Aceste departamente ar putea fi interesate să comunice impactul noului impozit către public sau să discute cu autoritățile despre această măsură, mai ales pentru companiile afectate.
Bugetul publicat de Guvern a adus o serie de surprize. Propuneri mai vechi, agreate cu FMI, dar pe care mediul de afaceri le spera uitate se vor concretiza prin ordonanta de urgenta. Executivul si-a adus aminte de supraimpozitarea companiilor din sectorul petrol si gaze, dar nu ezita sa loveasca din nou si firmele mici. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice gestionează imaginea și comunicarea externă a companiei. Publicarea sau promovarea de conținut inspirațional, cum sunt 'lecțiile de viață', poate contribui la o percepție pozitivă a mărcii, la angajarea publicului și la diversificarea mesajelor transmise, arătând o latură mai umană și preocupată de aspecte non-business.
Nu cred sa va fi povestit vreodata despre activitatea noastra de dincolo de Avocatnet.ro. Iar ideea "Lectiilor de viata" e prea interesanta ca nu-i spunem istoria. In fiecare seara, pe pagina noastra de Facebook, publicam un citat menit sa fie comentat de cititorii nostri. Succesul de care s-a bucurat proiectul ne face sa credem ca e nevoie de astfel de demersuri, din moment ce numarul romanilor care au vizionat Lectiile noastre de viata depaseste astazi 3,5 milioane. Iata cateva exemple: Citește articolul
Acest departament este responsabil cu imaginea publică a companiei. Informații despre probleme sociale, cum ar fi impactul conflictelor parentale asupra copiilor, pot fi folosite pentru a demonstra implicarea companiei în comunitate, a construi o imagine pozitivă și a comunica valorile companiei prin susținerea unor inițiative dedicate bunăstării copiilor.
Conflictele frecvente aparute in cuplu nu ar trebui sa depaseasca linia acestei relatii, insa de cele mai multe ori copiii ajung parte a certurilor, injuriilor, violentelor nascute intre parinti. Citește articolul
Articolul discută despre promovarea antreprenoriatului social și importanța campaniilor de conștientizare. Aceste aspecte sunt relevante pentru strategia de comunicare a companiei, imaginea publică și modul în care își prezintă implicarea în proiecte de responsabilitate socială.
Acestea au fost doua dintre masurile propuse de participantii la masa rotunda "Antreprenoriatul social in Romania – oportunitati si provocari" din 15 ianuarie 2013. Evenimentul a reunit peste 20 de participanti - reprezentanti ai autoritatilor publice, ai companiilor, ai organizatiilor non-guvernamentale, precum si ai unor institute de cercetare si organe consultative ale Uniunii Europene la nivel national. Citește articolul
Gestionează imaginea publică a firmei și comunicarea cu publicul, mai ales în situații de nemulțumire a clienților sau acuzații de practici comerciale incorecte.
Restrictiile excesive si taxele arbitrare aplicate de unele companii aeriene la bagajele de mana trebuie sa fie rezolvate, au aratat deputatii europeni intr-o dezbatere ce a avut loc in aceasta saptamana. Astfel, cei mai multi deputati au cerut Comisiei sa includa dispozitii care sa garanteze o cantitate rezonabila a bagajelor de mana permise, in viitoarea revizuire a drepturilor pasagerilor aerieni, preconizata inaintea verii. Citește articolul
Acest departament gestionează comunicările externe ale unei companii, inclusiv newsletterele. Articolul oferă instrucțiuni despre cum să te asiguri că primești și gestionezi aceste comunicări, fiind util pentru a înțelege cum interacționează publicul cu mesajele trimise și cum pot fi îmbunătățite ratele de livrare și deschidere.
Constant unii abonati ai newsletterului gratuit produs de AvocatNet.ro ne semnaleaza faptul ca se intampla sa primeasca cu intarziere newsletterul, sa il primeasca in spam sau sa nu il primeasca deloc. Iata cateva sfaturi pentru cei care vor sa primeasca zilnic newsletterul nostru fara probleme in casuta lor de email de la Yahoo sau Gmail. Citește articolul
Articolul este despre o recunoaștere (un premiu) obținută de o companie pentru excelența sa în managementul cunoștințelor. Departamentul de Relații Publice este interesat de astfel de știri pozitive, deoarece ele contribuie la îmbunătățirea imaginii publice a companiei și la comunicarea succeselor acesteia.
Ernst&Young a primit, pentru a 14-a oara, premiul pentru cea mai admirata organizatie bazata pe cunoastere, in cadrul programului global de monitorizare si cercetare MAKE - Most Admired Knowledge Enterprise, se arata intr-un document de presa al institutiei remis AvocatNet.ro. Citește articolul
Articolul este un comunicat de presă al companiei, prin care își exprimă regretul public și asigură publicul că va lua măsuri. Acest departament gestionează imaginea publică a companiei și comunicarea cu mass-media și cetățenii.
Mai multe persoane au fost concediate, joi, de conducerea Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) dupa ce au fost constatate deficiente in aplicarea contractelor de deszapezire, anunta Guvernul pe site-ul propriu. Citește articolul
Informațiile despre creșterea economică și angajamentul guvernului de a crea un mediu prietenos pentru afaceri sunt utile pentru a construi o imagine pozitivă a companiei și a țării în general, elemente importante în comunicarea externă.
Ministrul Economiei, Varujan Vosganian, a declarat joi ca estimarile echipei sale indica, pentru a doua jumatate a anului, o crestere economica pozitiva pentru Romania. Citește articolul
Acest departament se ocupă cu transmiterea noutăților și a parteneriatelor companiei către public, iar lansarea unei noi secțiuni sau a unui parteneriat important este o veste pe care o comunică mai departe.
Codul rutier va suferi modificari importante din 19 ianuarie 2013, cand noile reglementari din legislatia rutiera vor intra in vigoare. Aflati din articolul de astazi ce reguli noi se aplica de sambata in ceea ce priveste circulatia pe drumurile publice. Citește articolul