Schimbările legislative pot genera controverse publice legate de monopol și impactul asupra afacerilor, necesitând o gestionare atentă a comunicării companiei.
Proiectul de Lege pentru modificarea si completarea OUG nr. 190/2000, prin care este vizata aplicarea marcii de stat in cadrul tuturor operatiunilor cu metale si pietre pretioase, are drept consecinta un cumul de efecte negative, care se rasfrang asupra mediului economic de profil, asupra bugetului de stat si la nivelul consumatorilor. Aceasta este concluzia analizei realizate de Casa de Avocatura Ionescu si Sava, care sustine un set de amendamente in acest sens, recent depuse la Camera Deputatilor de catre Patronatul Bijutierilor din Romania. Citește articolul
Este important pentru a gestiona comunicarea publică privind impactul acestor taxe asupra prețurilor și afacerii, mai ales în relația cu mass-media, clienții sau autoritățile (dacă este cazul).
Tigarile vor costa mai mult incepand de la 1 aprilie 2013, potrivit unui act normativ publicat in februarie, care a majorat accizele pentru acest produs. Citește articolul
Discuția despre valori morale, etică personală și responsabilitate socială este valoroasă pentru construirea unei imagini corporative pozitive și pentru promovarea unei culturi interne bazate pe principii solide, esențiale în comunicarea externă și afacerile corporative.
Exista lucruri pe care le inveti si nu le mai uiti niciodata. Devin bucati din tine, componente de baza in structura ta interioara. Pe cele mai multe le inveti singur. Cele mai importante, insa, iti sunt predate cat esti doar o bucata de om. Pana sa poti invata ceva pe cont propriu, sunt parintii tai cei care asaza in tine, caramida cu caramida, toate acele adevaruri simple ce contureaza adultul care vei deveni mai tarziu. Astazi va promit un text intelept, de-o tandrete induiosatoare. Nu va fie teama sa-mi spuneti ca v-a emotionat pana in adancul fiintei voastre. Vom fi cel putin doi in aceeasi situatie. :) Citește articolul
Acest departament gestionează imaginea publică a companiei. Distribuirea unui astfel de articol poate demonstra preocuparea companiei pentru aspecte sociale importante, cum ar fi sănătatea mentală a copiilor, și poate îmbunătăți percepția publică prin promovarea unor valori de grijă și responsabilitate.
Orice parinte isi doreste ca fiul sau fiica sa sa devina, intr-o zi, adulti echilibrati, sigur pe ei, impacati cu propriile defecte si vulnerabilitati, dar care sa stie sa isi puna in valoare calitatile si punctele forte. Dar cum ne putem ajuta copiii sa devina adultii la care visam? In primul rand, cultivandu-le o imagine de sine pozitiva. Altfel spus, incurajandu-i sa se simta bine in pielea lor. Citește articolul
Articolul oferă o imagine de ansamblu asupra performanței în inovare la nivel european și a strategiilor UE. Aceste informații pot fi folosite pentru a poziționa compania în contextul economic mai larg și pentru a comunica angajamentul său față de inovare.
UE face progrese in ansamblu, dar unele state membre trebuie sa faca eforturi mai mari pentru a recupera din handicap si pentru a deveni mai competitive, informeaza Comisia Europeana pe adresa proprie de internet. Concret, majoritatea tarilor UE continua sa obtina rezultate bune in materie de inovare, insa, potrivit tabloului anual de bord privind cercetarea si inovarea, exista tari care nu fac eforturi suficiente si incep sa ramana in urma. Citește articolul
Acest departament gestionează imaginea publică a companiei și trebuie să înțeleagă cum percep publicul și autoritățile politicile de remunerare și managementul riscurilor în contextul discuțiilor despre criza financiară.
Guvernul britanic si City of London doresc diluarea acordului privind bonusurile bancherilor la care au ajuns Parlamentul European si Consiliul pe 28 februarie. Trei eurodeputati - Othmar Karas, Sven Giegold si Martin Callanan - au vorbit despre limitarea bonusurilor si au stabilit daca noile reguli vor ajuta la prevenirea riscurilor si a viitoarelor crize sau reprezinta doar o vanatoare de vrajitoare contraproductiva care va alunga din Europa investitiile si bancherii. Citește articolul
Informațiile despre finanțarea partidelor politice pot oferi context despre mediul politic și pot fi utile pentru comunicarea externă și relațiile companiei cu publicul și autoritățile.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 166, 167 si 168 din 28 martie 2013 au fost publicate: Citește articolul
Prezintă modul în care scandalurile din industrie (ex: scandalurile alimentare) pot afecta încrederea publicului și reputația produselor, informații utile pentru gestionarea imaginii și comunicarea externă a companiei.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Acest departament este interesat de comunicarea externă a unor evenimente importante, cum ar fi achiziția unei companii de către un jucător major, pentru a gestiona imaginea publică și relațiile cu media.
Firma de avocatura WOLF THEISS a asistat compania Gazpromneft Marine Bunker LLC, membra a Grupului Gazprom Neft, la achizitionarea operatorului roman de bunkeraj Marine Bunker Balkan S.A. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice este interesat de articole care promovează evenimente publice, atrag atenția presei și a publicului larg, și implică vedete sau branduri de renume pentru a construi o imagine pozitivă și a crește vizibilitatea.
Salonul Auto Moto ce va avea loc intre 3 si 7 aprilie in Piata Constitutiei intra deja pe ultima suta de metri. In mai putin de o saptamana vom fi spectatorii uneia dintre cele mai mari desfasurari de forte in domeniul auto-moto. Pe o suprafata de peste 20.000 mp vom regasi in acelasi loc dealeri de automobile, motociclete ºi scutere, componente auto-moto, piese de schimb, accesorii pentru tuning, echipamente service, oferte ale companiilor de leasing, asigurãri in domeniu, firme specializate în închirieri auto, precum si foarte multe promotii. Citește articolul