Departamentul urmărește știrile economice importante și declarațiile oficiale pentru a înțelege mediul general în care operează compania, pentru a gestiona imaginea publică și pentru a comunica strategic.
Guvernatorul BNR a declarat, luni, ca incheierea "pozitiva" a actualului acord cu FMI in prima jumatate a acestui an va reprezenta un spatiu suficient de conlucrare pentru intregul an 2013, lasand sa se inteleaga ca Romania ar putea sa nu mai perfecteze o noua intelegere cu institutia internationala. Citește articolul
Acest departament monitorizează evenimentele relevante din sfera publică, inclusiv din sistemul judiciar, pentru a înțelege cum evoluează percepția publică și pentru a gestiona imaginea și reputația companiei în contextul social general.
Plenul Consiliului Superior al Magistraturii si-a ales, in 4 ianuarie, noul presedinte, Oana Andrea Schmidt-Haineala, informeaza institutia intr-un document de presa publicat pe site-ul propriu. Citește articolul
Dezbaterile publice despre bugetul de stat, taxe și relația cu instituțiile internaționale (FMI) pot influența percepția publică și relația companiilor cu autoritățile, fiind relevante pentru comunicarea externă.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Pentru a gestiona corect comunicarea externă și imaginea companiei, este esențial să se înțeleagă sărbătorile și obiceiurile importante. Acest lucru ajută la o interacțiune mai bună cu publicul și la evitarea gafelor culturale în mesajele companiei.
Boboteaza este cu siguranta una dintre cele mai importante sarbatori crestine. In popor, Boboteaza este momentul cand cerurile se deschid, iar ingerul pazitor dezvaluie tinerilor care le este norocul si ursita in dragoste si in casatorie. Citește articolul
Articolul discută despre strategiile Parlamentului European de a comunica mai eficient cu cetățenii și de a-i implica în dezbaterea publică. Pentru un departament de Relații Publice, este esențial să înțeleagă cum funcționează comunicarea la nivel european și care sunt temele importante abordate de liderii UE, pentru a-și alinia propriile mesaje și strategii de comunicare corporate.
Anul 2013 este dedicat cetatenilor din Uniunea Europeana, potrivit unui comunicat de presa publicat de Parlamentul European (PE). Potrivit documentului de presa, anul european al cetatenilor va reprezenta pentru oameni o oportunitate de a descoperi de ce drepturi beneficiaza sub legislatia UE. Citește articolul
Prezintă povestea și viziunea unei organizații, fiind relevant pentru felul în care o companie își comunică valorile, își construiește imaginea și se implică strategic în societate.
Pana acum ceva timp, nici eu nu mi-as fi imaginat. Insa, pentru a-mi schimba parerea, a fost de-ajuns o discutie cu un om care crede si isi doreste asta din tot sufletul. Citește articolul
Ei monitorizează ce noutăți apar despre programele importante, cum ar fi Prima Casă, pentru că aceste informații pot afecta reputația companiei sau comunicarea cu publicul și partenerii, mai ales dacă firma este implicată în program.
Programul Prima Casa a fost modificat, din nou, astfel incat beneficiarii sa-si poata schimba locuinta avariata sau sa-si achizitioneze alta printr-un nou credit, se arata intr-un act normativ publicat recent in Monitorul Oficial. Totusi, aceste facilitati vor fi posibile doar in anumite conditii, detaliate in articol. Citește articolul
Pentru a menține o relație bună cu autoritățile și publicul, acest departament trebuie să fie la curent cu noile legi și cu ce își propune guvernul, pentru a putea comunica eficient, a participa la dezbateri publice și a reprezenta interesele companiei.
Pe Agenda de lucru a sedintei Guvernului Romaniei de vineri, 4 ianuarie, ar putea fi incluse urmatoarele acte normative: Citește articolul
Contextul economic negativ și sentimentul de incertitudine sunt importante pentru modul în care compania comunică extern și își gestionează reputația în fața publicului și a presei.
2013 va tine mediul de business ocupat in majoritatea industriilor: trebuie sa fiti permanent intr-o stare de veghe pentru a putea reactiona oricand la schimbari! Citește articolul
Articolul detaliază o campanie de strângere de fonduri care a implicat o campanie media și a generat un număr mare de sponsori. De asemenea, vorbește despre impactul pozitiv al comunității Avocatnet.ro. Toate aceste aspecte sunt de interes pentru gestionarea imaginii publice a companiei și comunicarea cu publicul.
Campania "Dar din dar se face viata" organizata de asociatia Daruieste viata a reusit sa stranga, in trei saptamani, fonduri de aproape 1,5 milioane de lei. Comunitatea Avocatnet.ro a raspuns, in 2012, la aproximativ 500.000 de intrebari din zona juridic / economic. Sunt doua semne fara aparenta legatura intre ele. Si totusi, legatura exista. Romanii sunt altfel decat se spune. Sunt altruisti si incearca sa-si construiasca singuri o societate care sa evolueze. Astazi vreau sa-ti spun simplu "Multumesc!". Si sa-ti promit ceva pentru 2013. Citește articolul