Acest departament este direct interesat de imaginea publică, brandingul profesiei de mediator și modul în care medierea este comunicată publicului larg, inclusiv ca potențial 'brand de țară'.
Congresul al VIII-lea al Uniunii Centrelor de Mediere din Romania (U.C.M.R.), federatia nationala ce reuneste asociatii profesionale ale mediatorilor din toate judetele Romaniei, va avea loc in perioada 23-25 mai, la Hotel Ramada Hotel&Suites Nord, Sala Diamond, Str. Daniel Danielopolu 44 A, sector 1, Bucuresti. Citește articolul
Conținutul se axează pe modul în care rețelele sociale, precum Facebook, ajută la construirea imaginii brandului, la comunicarea cu publicul și la gestionarea prezenței online a companiei.
Femei in Afaceri organizeaza un nou eveniment "Meet the Man!" care va avea loc pe 20 mai 2014, ora 19:00, la Capital Plaza Hotel din Bucuresti. Tema evenimentului va fi "Promovarea afacerii pe Facebook", despre care va vorbi Alexandru Negrea, Head of Facebook Departament la Spada. Citește articolul
Articolul este o comunicare oficială despre promovarea sau reconfirmarea unui lider important, care prezintă succesul companiei și planurile de viitor, fiind relevant pentru gestionarea imaginii publice și relațiile cu presa.
Serban Toader a fost reconfirmat in functia de Senior Partner al KPMG in Romania si Moldova pentru al treilea mandat consecutiv. Toader a preluat mandatul initial de Senior Partner acum sapte ani. Citește articolul
Impactul negativ al unor clauze contractuale considerate 'abuzive' poate afecta grav reputația publică a unei companii. Acest departament trebuie să fie la curent cu astfel de decizii pentru a gestiona mesajele publice, a preveni crizele de imagine și a menține o comunicare transparentă și onestă cu publicul.
Curtea de Justitie a Uniunii Europene (CJUE) a emis recent o decizie intr-un proces privind clauzele abuzive cuprinse intr-un contract de credit incheiat intre o banca din Ungaria si doi clienti. Conform unui comunicat de presa al Curtii, publicat recent pe site-ul institutiei, cei doi clienti au contestat clauza care a permis bancii sa calculeze ratele lunare pe baza unui curs de schimb diferit de cel utilizat cu ocazia acordarii imprumutului. Raspunsul dat de CJUE a fost intrepretat diferit de avocatii de la noi. Astfel, acestia se impart in doua tabere atunci cand vine vorba despre efectele deciziei europene asupra proceselor din tara noastra. Citește articolul
Acest departament va fi responsabil cu transmiterea informațiilor despre adoptarea euro către angajați, clienți și public, asigurând o comunicare clară și gestionând percepția publică.
Romania are o noua tinta pentru trecerea la euro: 1 ianuarie 2019. Cum va afecta renuntarea la leu pe debitorii care au credite in moneda nationala si cum se va face conversia. Citește articolul
Informațiile despre politica economică a guvernului și declarațiile oficialilor sunt relevante pentru modul în care compania comunică extern și își construiește imaginea publică.
Guvernul ar putea sa implementeze un nou sistem al contributiilor sociale obligatorii, se arata in Programul de convergenta 2014-2017 publicat recent pe site-ul Ministerului Finantelor. Conform documentului, baza de calcul a acestor contributii ar putea fi extinsa asupra tuturor veniturilor realizate de persoanele fizice care desfasoara activitati independente, indiferent daca acestea mai realizeaza sau nu si alte venituri. De asemenea, programul cuprinde si o serie de actiuni pe care Fiscul urmeaza sa le puna in practica. Citește articolul
Acest departament este interesat de comunicarea impactului aderării la euro către public, angajați și parteneri, precum și de modul în care această schimbare majoră influențează imaginea și strategia de comunicare a companiei.
Guvernul a stabilit 1 ianuarie 2019 ca data tinta pentru aderarea Romaniei la zona euro, a anuntat, marti, ministrul delegat pentru Buget, Liviu Voinea, care a participat la reuniunea Consiliului ECOFIN si cea a Consiliului Guvernatorilor Bancii Europene de Investitii, evenimente care s-au desfasurat la Bruxelles. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice este interesat de promovarea evenimentelor, de parteneriatele media (Avocatnet.ro fiind partener media în acest caz) și de modul în care astfel de inițiative culturale și sociale pot contribui la imaginea și reputația unei companii sau a organizațiilor partenere.
Organizatorii "Ghidusii Muzeelor", un eveniment special dedicat copiilor cu varste cuprinse intre 8 si 14 ani, au decis reprogramarea inceperii cursurilor in data de 10 mai, pentru a oferi copiilor o vacanta prelungita de Ziua Muncii. Astfel, evenimentul se va desfasura in perioada 10 mai - 1 iunie 2014, iar inscrierile se mai pot face pana joi, 8 mai. Citește articolul
O astfel de competiție și eveniment oferă oportunități de promovare, networking și consolidare a reputației (ex: Marca de Încredere) pentru magazinele online.
A 9-a editie anuala a GPeC (Gala Premiilor eCommerce), evenimentul de referinta in comertul electronic, a inceput deja, iar magazinele online se pot inscrie in competitie. Pentru intreaga industrie urmeaza 7 luni de evenimente e-commerce Premium care nu trebuie ratate. Citește articolul
Apariția numelui firmei pe o listă publică de datornici poate afecta grav reputația și imaginea publică în fața clienților, partenerilor și a publicului larg. Acest departament trebuie să știe despre aceste liste pentru a gestiona comunicarea.
Agentia Nationala de Administrare Fiscala a publicat recent pe pagina sa de internet o lista cu toate societatile comerciale care au datorii la stat. Este vorba despre datoriile inregistrate pe primul trimestru din 2014 catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul asigurarilor de sanatate. Citește articolul