Pentru a comunica public inovațiile companiei, parteneriatele strategice și modul în care se poziționează ca un jucător modern și orientat spre viitor în industria financiară.
Conceptul „Embedded Finance” revoluționează sectorul financiar la nivel mondial, oferind o abordare inovatoare pentru integrarea serviciilor financiare în procese și soluții care facilitează schimbul de bunuri și servicii. Pe măsură ce băncile românești continuă să îmbunătățească experiența clienților și să digitalizeze produsele și procesele aferente, există un domeniu adițional, pe care băncile încă nu îl valorifică pe deplin. Embedded Finance este un nou flux de venituri pentru bănci şi deține un potențial de transformare pentru sectorul bancar care, în opinia noastră, nu poate fi ignorat. Citește articolul
Anunțul privind semnarea unui proiect de o asemenea anvergură este o știre importantă. Acest departament gestionează comunicarea cu publicul și media, atât pentru instituția publică (CNAIR), cât și pentru consorțiul câștigător, pentru a transmite informațiile corect și transparent.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Poate fi utilizat pentru a comunica o imagine pozitivă a companiei, arătând grija față de angajați și familiile acestora, atât prin comunicări interne, cât și externe.
Citește articolul
O ordonanță care reglementează prețurile la produsele de bază este de interes public. Acest departament trebuie să fie pregătit să comunice poziția companiei, să răspundă întrebărilor din partea presei sau a publicului și să gestioneze imaginea companiei în contextul noii legi.
Începând cu 30 iulie, OUG 67/2023 impune plafonarea adaosurilor comerciale pentru unele produse alimentare de bază. Adaosul producătorilor nu poate depăși 20%, iar distribuitorii pot avea maximum 5%, cumulat. Calculul adaosului și respectarea regulilor sunt complicate, iar distribuitorii riscă amenzi uriașe, dar și încălcarea legii concurenței. Citește articolul
Gestionează imaginea companiei și este interesat să prevină scandalurile sau problemele de reputație care pot apărea din nereguli neraportate, asigurând încrederea publicului.
Protecția celor care semnalează încălcări ale legii într-un context profesional a devenit, începând cu luna decembrie 2022, o obligație legală reglementată prin Legea nr. 361/2022 privind protecția avertizorilor în interes public (Legea) care transpune la nivel național Directiva Europeană 1937/2019. Deși importanța acestui act normativ în contextul asigurării securității relațiilor sociale este evidentă, impactul este cu atât mai semnificativ din perspectiva sustenabilității (politici de mediu, sociale și de guvernanță – ESG). Citește articolul
Datele despre numărul mare de utilizatori ai platformelor sociale sunt relevante pentru modul în care compania comunică cu publicul, își poziționează brandul și gestionează campaniile de imagine online.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Pentru a gestiona comunicarea internă și externă legată de deciziile privind salariile, de impactul asupra personalului sau asupra prețurilor, și pentru a interacționa cu asociațiile patronale sau cu guvernul.
Guvernul și-a propus să urce treptat salariul minim până în 2025, atingând valoarea de 3.900 de lei în 2024, iar zilele trecute a apărut în presa centrală ideea că este luată în calcul o primă creștere chiar toamna asta, adică mai devreme cu aproape jumătate de an decât se așteptau antreprenorii. Vestea îi determină pe antreprenori să caute soluții precum majorarea prețurilor, reducerea personalului sau chiar închiderea afacerilor, ne arată un sondaj. Doar că implementarea venitului minim european până în 2024 este o prioritate pentru România, care, deși a crescut salariul minim în ultimii ani, se află încă în coada clasamentului european la acest capitol. Citește articolul
Acest departament trebuie să înțeleagă cum afectează publicarea informațiilor despre impozitul pe profit imaginea firmei și comunicarea cu publicul.
În lunile trecute, autoritățile au venit cu câteva noutăți importante legate de obligațiile declarative ale companiilor. Vorbim de trei modificări din sfera fiscală, de una din sfera prevenirii spălării banilor și de una din sfera obligațiilor de mediu. Iată care sunt acestea: Citește articolul
Gestionează imaginea publică a companiei în contextul unor decizii politice sau al unor cazuri de discriminare, pentru a menține încrederea publicului.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Declarațiile oficiale despre proiecte energetice majore, cum ar fi Neptun Deep, sunt importante pentru a înțelege contextul economic național și pentru a comunica eficient poziția companiei către public și autorități, mai ales dacă activitatea companiei este legată de sectorul energetic.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul