Specialiștii în relații publice și afaceri corporative trebuie să comunice eficient cu publicul, media și stakeholderii, adesea în situații sensibile sau de criză. Abilitatea de a-și gestiona emoțiile, de a transmite mesaje clare și empatice, fără a escalada conflicte, este fundamentală pentru imaginea companiei.
Ce fac când copilul e furios? Îl las să facă orice – să urle, să vorbească urât, să lovească, să trântească? Sau îl opresc? – sunt întrebări care macină des mămicile. Habar n-am. Ce, crezi ca există rețete? Și crezi că dacă îți spune cineva ce să faci, chiar faci? Citește articolul
Acest departament este preocupat de felul în care este percepută țara ca destinație, deoarece o imagine pozitivă a României ca destinație turistică de talie mondială poate influența și imaginea și afacerile companiei.
Strategia naţională a României pentru dezvoltarea turismului 2023 – 2035 a fost pusă joi în dezbatere publică, de către Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT). Citește articolul
Articolul conține declarații ale oficialilor (președintele Consiliului Concurenței) și face referire la strategii guvernamentale de interes public (strategia națională de turism). Aceste informații sunt folositoare pentru a menține o relație bună cu autoritățile și publicul și pentru a pregăti comunicări externe relevante.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Acest departament monitorizează evenimentele și modificările din societate și politică pentru a înțelege mai bine imaginea publică și pentru a gestiona comunicarea companiei, mai ales dacă există angajați români în străinătate.
Legislația electorală ar putea fi modificată în următoarea perioadă, potrivit unei propuneri legislative aflate în dezbatere la Senat, astfel încât, similar alegerilor parlamentare sau prezidențiale, românii din străinătate să poată vota prin corespondență și la alegerile pentru Parlamentul European. Citește articolul
Articolul oferă un context economic general (piața muncii, creștere economică, prețuri) care poate fi folosit în comunicarea externă și pentru a menține o imagine pozitivă a companiei.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Acest departament monitorizează schimbările majore în politici publice și inițiative naționale, cum ar fi digitalizarea examenelor, pentru a înțelege contextul social, educațional și reputațional.
A doua sesiune a examenului de bacalaureat începe azi, cu proba la limba și literatura română. Odată cu începerea sesiunii august-septembrie a examenului de bacalaureat din acest an, Ministerul Educației generalizează evaluarea digitalizată a lucrărilor candidaților. Până acum, evaluarea digitală a lucrărilor scrise s-a făcut, atât în cazul bacalaureatului, cât și în cazul evaluării naționale, în cadrul unui proiect-pilot, doar în județele Călărași și Dâmbovița. Citește articolul
Acest departament urmărește noutățile legislative și programele guvernamentale cu impact public, pentru a înțelege mai bine contextul în care operează compania și pentru a comunica eficient către public.
Avocatnet.ro vă prezintă, în sinteză, cele mai importante noutăți legislative publicate în Monitorul Oficial în perioada 7 - 13 august 2023. Ele aduc noutăți care vizează atât mediul de afaceri sau activitatea profesională, cât și viața personală. Pentru fiecare punctăm pe scurt principalele prevederi și data de la care se aplică, iar explicații detaliate găsiți accesând link-urile disponibile, care vă trimit la articolele scrise de redacția noastră despre respectivele acte normative. Citește articolul
Conținutul poate fi folosit în comunicarea internă pentru angajați (ex: newslettere interne, intranet) pentru a le oferi resurse utile privind viața de familie sau în campanii de comunicare externă care subliniază valorile companiei legate de familie și educație.
Când vine vorba de a învăța copilul preșcolar să citească, părinții se lovesc de tot felul de temeri și mituri care le-au tot fost repetate sub diverse forme și astfel ajung să se întoarcă împotriva instinctelor. Citește articolul
Informațiile despre înșelăciunile online și cele care implică site-uri web pot fi relevante pentru a gestiona reputația companiei. Departamentul poate folosi aceste avertizări pentru a comunica intern sau extern despre riscuri, protejând imaginea și credibilitatea companiei în fața publicului și a partenerilor.
Înșelătoriile din mediul online au evoluat destul de mult în ultima perioadă, inclusiv prin folosirea inteligenței artificiale (artificial intelligence - AI), astfel că nivelul de precauție, în context profesional sau personal, ar trebui să fie chiar mai ridicat. De la e-mailurile care pretind a fi trimise de autoritățile fiscale sau de poliție, am ajuns la e-mailuri în care ni se spune că site-ul companiei încalcă dreptul de autor al cuiva sau conține diverse vulnerabilități și emitentul se oferă să ne ajute cu remedierea lor. Iar „metoda accidentul”, deja arhicunosută, a primit un upgrade prin AI care o transformă într-un pericol mult mai mare pentru cei de bună-credință. Citește articolul
Acest departament urmărește modul în care compania este percepută public în legătură cu gestionarea conținutului online și protecția minorilor, pentru a gestiona comunicarea și reputația companiei în cazul unor dezbateri sau controverse.
În ultimele zile, internetul a devenit un teren de dezbatere între două valori fundamentale: libertatea de exprimare și protecția minorilor. În acest context, apare întrebarea crucială: unde se trasează linia dintre libertatea artistului de a-și exprima viziunea creativă și nevoia de a proteja tinerii consumatori de conținuturi potențial dăunătoare? Pe de o parte, internetul și-a câștigat reputația ca simbol al libertății de exprimare, oferind un mediu nelimitat în care artiștii pot să-și dezvăluie gândurile și sentimentele într-o varietate de forme, inclusiv muzică. Pe de altă parte, preocuparea pentru protecția minorilor nu poate fi neglijată. Cu accesul la o cantitate imensă de conținut online, este esențial să se ia în considerare impactul pe care anumite materiale îl pot avea asupra minților tinere și impresionabile. Această preocupare a condus la implicarea Consiliului Național al Audiovizualului (CNA), care își propune să evalueze și să restricționeze conținutul care poate fi prejudiciabil pentru publicul minor. Citește articolul