermediul careia comandăm frecvent prânzul sau cina. Citește articolul
Dezvoltarea unui software medical pentru diagnostic implică asigurarea unei calități înalte și a preciziei acestuia, aspecte gestionate de departamentul de calitate.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Pentru producătorii de bere, modul în care sunt măsurate 'gradele Plato' este important, deoarece afectează calculul accizelor, iar acest departament trebuie să înțeleagă și să asigure conformitatea cu noile metode de măsurare.
Printr-o recentă ordonanță, Guvernul aduce completări Codului fiscal în materia accizelor pentru băuturile alcoolice, fiind vizați în special micii producători independenți de băuturi fermentate și nu numai. Prevederile nu vin să modifice nivelul accizelor prevăzut acum în Codul fiscal, ci să detalieze condițiile în care aceștia se autorizează pentru aplicarea unei accize reduse și alte aspecte conexe. Citește articolul