Acest departament gestionează imaginea publică a companiei și ar putea fi interesat să vadă cum alte companii se implică în proiecte educaționale, să caute oportunități de parteneriat sau să își promoveze propriile inițiative de responsabilitate socială.
Competitia care ii provoaca cel mai mult pe studenti prelungeste termenul limita de aplicare. Proiectul Studentul Anului te invita sa concurezi alaturi de cei mai buni studenti din Romania pana pe 11 mai. Daca te afli printre studentii ambitiosi si dornici de afirmare, atunci rezolva tema de concurs, dovedeste ca esti cel mai bun in domeniul tau si premiul cel mare este al tau! Citește articolul
Conținutul evidențiază modul în care o companie își construiește o imagine pozitivă și își gestionează relația cu publicul și presa prin sprijinirea unor inițiative valoroase de jurnalism și sociale. Este relevant pentru comunicarea externă, consolidarea reputației și gestionarea relațiilor cu media.
De aproape 100 de ani, jurnalismul american de calitate este recunoscut prin Premiile Pulitzer, initiate de jurnalistul american de origine maghiara, Joseph Pulitzer. Citește articolul
Articolul prezintă reușite românești în cultură și sport pe plan internațional. Acest tip de conținut pozitiv este valoros pentru a comunica extern o imagine favorabilă, fie că este vorba de promovarea valorilor naționale în cadrul companiei sau de asocieri cu succesul românesc în campanii de relații publice.
Cea mai importanta retrospectiva dedicata filmului romanesc organizata vreodata in Europa se va incheia pe 30 aprilie cu proiectia primului film realizat in Romania: superproductia "Independenta Romaniei" (1912) de Grigore Brezeanu si Aristide Demetriade (Bruxelles,Cinemateca regala a Belgiei). Citește articolul
Acest departament se ocupă de modul în care compania este percepută de public și de relațiile cu diverse părți interesate. Informațiile despre regulile electorale, campania și sancțiunile aferente pot ajuta la înțelegerea contextului social și politic, la gestionarea imaginii companiei în perioade sensibile și la comunicarea responsabilă, mai ales dacă se dorește încurajarea implicării civice a angajaților sau evitarea unor posibile asocieri politice nedorite.
AvocatNet.ro lanseaza sectiunea "Alegeri europene", unde veti putea gasi toate informatiile relevante despre alegerile europarlamentare din data de 25 mai. Ce inseamna campania electorala, unde trebuie sa votati sau cum se desfasoara procesul de vot, toate acestea si multe alte informatii isi vor gasi locul in noua noastra sectiune. Citește articolul
Departamentul trebuie să știe cum să comunice responsabil și să gestioneze imaginea companiei în timpul unei campanii electorale, respectând regulile de neutralitate și de comportament în spațiul public, mai ales în relația cu mass-media.
Campania electorala pentru alegerile europarlamentare din acest an se va desfasura in perioada 25 aprilie-24 mai, urmand ca procesul efectiv de vot sa aiba loc duminica, 25 mai. Afla astazi tot ce trebuie sa stii despre campania electorala: cat dureaza, unde se desfasoara, precum si ce sanctiuni primesc candidatii daca nu respecta prevederile legale. Citește articolul
Acest departament folosește astfel de informații pentru a arăta publicului larg angajamentul companiei față de dezvoltarea tinerilor profesioniști și contribuția sa la piața muncii, îmbunătățind reputația companiei.
Firma de avocatura PeliFilip a finalizat procesul de selectie a viitorilor absolventi care urmeaza sa se alature echipei in acest an, precum si a studentilor pe care si-a propus sa ii cunoasca si sa ii formeze in doua perioade de stagiu programate in intervalul iulie – septembrie. Citește articolul
Acest departament folosește informațiile non-financiare pentru a construi o imagine bună a companiei și a comunica eficient cu publicul larg și cu investitorii, arătând valoarea firmei dincolo de cifrele financiare.
Decizia de a face publice performantele de natura non-financiara nu mai este optionala pentru companiile care cauta sa atraga investitori, conform raportului EY, "Tomorrow's investment rules". Acestea risca sa piarda investitori pentru ca nu-si fac publice informatiile non-financiare. Citește articolul
Pentru a proteja imaginea companiei și reputația sa în fața publicului și a partenerilor, evitând orice asociere cu practici ilegale sau lipsite de etică.
Fiscul va incepe din 1 mai o serie de controale pentru a identifica munca nedeclarata si subdeclarata, adica "munca la negru", iar primii vizati sunt contribuabilii din Ploiesti si Brasov, se mentioneaza intr-un comunicat al autoritatii, remis redactiei. Actiunile pe care le vor intreprinde organele fiscale au scopul de a preveni si de a combate munca la negru. Aflati din materialul urmator sub ce forme se manifesta munca nelegala, la ce riscuri se supun angajatorii care utilizeaza acest tip activitate, dar si de ce il prefera. Citește articolul
Monitorizarea acestui tip de știri ajută la înțelegerea climatului politic general și la anticiparea oricăror evenimente sau schimbări care ar putea influența imaginea publică a companiei sau modul în care compania interacționează cu instituțiile statului.
Decizia Curtii Constitutionale nr. 158 referitoare la cererea de solutionare a conflictului juridic de natura constitutionala dintre Presedintele Romaniei si Guvernul Romaniei, formulata de prim-ministrul Victor-Viorel Ponta, a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 292 din 22 aprilie 2014. Citește articolul
Oferă informații despre decizii legale sau administrative importante care pot influența imaginea publică, relațiile cu autoritățile sau strategia de comunicare a companiei.
AvocatNet.ro va prezinta cele mai importante acte normative publicate in Monitorul Oficial din 22 aprilie 2014. Citește articolul