Acest departament poate folosi informațiile istorice generale pentru a crea conținut pentru rețelele sociale ale companiei, pentru știri interne care să îmbogățească cultura generală a angajaților sau pentru a înțelege contextul cultural și istoric al unor evenimente care pot influența imaginea publică a companiei.
La aceasta data, la inceputul anilor ‘90, Partidul Comunist al URSS-ului renunta la monopolul puterii politice. Totodata, acum 23 de ani, tot intr-o zi de 7 februarie, erau puse bazele Uniunii Europene, prin semnarea Tratatului de la Maastricht. Citește articolul
Articolul conține știri pozitive despre România, cum ar fi recunoașterea turistică internațională și evenimente culturale prestigioase. Aceste informații ajută la îmbunătățirea imaginii publice a țării și a mediului de afaceri, fiind utile pentru comunicarea externă și reputația companiei.
Printre locurile care ar trebui vizitate in Bucuresti, potrivit unor recomandari facute de revista americana National Geographic Traveler, se numara Palatul Parlamentului, Muzeul National al Taranului Roman si bisericile vechi. Citește articolul
Departamentul monitorizează deciziile guvernamentale și parlamentare pentru a înțelege climatul politic și social și pentru a gestiona relațiile companiei cu autoritățile și publicul.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 92 si 93 din 4 februarie 2015 s-au publicat: Citește articolul
Articolul abordează un subiect sensibil și de interes public, legat de echilibrul dintre securitatea națională și drepturile cetățenilor la viața privată. Departamentul trebuie să fie la curent cu aceste dezbateri pentru a gestiona imaginea publică a companiei și comunicarea cu autoritățile, mai ales dacă activitatea companiei implică gestionarea unor volume mari de date.
Decizia Curtii Constitutionale nr. 17/2015 asupra obiectiei de neconstitutionalitate a dispozitiilor Legii privind securitatea cibernetica a Romaniei a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 79 din 30 ianuarie 2015. Citește articolul
Relațiile Publice și Afacerile Corporative sunt responsabile de imaginea publică a companiei, iar securitatea site-urilor web sau a blogurilor companiei (menționată în articol) este crucială pentru a preveni incidente care ar putea afecta reputația.
Poate ca unele din cele mai neplacute lucruri este sa constati ca cineva ti-a spart blogul si, fie ai pierdut totul, fie au fost postate lucruri care ti-au pus in pericol imaginea. Ca sa nu ajungi intr-o astfel de situatie, este important sa iti iei niste masuri de precautie. Si asta ne duce la intrebarea: ce masuri de securitate sunt necesare pentru a-mi proteja blogul? Citește articolul
Departamentul de Relații Publice ar fi interesat pentru că articolul vorbește despre cum este percepută medierea în public și despre nevoia de a comunica mai bine informațiile corecte pentru a crește încrederea. Este relevant pentru înțelegerea și dezvoltarea strategiilor de comunicare și imagine pentru o profesie sau un serviciu.
Cluj-Napoca va gazdui in perioada 27 - 28 februarie 2015, cea de a III-a editie a Galei Excelentei in Mediere®, eveniment anual, reprezentativ pentru cei 6.769 de mediatori activi din Romania. Citește articolul
Fiind o inițiativă guvernamentală de combatere a evaziunii, cu potențial de impact asupra imaginii publice a companiilor prin interacțiunea cu clienții și prin respectarea noilor reguli de fiscalizare.
Ordonanta Guvernului nr. 10/2015 pentru organizarea Loteriei bonurilor fiscale a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 81 din 30 ianuarie 2015. Citește articolul
Acest departament trebuie să fie informat despre ce comunică statul despre bonurile fiscale și loterie, precum și despre obligația de a afișa anumite anunțuri pentru clienți, pentru a menține o imagine bună și o comunicare transparentă.
Ordonanta care reglementeaza Loteria bonurilor fiscala a fost publicata recent in Monitorul Oficial si a intrat astazi in vigoare. Conform documentului, in situatia in care comerciantii nu vor elibera bon fiscal desi acesta este solicitat de clienti, atunci cumparatorii vor avea dreptul, din 1 martie, sa beneficieze de respectivele bunuri si servicii fara sa le plateasca. De asemenea, modul de functionare a Loteriei bonurilor fiscale este detaliat de MFP intr-un material informativ care cuprinde o serie de intrebari si raspunsuri pe care le puteti citi in acest articol. Citește articolul
Pentru că este departamentul care comunică cu exteriorul companiei (presă, public), iar o exprimare corectă și fără greșeli este esențială pentru o imagine profesională și credibilă a companiei.
Eu "ma" risc. Tu "te" risti. Si ea "se" risca. Si el. Uneori ne mai riscam "si" noi. Alteori "va" riscati voi. Sau ei. Desi aproape toata lumea "se" risca la un moment-dat, putini sunt cei care sesizeaza ca exprimarile de acest fel contin, in mod eronat, ceva in plus. Da, la parazitul "se" ma refer care se infiltreaza adesea, tot gresit, si pe langa verbul "a merita". Nu "se" merita sa-l mai bagam atata in seama, sa stiti. Citește articolul
Poate fi utilizat pentru a comunica intern sau extern mesaje despre valorile companiei, despre importanța reflecției și a echilibrului în viața angajaților, contribuind la o imagine pozitivă și autentică.
In urma cu 10 ani, am publicat pentru prima data acest text in AvocatNet.ro. Si s-a dovedit a fi unul dintre cele mai comentate texte publicate vreodata de noi. Si e ciudat, pentru ca e un material despre lucruri banale si istorii traite de fiecare dintre noi. Il reiau astazi din curiozitate. Oare ce s-a schimbat in perceptia noastra despre trecut in ultimii 10 ani? Ce zici, imi raspunzi iar la o intrebare veche? Citește articolul