Stirile despre concedieri la o companie mare (Oltchim) si despre situatia economica generala pot influenta imaginea publica a companiilor si necesita o comunicare strategica.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Gestionează comunicarea externă a companiei și imaginea publică în contextul unor știri despre tranzacții importante, mai ales având în vedere dimensiunea acesteia.
Biroul din Bucuresti al firmei globale de avocatura White & Case LLP a acordat consultanta Raiffeisen Bank S.A. in legatura cu achizitionarea activitatii de retail a Citibank din Romania. Citește articolul
Acest departament urmărește evenimentele importante din țară, inclusiv numirile la instituții cheie, pentru a înțelege cum pot afecta imaginea companiei sau relațiile sale cu publicul și alte organizații.
Actualul ministru al Justitiei, Mona Pivniceru, va demisiona din aceasta functie dupa sedinta de guvern ce va avea loc miercuri, anunta Guvernul pe adresa proprie de internet. In aceasta situatie, interimatul va fi preluat de premierul Victor Ponta, care in maximum 45 de zile va face o noua propunere pentru portofoliul Justitiei. Citește articolul
Se ocupă de comunicarea publică legată de această achiziție importantă, pentru a menține o imagine bună a companiei în ochii clienților și a presei.
PeliFilip a asistat Citibank Europe plc, Dublin - Sucursala din Romania (Citi) la vanzarea diviziei sale din Romania destinate persoanelor fizice catre Raiffeisen Bank S.A. Tranzactia, supusa aprobarilor legale, urmeaza sa isi produca efectele in trimestrul al treilea din 2013. Citește articolul
Departamentul de relații publice este interesat de numirile de profil înalt în instituțiile statului, deoarece acestea pot influența imaginea publică, mediul de afaceri și relațiile companiei cu autoritățile și publicul larg.
Daniel Morar a fost numit in functia de judecator la Curtea Constituionala a Romaniei (CCR), dupa ce Traian Basescu a semnat luni decretul de numire in functie, actul fiind deja publicat in Monitorul Oficial. Morar isi va exercita mandatul de 9 ani incepand cu data de 9 iunie. Citește articolul
Gestionarea comunicării privind siguranța alimentară, în urma unor scandaluri, este vitală pentru reputația companiei și pentru menținerea încrederii publicului.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Este o ocazie bună pentru a promova imaginea companiei, a lansa produse noi și a stabili contacte cu presa și cu alți parteneri din industrie.
Vrei sa castigi un voucher gratuit de participare la Salonul Auto Moto de anul acesta? Nimic mai simplu! Participa la concursul organizat de Salonul Auto Moto si Avocatnet.ro si poti castiga unul din cele 50 de vouchere care va ofera accesul gratuit la acest eveniment, care se desfasoara in perioada 3 - 7 aprilie in Piata Constitutiei din Bucuresti! Citește articolul
Departamentul de Relații Publice este interesat de comunicarea externă a angajamentului companiei față de egalitatea de gen și diversitate, contribuind la construirea unei imagini pozitive și la o bună reputație corporativă.
Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen (NNDKP) a fost selectata pentru a reprezenta Romania in initiativa Comisiei Europene privind egalitatea de gen, anunta casa de avocatura intr-un document de presa remis AvocatNet.ro. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice este interesat de astfel de articole, deoarece ele contribuie la imaginea companiei ca lider în industrie și promotor al dezvoltării profesionale. Este o modalitate de a comunica public angajamentul companiei față de excelență și inovație în domeniul fiscalității.
Ernst & Young anunta debutul celei de-a treia competitii consecutive Young Tax Professional of the Year. Aceasta competitie le permite studentilor cu rezultate academice bune, selectati din peste 30 de tari, sa concureze si sa se afirme in fata unui juriu de experti, demonstrandu-si abilitatile tehnice si profesionale in domeniul fiscal, se arata intr-un comunicat de presa remis redactiei noastre. Citește articolul
Implicarea unei companii în 'Ora Pământului' este o oportunitate bună de a-și promova imaginea publică și de a comunica angajamentul său față de cauzele de mediu.
Astazi, intre 20:30 si 21:30, Romania marcheaza, alaturi de lumea intreaga, "Ora Pamantului", o campanie prin cat mai multi oameni sunt incurajati sa stinga lumina pentru 60 de minute. Campania isi propune sa traga un semnal de alarma asupra problemelor mediului, in special asupra incalzirii globale. Citește articolul