Departament: Managementul Calității (QA/QC)
Știrile dimineții
Afacerile din România care au crescut de trei ori în ultimii ani
Discuția despre mentenanța necorespunzătoare și problemele tehnice ale troleibuzelor este relevantă pentru departamentul care se preocupă de standardele de calitate și fiabilitate.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Multitasking, la modul sincer. Ce este, de fapt, multitasking-ul?
Promovează ideea că deciziile de calitate trebuie să se bazeze pe studii și analize aprofundate, nu pe 'gusturi' sau pe o abordare superficială, asigurând astfel standarde înalte pentru produse și servicii.
Mai pe scurt, multitasking-ul este o păcăleală. O farsă pe care ne-o facem zilnic. De ce spun asta? Păi hai să îți dau un exemplu: încearcă să înmulțești 231 cu 3, în minte și, în același timp, spune-mi care e capitala Turciei. Teoretic, sunt lucruri simple, dacă le faci pe rând. Practic, dacă e să le faci deodată, ți-e imposibil să le rezolvi. Chiar dacă îți impui să lucrezi la ambele probleme simultan, creierul tău va proceda cum crede el mai bine. Le va aranja frumos în secvențe și le va rezolva pe rând. Citește articolul
Ce presupune organizarea unui text pentru a putea fi parcurs și înțeles cu ușurință
Pentru a garanta că manualele de calitate, procedurile de lucru și instrucțiunile sunt formatate impecabil, consecvent și respectă standardele interne și externe.
În viața profesională, vor apărea diverse situații în care va trebui să redactăm documente ample pentru a expune idei complexe sau pentru a comunica proceduri detaliate. E important să organizăm cât mai bine astfel de texte ample pentru a putea fi parcurse și înțelese cu ușurință. Citește articolul
Ce tipuri de fapte se vor înregistra în cazierul contravențional al firmelor la ANPC
Ei se asigură că produsele și serviciile firmei sunt de bună calitate și respectă toate standardele. Informațiile despre produse expirate, etichetare greșită sau produse periculoase sunt esențiale pentru a evita problemele cu ANPC.
29 August 2019 | 2480 | Timp de citire: 2 min.
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) este instituția care reprezintă interesele consumatorilor din țara noastră în raport cu firmele și care, dacă firmele nu remediază situația reclamată de un client, le poate sancționa. De la 1 septembrie, ANPC va introduce un cazier contravențional pentru operatorii economici, în care se vor înscrie atât abaterile pentru care au fost sancționate firmele, dar și sancțiunile aplicate, care variază de la avertismente până la amenzi substanțiale. Citește articolul
Firmele vor avea, din septembrie, un cazier contravențional la ANPC
Multe probleme semnalate de ANPC vin de la calitatea slabă a produselor sau serviciilor. Acest departament este direct interesat să îmbunătățească standardele de calitate pentru a evita reclamațiile care pot ajunge la ANPC și a preveni înregistrările în cazierul contravențional.
29 August 2019 | 3867 | Timp de citire: 2 min.
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) va introduce, de la sfârșitul acestei săptămâni, un cazier contravențional pentru operatorii economici, potrivit unui comunicat recent al autorității. În cazierul contravențional se vor nota faptele pentru care au fost sancționate firmele, precum și felul sancțiunii, astfel încât, atunci când firma încalcă din nou legislația, sancțiunile să nu se repete și să fie mai dure. Citește articolul
Două ministere, obligate de instanţă să plătească daune către un bărbat şi un copil atacaţi de urs
Incidentul de la 112 arată ce se întâmplă atunci când calitatea serviciilor oferite nu este la standarde, ducând la insatisfacția 'clienților' și la o anchetă, subliniind importanța controalelor de calitate pentru procesele interne.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
UPDATE UNBR: Rectificarea bugetară nu prevede suficienți bani pentru avocații din oficiu
Acest departament ar fi interesat pentru că articolul subliniază cum lipsa fondurilor și plățile întârziate pot afecta calitatea serviciilor juridice oferite, în special a apărării în instanță. Îi ajută să înțeleagă legătura dintre resurse și calitatea muncii.
După ce au cerut în mod insistent ca la rectificarea bugetară să fie luat în calcul necesarul de bani pentru asistența juridică din oficiu, în fața cifrelor propuse pentru această rectificare și publicate de curând în dezbatere, Uniunea Națională a Barourilor din România (UNBR) constată că rugămințile lor au fost în zadar: rectificarea nu prevede suficienți bani pentru oficii, iar Guvernul uită din nou de ce sumele trebuie tot timpul acoperite și că întârzierea plăților nu face decât să aducă în sarcina statului și mai mulți bani de plătit avocaților - dobânzi și penalități de întârziere. Citește articolul
Statul oferă fonduri nerambursabile celor care construiesc cămine pentru vârstnici
Având în vedere că programul vizează dezvoltarea de 'servicii de calitate pentru îngrijirea persoanelor în vârstă', acest departament ar fi responsabil cu stabilirea și monitorizarea standardelor de calitate atât pentru construcția și amenajarea spațiilor, cât și pentru serviciile oferite.
31 Iulie 2019 | 12 | 52584 | Timp de citire: 2 min.
Cei ce vor construi, amenaja și dota rezidențe pentru vârstnici vor putea solicita și primi din partea statului ajutoare financiare nerambursabile de până la 500.000 de euro, potrivit unui memorandum ce a fost adoptat recent de Guvern. Citește articolul
Știrile dimineții
Tinerii români sunt încrezători în forțele proprii. Un sfert dintre ei vor să-și ia credite ipotecare
Este direct interesat de discuțiile despre standardele de calitate și compoziția produselor alimentare, mai ales în contextul studiilor europene și al protecției consumatorilor.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Să fii profesor e o chestiune de vocație
Departamentul de Managementul Calității ar găsi articolul relevant pentru că abordează calitatea 'serviciului' educațional și impactul lipsei de profesionalism asupra 'beneficiarilor' (elevilor). Oricine se ocupă de calitate într-o companie va înțelege cum performanța slabă a 'furnizorului' (profesorului) duce la un 'produs' (elev) de calitate inferioară.
27 Iulie 2019 | 1 | 7429 | Timp de citire: 4 min.
Câteodată, discuția despre vocație poate ajunge în sfere aproape filosofice, dar îmi doresc să rămân cât mai în concret. Așadar, concret, ce înțeleg eu prin vocație este un cumul de plăcere de a-ți face munca, de dorință de a evolua și a învăța continuu despre munca pe care o faci și de efort, uneori frate cu sacrificiul, pe care îl depui pentru ca ceea ce faci să aibă, în sine, valoare și să le aducă și celorlalți valoare. Citește articolul










