Departamentul de Relații Publice urmărește modul în care este percepută compania în public, în special când este vorba despre informații legate de conducere, performanța companiei și acuzații de influențe sau gestionare defectuoasă.
Toti directorii din Hidroelectrica au fost revocati din functie, iar postul de director general urmeaza sa fie ocupat in urma unui concurs, a anuntat reprezentantul administratorului judiciar al producatorului de energie, Remus Borza. Citește articolul
Articolul arată cum o firmă importantă (KPMG) își gestionează imaginea și comunicarea la un eveniment global de prestigiu, fiind relevant pentru strategie de PR, comunicare externă și percepția publică a companiei.
WEFlive.com, un site de agregare social media, ofera o cale simpla de a urmari si participa pe Twitter la conversatiile delegatilor la Intalnirea Anuala a Forumului Economic Mondial de la Davos, care va avea loc in perioada 23-26 ianuarie 2013. Citește articolul
Acest departament ar putea folosi informațiile pentru a promova implicarea companiei sau a angajaților în susținerea cauzelor sociale (prin mecanismul 2%), îmbunătățind imaginea publică a companiei și relațiile sale cu comunitatea.
Denumirea Asociatiei vine din mitologia romana, unde Necessitas era zeita suprema a necesitatii. Asociatia, infiintata in septemebrie 2012 si condusa de Corina Neagu, isi propune inca din primul an sa atraga finantari astfel incat sa dezvolte programe educationale in parteneriat cu companii si ONG-uri, sa incurajeze copiii sa se indrepte catre o forma de invatamant, sprijinindu-i in acest sens cu echipamentul necesar: rechizite, carti, uniforme, sa infiinteze o cantina a saracilor, sa promoveze cultura si educatia la orice varsta si la orice nivel si prin orice mijloace, sa ajute la integrarea in societate a persoanelor cu dizabilitati si a persoanelor marginalizate, sa incurajeze si sa sustina prin programe de dezvoltare si de consiliere in cariera tinerii la inceput de drum, sa se implice in comunitate prin activitati de voluntariat. Citește articolul
Pentru a menține o bună relație cu autoritățile și a gestiona corect comunicarea cu acestea, este important ca acest departament să cunoască structura organizațională și persoanele cheie din instituțiile publice centrale, inclusiv din ANAF.
Ordonanta Guvernului nr. 2/2013 privind reglementarea unor masuri financiare a fost publicata in Monitorul Oficial nr. 33 din 15 ianuarie 2013. Citește articolul
Oferă un exemplu de comunicare a lansării unui produs nou și de poziționare a unei companii ca inovatoare pe piață.
PwC Romania lanseaza prima sa aplicatie mobila, numita ExperTax, care ofera consultanta pentru persoanele fizice care desfasoara activitati economice in mod independent, anunta compania intr-un comunicat de presa. Citește articolul
Acest departament trebuie să fie la curent cu starea generală a economiei și a antreprenoriatului pentru a construi o imagine publică bună și a comunica eficient cu publicul larg.
Numarul de firme inmatriculate in 2012 a scazut fata de anul precedent cu 5%, pana la 125.668 de firme. Cele mai multe inregistrari au fost SRL-uri ( aproximativ 61.000), urmate de persoane fizice autorizate ( in jurul a 43.600). Afla cele mai cautate domenii de activitate din 2012. Citește articolul
O știre despre o executare silită și clauze abuzive are un impact negativ asupra imaginii publice a companiei, iar acest departament trebuie să gestioneze comunicarea și reputația.
Odata cu venirea crizei, a scaderii veniturilor si a cresterii somajului, romanii care au luat credite in perioada de boom economic, presati de situatia financiara, au inceput sa citeasca mai atent contractele pe care le-au semnat cu bancile. Astfel, ei au dat peste clauze abuzive, comisioane de risc, dobanzi stabilite arbitrar de banci si au inceput „razboiul” banci-clienti. Citește articolul
Orice discuție despre politica economică sau despre privatizarea unor companii importante generează interes public și necesită o comunicare atentă, aspecte gestionate de acest departament.
Delegatia Fondului Monetar International (FMI), a Bancii Mondiale si a Comisiei Europene vine marti in Romania pentru a realiza a saptea si a opta evaluare a acordului stand by. Si-a facut Guvernul lectiile? Citește articolul
Articolul abordează impactul asupra turismului și imaginii orașului, aspecte de interes pentru acest departament pentru a gestiona comunicarea publică și relațiile cu autoritățile.
Primaria Capitalei a lansat in dezbatere publica regulamentul privind activitatea teraselor din Centrul Istoric al Bucurestiului, care mentioneaza ca acestea ar trebuie sa se inchida la ora 22.00. Presedintele Federatiei Patronatelor din Turism si Servicii (FPTS), Dan Matei Agathon, sustine ca inchiderea teraselor la ora 22.00 va falimenta Centrul Istoric din Bucuresti, singurul obiectiv important al turismului de divertisment din Capitala. Citește articolul
Acest departament monitorizează știrile sociale cu impact emoțional și public larg, pentru a înțelege cum anumite probleme pot afecta imaginea publică și pentru a gestiona comunicarea companiei în legătură cu astfel de subiecte.
Cu siguranta si voi ati aflat despre moartea tragica a celor patru copii din comuna Magura, judetul Bacau. Cu totii am privit inmarmuriti reportajele difuzate de toate posturile TV, care relatau drama micutilor. Citește articolul