avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1182 soluții astăzi
Acasă Departament: Relații Publice & Afaceri Corporative

Departament: Relații Publice & Afaceri Corporative

ACCES GRATUIT

Cati bani primeste un europarlamentar?

Acest departament monitorizează informațiile publice despre personalități sau instituții influente, cum ar fi europarlamentarii, deoarece aceste date pot afecta percepția publică sau pot fi relevante pentru dialogul cu autoritățile.

Business24 în Știri & Revista presei
12 Aprilie 2013 | 635 | Timp de citire: 1 min.

Pe ce se bat? Pe un loc in noul Parlament European pentru care sunt organizate alegeri in luna mai 2014. Au pentru ce sa se bata? Cu siguranta ca da.   Citește articolul

ACCES GRATUIT

Ionel Blanculescu: Romania va avea din nou un boom economic in 2015

Este important să înțeleagă viziunea economică a guvernului și poziția unui consilier al premierului pentru a comunica eficient cu publicul și a-și alinia mesajele corporative.

Business24 în Știri & Revista presei
12 Aprilie 2013 | 934 | Timp de citire: 1 min.

Consilierul onorific al lui Victor Ponta, Ionel Blanculescu, spune ca 2013 ramane un an greu pentru economia Romaniei, principalul risc fiind relocarea activitatii industriale. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Ordinul MFP nr. 427/2013 - constituirea Comitetului de investitii pentru Fondul de participare JEREMIE pentru operatiunile domeniului major de interventie 1.2. "Accesul la finantare al intreprinderilor mici si mijlocii"

Acest departament urmărește cine sunt persoanele cheie în instituțiile statului care iau decizii importante, în special cele legate de finanțări cu impact asupra companiilor, pentru a ști cu cine să colaboreze sau cum să comunice public.

avocatnet.ro în Legislatie
12 Aprilie 2013 | 1243 | Timp de citire: 1 min.

Ordinul Ministerului Finantelor Publice nr. 427/2013 pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului economiei si finantelor nr. 3.080/2008 privind constituirea Comitetului de investitii pentru Fondul de participare JEREMIE pentru operatiunile domeniului major de interventie 1.2. "Accesul la finantare al intreprinderilor mici si mijlocii" din cadrul axei prioritare 1 "Un sistem de productie inovativ si ecoeficient", Programul operational sectorial "Cresterea competitivitatii economice" 2007-2013 a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 202, din 9 aprilie 2013. Citește articolul

ACCES GRATUIT

UPDATE Colegiul Medicilor Dentisti: Sistarea fondurilor pentru serviciile stomatologice gratuite incalca drepturile constitutionale ale cetatenilor

Articolul descrie un protest public și o controversă legată de o decizie guvernamentală. Un departament de PR ar monitoriza reacțiile publice și impactul asupra imaginii instituțiilor sau a percepției generale.

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
11 Aprilie 2013 | 23 | 4446 | Timp de citire: 3 min.

Unele categorii de asigurati, precum tinerii de pana la 18 ani, beneficiarii unor legi speciale sau varstnicii au dreptul la aproximativ 40 de servicii stomatologice gratuite, printre care se numara consultatii, tratamentul cariei simple, extractii sau anestezii. Cu toate acestea, Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti (CASMB) a anuntat, recent, ca in luna aprilie nu s-au alocat fonduri pentru aceasta facilitate, ceea ce inseamna ca medicii stomatologi nu vor mai putea oferi servicii gratuite sau decontate. Masura este considerata abuziva de Colegiul Medicilor Dentisti din Romania, care puncteaza, intr-un document de presa remis redactiei noastre, ca in acest fel se incalca unul dintre principalele drepturi garantate prin Constitutia Romaniei, dreptul la ocrotirea sanatatii. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Cat de vulnerabile sunt de fapt companiile in fata amenintarilor cibernetice

Este interesat de modul în care incidentele de securitate și breșele de date pot afecta reputația companiei și relația cu publicul, precum și de gestionarea comunicării în social media în contextul riscurilor de securitate.

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
11 Aprilie 2013 | 1245 | Timp de citire: 5 min.

Companiile admit faptul ca mediul de risc este in schimbare iar securitatea informatiilor are de suferit. Aproape 80% dintre organizatii confirma existenta unui nivel tot mai mare de risc datorat cresterii amenintarilor externe, conform celui mai recent sondaj Ernst & Young privind securitatea informatiei la nivel global. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Guvernul va desfiinta autoritatile de management din ministere

Deciziile guvernamentale pot influența modul în care publicul percepe compania sau pot necesita comunicări specifice către parteneri sau angajați. Acest departament gestionează imaginea și relațiile externe.

