Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Se menționează că scopul este de a face unicul preparat cât mai 'bun', ceea ce implică un interes direct în menținerea și îmbunătățirea calității produsului principal.
Industria ospitalității are nevoie urgentă de resucitare. În caz contrar, peste 10.000 de restaurante se vor închide complet, spun administratorii, care se luptă să supraviețuiască și să-și plătească angajații. Citește articolul
Este important pentru acest departament să știe ce condiții speciale sunt necesare pentru a se asigura că produsele, precum vaccinurile instabile, își păstrează calitatea și eficacitatea pe tot parcursul drumului, de la producător la utilizator.
Experții estimează că necesarul de vaccinuri anti-Covid la nivel global se cifrează undeva între 12 și 15 miliarde de doze. În acest moment, capacitatea de producție și distribuție este de aproximativ 6,4 miliarde de doze pe an, dar pentru 2021 experții se așteaptă să se ajungă la producerea a nouă miliarde de fiole, scrie Anna Nagurney, profesor managementul operațiunilor, la University of Massachusetts Amherst, într-un articol pentru The Conversation. Citește articolul
Pentru a înțelege cauzele produselor neconforme sau defecte care duc la retururi și a îmbunătăți calitatea, pentru a reduce numărul acestora și a respecta obligațiile legale.
Persoanele care au făcut cumpărături de Black Friday ar putea să fi primit produse neconforme, produse stricate sau doar să fie nemulțumite de acestea. În acest caz, ei au mai multe opțiuni la dispoziție, pentru remedierea problemei sau pentru returnarea banilor. În primul rând, au dreptul să îi ceară vânzătorului înlocuirea produsului neconform cu unul conform (sau repararea acestuia, dacă discutăm de un produs ce nu funcționează corespunzător). De asemenea, dacă produsele cumpărate au fost comandate online, ele pot fi returnate legal, într-un termen de două săptămâni, fără ca cel care returnează produsul să trebuiască să dea explicații. Citește articolul
Se asigură că magazinul online oferă servicii de calitate, respectă bunele practici în e-commerce și colectează feedback transparent pentru a îmbunătăți continuu experiența clienților.
Magazinele online lansate în 2020 sau cele care urmează să se lanseze în următoarele trei luni se pot înscrie, în perioada 13-15 noiembrie 2020, la un audit gratuit din partea TRUSTED.ro, programul naţional de certificare a magazinelor online din România. Citește articolul
Multe reclamații la ANPC sunt legate de calitatea produselor sau serviciilor. Acest departament este interesat să înțeleagă natura acestor plângeri pentru a îmbunătăți standardele de calitate și a reduce motivele de nemulțumire.
Mai ales în perioadele în care volumul de mărfuri vândute crește, așa cum sunt perioadele cu reduceri de preț, inclusiv de Black Friday, clienții pot avea diverse neînțelegeri cu comercianții. În aceste situații, dacă vânzătorul nu rezolvă situația apărută, cumpărătorul se poate adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), putând depune la această autoritate o reclamație online. Citește articolul
Informațiile despre modul de gestionare a plângerilor clienților și rata de succes a soluționării acestora sunt relevante pentru îmbunătățirea calității serviciilor oferite și a satisfacției clienților.
Deşi au la dispoziţie calea concilierii cu datornicii lor în privinţa unor litigii legate de creditele financiare acordate, instituţiile financiare nebancare (IFN) dau curs la foarte puţine astfel de negocieri prin intermediul Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB). Citește articolul
Se asigură că produsele fabricate, în special cele destinate exportului, respectă standardele de calitate necesare pentru a fi acceptate pe piețele externe și pentru a menține un avantaj competitiv, conform 'tuturor normelor'.
În timp ce criza sanitară atrage o criză economică în România, sunt şi firme care au avut cel mai bun an de la deschidere. Citește articolul
Se asigură că angajații au cunoștințele și abilitățile necesare pentru a produce servicii și produse de înaltă calitate, iar instruirea profesională continuă este esențială pentru atingerea acestui obiectiv.
Dacă angajatorul nu ia inițiativa, angajații ar trebui să ceară formare profesională la locul de muncă. Dobândirea de competențe noi, ideea de a ține pasul cu noile tehnologii, de a învăța noi mecanisme care pot ridica productivitatea muncii și o pot face chiar mai ușoară, obținerea unor calificări profesionale care aduc competitivitate pe piața muncii, prevenirea riscului șomajului prin reconversie profesională - acestea sunt doar câteva motive pentru care salariații ar trebui să ia mai mult în serios acest drept recunoscut de Codul muncii. Citește articolul
Acest departament este interesat de felul în care un organism verifică 'calitatea' și coerența documentelor legislative, aplicând principii similare de control al calității și coerenței, dar în cazul textelor de lege.
De când cu recentul vot pentru noul președinte al Consiliului Legislativ (CL), foarte mulți discută despre acest organism, parte a entității legiuitoare române. Dar cu ce se ocupă, mai exact acesta și care sunt atribuțiile președintelui CL? Pornind de la asta, de fapt, iată de ce Consiliul este destul de important. Citește articolul
Problemele legate de lipsa personalului, volumul de muncă crescut și provocările tehnice pot afecta calitatea serviciului oferit. Departamentul de calitate ar fi interesat să vadă cum aceste aspecte influențează livrarea unui serviciu bun.
Îți ia câteva luni să înveți un profesor cu experiență să treacă lejer la predarea online. Va dura însă și mai mult dacă luăm absolvenți, studenți sau necalificați și le dăm brusc rolul de educatori. Citește articolul