Departamentul de Relații Publice este interesat de modul în care alte companii își gestionează imaginea publică, își lansează noi identități de brand și își comunică noutățile din echipă, pentru a învăța și a-și adapta propriile strategii.
Predoiu Law Firm isi consolideaza prezenta pe piata de avocatura din Bucuresti printr-o noua imagine de brand. In plus, echipa Predoiu Law Firm se extinde cu un nou Senior Associate, Elena Davidescu, si un PR & Marketing Manager, Laura Hamzea. Citește articolul
Știrile despre absorbția de fonduri europene și succesul în investiții pot fi folosite pentru a îmbunătăți imaginea publică a companiilor și pentru a comunica despre importanța sectorului agricol.
Romania, prin Ministerul Agriculturii, a contractat toate fondurile europene destinate agriculturii in ceea ce priveste componenta de dezvoltare rurala, valoarea acestora cifrandu-se la 10,2 miliarde de euro, a declarat duminica ministrul de resort, Daniel Constantin. Citește articolul
Transparența și o bună comunicare cu consumatorii contribuie la imaginea publică a companiei. Acest departament se asigură că informațiile obligatorii sunt corect prezentate și la îndemâna publicului.
Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor nr. 163/2014 privind modificarea Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor nr. 72/2010 privind unele masuri de informare a consumatorilor a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 338 din 8 mai 2014. Citește articolul
Chiar dacă nu se referă direct la activitatea internă de PR, informația despre noul număr al Telefonului Consumatorului este utilă pentru a înțelege cum pot consumatorii contacta autoritățile și, implicit, cum gestionarea relației cu clienții și răspunsul la potențiale reclamații pot influența imaginea publică a firmei.
Lista datornicilor la ANAF, decizia CCR privind legea penala mai favorabila, normele de aplicare referitoare la taxa pe stalp, precum si regulile de completare a situatiilor financiare pe 2013 sunt doar cateva dintre subiectele pe care le-am tratat in aceasta saptamana. Despre acestea si despre altele la fel de importante puteti citi in sinteza urmatoare. Citește articolul
Această echipă se ocupă de imaginea publică a companiei și de modul în care aceasta comunică cu societatea. Articolul oferă o perspectivă asupra percepției criticilor aduse reclamelor din industria cosmetică și a importanței unor mesaje autentice și pozitive în relația cu publicul, ajutând la construirea unei reputații solide și la gestionarea afacerilor corporative într-un mod responsabil și transparent.
Revistele, reclamele, filmele, videoclipurile toate promoveaza frumusetea ca pe o conditie esentiala a succesului unei femei. De parca feminitatea, dragostea, puterea nu se pot obtine decat daca o femeie este frumoasa. Psihologul Kelly Flanagan incearca sa rastoarne aceste conceptii si ii scrie fiicei sale o minunata scrisoare prin care o invata cum ar trebui sa se raporteze de fapt la frumusete. Citește articolul
Acest departament este interesat de un limbaj corect și profesionist în toate comunicările externe și interne ale companiei, pentru a menține o imagine bună și credibilă în fața publicului și a partenerilor.
Sa ne intelegem: nu incurajam in niciun fel folosirea de cuvinte necuviincioase la adresa cuiva. Dar stim sigur ca fiecare mai scapa in anumite situatii cate o jignire. Asa ca, daca tot o facem, macar sa respectam regulile gramaticale. Citește articolul
Acest departament este interesat de știri pozitive care scot în evidență performanțele României în domenii precum educația, cultura și arta. Aceste informații pot fi folosite pentru a îmbunătăți imaginea publică, pentru comunicări externe și pentru a inspira angajații.
Elevii romani au venit acasa cu doua medalii de aur, trei de argint si una de bronz la ultima editie a Olimpiadei Balcanice de Matematica, care a avut loc in Bulgaria, la Pleven, in perioada 2 - 7 mai. Citește articolul
Articolul oferă context istoric și cultural important, util pentru comunicarea internă și externă a valorilor companiei, consolidarea imaginii corporative și celebrarea evenimentelor naționale semnificative.
Aceasta data are o semnificatie aparte pentru tara noastra, ramanand in istorie ca Ziua Regelui si fiind sarbatorita ca atare de familia regala a Romaniei. Mai precis, intr-o zi de 10 mai 1877, principele Carol a promulgat independenta Romaniei fata de Imperiul Otoman si, tot la aceeasi data, dar 4 ani mai tarziu, acelasi Carol era incoronat ca prim rege al noului regat al Romaniei. Citește articolul
Acest interviu oferă o perspectivă asupra modului în care se construiește o cauză socială, se comunică eficient și se mobilizează publicul, lecții utile pentru gestionarea imaginii publice și relațiile cu comunitatea.
Indicatorii cheie ai fericirii sunt speranta de viata, perceptia libertatii de a face alegeri si generozitatea, ne-a spus intr-un interviu Carmen Uscatu, fondatoarea Bursei de fericire si cea care a reusit sa faca o schimbare in Romania, oferindu-le bolnavilor de cancer o sansa la viata. In demersurile sale pentru sprijinirea acestor bolnavi, Carmen Uscatu considera ca este foarte important sa nu te astepti sa ti se multumeasca pentru ca ai ajutat si de asemenea sa nu te erijezi in Dumnezeu. Multumirea trebuie sa vina din convingerea ca ai facut tot ce se putea la momentul respectiv, cu resursele si cunostintele pe care le aveai, dar cu convingerea ca nu totul depinde de tine. Despre daruirea de viata privita ca un gest normal sau ca o responsabilite, despre lupta pentru castigarea unor drepturi deja garantate, precum si despre multe altele va propun sa cititi astazi. Citește articolul
Acest departament trebuie să înțeleagă cum funcționează Parlamentul European, cine îl conduce și cum influențează deciziile europene, pentru a gestiona relațiile cu instituțiile și publicul larg.
Parlamentul European este singurul organ al Uniunii Europene ales in mod direct, prin alegeri generale, libere si secrete. Cei 751 de deputati sunt alesi pe o perioada de cinci ani de catre alegatorii din cele 28 de state membre, in numele a 500 de milioane de cetateni. Citește articolul