Business24 în Știri & Revista presei
11 Aprilie 2013 | 1069 | Timp de citire: 1 min.

Guvernul a decis desfiintarea majoritatii autoritatilor de management, pentru viitorul exercitiu bugetar european 2014-2020, Ministerul Fondurilor Europene urmand sa ramana autoritatea de management pentru programele operationale, cu exceptia fondurilor pentru agricultura si dezvoltare regionala. Citește articolul

ACCES GRATUIT

HG nr. 131/2013 - stabilirea masurilor si sanctiunilor necesare in vederea respectarii prevederilor Regulamentului (CE) nr. 834/2007 al Consiliului - productia ecologica si etichetarea produselor ecologice

O companie care este sancționată pentru afirmații false privind produsele ecologice poate suferi daune semnificative de imagine. Acest departament trebuie să se asigure că mesajele publice sunt conforme cu realitatea și cu legislația.

avocatnet.ro în Legislatie
11 Aprilie 2013 | 1820 | Timp de citire: 3 min.

Hotararea Guvernului nr. 131/2013 pentru stabilirea masurilor si sanctiunilor necesare in vederea respectarii prevederilor Regulamentului (CE) nr. 834/2007 al Consiliului din 28 iunie 2007 privind productia ecologica si etichetarea produselor ecologice, precum si de abrogare a Regulamentului (CEE) nr. 2.092/91 a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 194, din 5 aprilie 2013. Citește articolul

ACCES GRATUIT

(P) Cum gasesti furnizorul ideal pentru tiparituri sau materiale promotionale

Departamentul de Relații Publice organizează frecvent evenimente corporate și campanii de imagine, necesitând materiale tipărite și promoționale diverse (invitații, mape, bannere, tricouri). Articolul explică cum pot eficientiza procesul de obținere a acestor materiale, economisind timp și resurse.

Advertorial în Știri & Revista presei
10 Aprilie 2013 | 1347 | Timp de citire: 3 min.

Daca reprezentati o companie care doreste sa produca diferite materiale tiparite (de la carti de vizita sau materialele de promovare, pana la ambalaje) sau sa achizitioneze obiecte si cadouri promotionale personalizate, puteti fi tentati sa cereti oferte exclusiv producatorilor, evitand contactarea resellerilor sau a brokerilor. Iar aceasta nu este alegerea cea mai fericita. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Au inceput inscrierile pentru titlul de cel mai bun Student la Drept al Anului 2013!

Participarea și promovarea unor astfel de evenimente ajută la consolidarea imaginii publice și a reputației companiilor sponsore și partenere. Departamentul de Relații Publice este interesat de vizibilitatea pozitivă generată de implicarea în proiecte de responsabilitate socială și de talente.

avocatnet.ro în Mediul juridic
10 Aprilie 2013 | 1199 | Timp de citire: 2 min.

Studentul Anului se numara printre primele initiative ale organizatiei ”Voluntari pentru Idei si Proiecte” si premiaza, de noua editii pana in prezent, cei mai buni studenti din tara, indemnandu-i sa faca performanta la adevarata lor valoare. Cea de-a X-a editie vine cu o categorie noua, categoria Drept, care se adauga la cele deja traditionale: Jurnalism si Comunicare, Medicina, Economie si Arhitectura. Castigatorul fiecarei categorii va primi distinctia de "Studentul Anului" si premiul  de 1500 de euro. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Rata somajului a scazut in martie 2013 in toate judetele tarii: Unde au fost cei mai putini someri?

Pentru departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative, înțelegerea contextului economic și social, inclusiv a situației șomajului, este crucială pentru a comunica eficient cu publicul, autoritățile și alte părți interesate, demonstrând implicarea companiei în comunitate.

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
9 Aprilie 2013 | 4 | 7805 | Timp de citire: 2 min.

Numarul total al somerilor inregistrati in evidentele agentiilor judetene pentru ocuparea fortei de munca a fost de aproape 500.000 de persoane la sfarsitul lunii martie 2013, cu aproape 18.000 mai putine decat in februarie 2013, informeaza Agentia Nationala de Ocupare a Fortei de Munca (ANOFM). Astfel, rata somajului a ajuns la 5,58%, mai mica cu 0,2% decat cea din luna precedenta. Citește articolul