Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Discuțiile despre 'funcționarea corectă a sistemului' și 'a nu se transforma într-o improvizație' indică un interes în asigurarea calității și bunei funcționări a soluțiilor digitale și a serviciilor medicale, aspecte esențiale pentru departamentul de Calitate.
Evenimentul este un follow-up al videoconferinței din 2 iunie - #LecțiaCovid/ Resetarea sistemului de sănătate - unde au fost prezentate idei valoroase pe subiectul inovației în sănătate, dezbaterea trebuie să aibă loc acum, extrem de rapid, pentru ca trendul favorabil acestor inovații să nu fie pierdut și să fie valorificat la maximum, în beneficiul întregii societăți. Citește articolul
Mențiunea că producătorii au schimbat produsele cu unele care au un termen de valabilitate mai mare interesează departamentul de calitate, pentru că este direct legat de siguranța și prospețimea produselor pe o perioadă mai lungă.
După ce au avut pierderi serioase din cauza crizei sanitare, firmele românești caută soluții de salvare. Citește articolul
Departamentul de calitate este direct interesat de definițiile oficiale ale unităților de măsură, deoarece acestea stau la baza tuturor proceselor de control al calității, calibrării echipamentelor și standardizării produselor.
Pentru a alinia definițiile existente în legislația națională cu ultimele noutăți apărute la nivel internațional, guvernanții au decis schimbarea modului în care sunt exprimate câteva dintre unitățile de măsură utilizate în țara noastră, inclusiv secunda, metrul sau kilogramul. Astfel, după cum prevede o hotărâre a Guvernului oficializată la începutul anului, de sâmbătă, o parte dintre unitățile de măsură vor avea definiții noi. Citește articolul
Asigură că serviciile de curățenie și igienizare, precum și calitatea mediului de lucru respectă standardele înalte necesare pentru siguranța angajaților.
Reluarea activității în spațiile de birouri necesită regândirea experienței zilnice și stabilirea unor proceduri clare privind desfășurarea activității la birou, companiile gestionând în același timp riscurile privind sănătatea și siguranța angajaților. Modul în care se va face revenirea la birou va fi esențial pentru sănătatea și bunăstarea angajaților, dar și pentru încrederea pe care aceștia o au în angajator și proprietarul clădirii în care lucrează, conform datelor companiei CBRE, liderul pieței de consultanță imobiliară. Citește articolul
Folosirea unor formulare standardizate și a unui sistem electronic pentru depunere îmbunătățește calitatea și acuratețea informațiilor transmise, asigurând conformitatea cu cerințele.
Începând de astăzi, atât angajații Ministerului Fondurilor Europene, cât și cei ai structurilor din subordinea acestuia sunt obligați să renunțe la utilizarea documentelor în format tipărit și să folosească exclusiv documente digitale în relația cu beneficiarii finanțărilor, potrivit unei ordonanțe de urgență ce a fost publicată spre jumătatea lunii mai în Monitorul Oficial. Citește articolul
Acest departament este esențial pentru asigurarea siguranței alimentare, implementarea și revizuirea procedurilor HACCP și menținerea standardelor de igienă pentru producția, ambalarea și livrarea alimentelor.
În timpul stării de alertă, restaurantele pot funcționa numai dacă fac livrări de mâncare sau dacă dau mâncarea la pachet. Prin urmare, autoritățile au stabilit un set de reguli pe care trebuie să le respecte aceste companii, se arată într-un ordin comun emis de Ministerul Sănătății (MS) și de Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA). Citește articolul
Discuțiile despre 'schimbările necesare' și 'Decalogul pentru Sănătate' se referă direct la îmbunătățirea calității serviciilor medicale, un aspect cheie pentru companiile din domeniu.
Premierul Ludovic Orban și ministrul Sănătății, Nelu Tătaru deschid în data de 2 iunie videoconferința online "#LecțiaCovid. Resetarea sistemului de sănătate", organizată de CursDeGuvernare.ro, cu sprijinul Asociației Române a Producătorilor Internaționali de Medicamente (ARPIM). Evenimentul va trasa o hartă a principiilor de reformă a sănătății românești, pe care să fie configurate, cu precizie, atât soluțiile concrete, cât și legislația necesară implementării acestora. Citește articolul
Stabilește standarde și proceduri detaliate de lucru (de igienă, de triaj, de utilizare a echipamentelor) care trebuie respectate pentru a asigura calitatea și siguranța serviciilor oferite.
Regulile aplicabile în starea de alertă pentru cabinetele stomatologice au fost recent modificate și sunt mult mai detaliate decât cele oficializate la jumătatea lunii. De pildă, noua formă a ordinului ce stabilește aceste reguli cuprinde norme detaliate cu privire la echipamentele obligatorii de purtat în cabinet. De asemenea, sunt specificate sancțiunile aplicabile, mai exact, amenzi ce pot ajunge de la câteva mii, la câteva zeci de mii de lei. Citește articolul
Articolul stabilește noi standarde de curățenie, dezinfecție și organizare a spațiului de transport, aspecte esențiale pentru asigurarea calității serviciilor într-un context sanitar.
Atât Institutul Național de Sănătate Publică, dar și Ministerul Afacerilor Interne, în proiectele de documentele publicate astăzi spre consultare publică (ambele atașate prezentului articol), menționează obligația purtării măștii de protecție în mijloacele de transport în comun. În plus, mai sunt o serie de obligații, atât pentru călători, cât și pentru cei care organizează astfel de activități. Citește articolul
Pentru a se asigura că serviciile sunt oferite la standarde înalte de igienă și siguranță, contribuind la calitatea generală a experienței clientului și la reputația companiei.
Institutul Național de Sănătate Publică a elaborat o serie de Recomandări de sănătate publică pentru măsuri specifice ce vor fi dispuse de instituțiile competente privind reluarea activității în domenii specifice după încetarea stării de urgență. Iată, deci, ce obligații vor avea frizeriile, saloanele de cosmetică și toți ceilalți furnizori de servicii de îngrijire personală. Citește articolul