Textul evidențiază o experiență negativă a unui client, ceea ce înseamnă că serviciile oferite nu au fost la standardele de calitate așteptate, mai ales în interacțiunea cu publicul.
,,Auzul pisicii este foarte sensibil la frecvențele înalte, mergând până la 30.000 Hz, în timp ce urechea umană este limitată la 20.000 Hz. Datorită celor 27 de mușchi care îl controlează, pavilionul fiecărei urechi poate pivota în mod independent, pentru a localiza originea unui zgomot și distanța de la care acesta provine.'', spune Wikipedia-care-le-știe-pe-toate. Citește articolul
Departamentul de Calitate trebuie să se asigure că serviciile oferite sunt la nivelul promis prin clasificarea unității, conform cerințelor legii, pentru a evita sancțiunile.
Pentru nerespectarea regimului autorizărilor în domeniul turismului, hotelurile, pensiunile și alte tipuri de operatori economici cu activitate în turism (inclusiv intermediari și operatori persoane fizice) vor putea fi sancționați cu peste 70.000 de lei amendă, potrivit unui proiect de act normativ adoptat miercuri de Executiv și care va reprezenta viitoarea Lege a turismului în România. Proiectul cuprinde amenzi importante pentru cei care vor presta servicii sub nivelul pentru care sunt certificați, cei care se vor folosi de personal necalificat ori cei care nu vor avea niște minime dotări în locații, iar personalul de control va putea să suspende activitatea temporar pentru încălcarea unor astfel de obligații, suplimentar amenzilor aplicate. Citește articolul
Acest departament se asigură că procesul de vânzare și încheiere a contractelor la distanță respectă standardele de calitate și procedurile, pentru a oferi o experiență bună clienților și a evita greșelile.
Românii trebuie să știe că mai au de parcurs niște pași după ce au acceptat, în cadrul unei convorbiri telefonice, o ofertă pentru serviciile de telefonie mobilă, internet sau televiziune. Exprimarea acordului verbal nu este de ajuns pentru a se încheia un contract la distanță. Citește articolul
Subliniază clar că produsele de proastă calitate sunt greu, dacă nu imposibil de vândut, evidențiind direct impactul calității produsului asupra performanței echipei de vânzări și a succesului general al companiei.
Am ținut de curând un curs de negociere/vânzare la care am dezbătut împreună cu participanții niște mituri și legende urbane destul de supărătoare. Iată la ce rezultat am ajuns. Citește articolul
Acest departament are grijă ca produsele sau serviciile firmei să fie la standardele dorite. Când regulile nu sunt respectate constant, calitatea muncii sau a serviciilor scade, afectând percepția clienților.
Tot aud vorbindu-se despre lipsa de respect sau de bun-simț a oamenilor care ne înconjoară și despre faptul că această carență îi face pe oameni să încalce o sumedenie de reguli, fie ele de circulație rutieră sau de conduită socială. Sunt de acord că o parte dintre oameni nu respectă regulile din această cauză, dar situația n-ar fi atât de gravă dacă cei ce ar trebui să urmărească respectarea regulilor ar face-o și i-ar “motiva” pe cei ce se abat de la reguli să se conformeze. Citește articolul
Departamentul este interesat de criteriile și standardele care vor fi folosite pentru a evalua dacă un ambalaj returnat de clienți este 'în stare corespunzătoare' pentru a fi refolosit sau reciclat.
Pentru fiecare ambalaj reutilizabil al produselor pe care le cumpărăm va trebui să achităm, de duminică, 50 de bani drept garanție ce va fi recuperată ulterior, potrivit unui act normativ de anul trecut. Garanția de 0,5 lei se va plăti, din 2022, inclusiv pentru ambalaje din materiale care nu pot fi reutilizate. Ca să obținem garanția înapoi de la companie va trebui să păstrăm bonul fiscal. Citește articolul
Stabilește cum să evalueze starea ambalajelor returnate pentru a decide dacă pot fi refolosite, asigurând standardele necesare.
Comercianții vor trebui să asigure, începând de la finele acestei luni, informarea cumpărătorilor cu privire la sistemul de garanție-returnare a ambalajelor reutilizabile, dacă vând produse în astfel de ambalaje, potrivit unor modificări făcute în domeniu încă de anul trecut. Și micii comercianți care vând astfel de produse vor trebui să primească la schimb ambalajele reutilizabile și să le dea cumpărătorilor înapoi garanția de 0,5 lei prevăzută de lege, în baza bonului fiscal. Nerespectarea obligațiilor le va putea aduce amenzi de până la 30.000 de lei. Citește articolul
Reclamațiile clienților sunt un indicator important al calității serviciilor sau produselor oferite, iar acest departament se ocupă cu îmbunătățirea și menținerea standardelor de calitate.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Articolul se referă la procesul de omologare și la verificarea condițiilor tehnice, aspecte direct legate de asigurarea calității și conformității vehiculelor aduse din străinătate.
Dacă Brexit are loc fără niciun acord de retragere a Marii Britanii din Uniunea Europeană, mașinile cumpărate și aduse din Marea Britanie în România vor fi supuse unor procese de omologare, menționează Registrul Auto Român (RAR), într-o postare apărută pe pagina sa de Facebook. Omologarea este un pas obligatoriu la înmatricularea unui vehicul. Citește articolul
Dacă firma ar produce sau distribui medicamente pe bază de canabis, acest departament ar trebui să se asigure că produsele respectă standardele înalte de calitate și siguranță pentru pacienți.
Așa cum se întâmplă în mai multe țări din Europa, persoanele din țara noastră care suferă de anumite afecțiuni ar putea folosi, în mod legal, canabisul medicinal. În acest sens, Ministerul Sănătății (MS) a înființat recent o comisie care are ca scop analiza posibilității introducerii în România a canabisului medicinal. Citește articolul