Articolul scoate în evidență importanța construirii unei imagini pozitive a companiei ca angajator și cum promovarea acestei imagini (prin comunicare externă, cum ar fi un blog de companie) poate ajuta la atragerea celor mai buni specialiști, aspecte esențiale pentru reputația companiei.
Nu de putine ori am auzit conversatii in care anumite persoane spuneau ca si-au schimbat locul de munca din cauza sefului. Motivele schimbarilor erau fie conflicte puternice, fie colaborari extrem de reusite. In ultimul caz, angajatii isi urmau managerul la noul loc de munca al acestuia. Citește articolul
Departamentul de relații publice este responsabil cu imaginea companiei și cu înțelegerea percepției publice. Un articol care reflectă nemulțumiri generale față de media, politicieni și starea țării ajută la evaluarea sentimentului public și la adaptarea strategiilor de comunicare.
Am uneori dorinta de a lenevi. Cred ca merit. Dupa o zi grea de tot, vreau si eu sa ma delectez cu un program TV. Caci doar televiziunea a fost inventata si pentru divertisment si educatie, nu numai pentru stiri. Si, pentru ca-mi place sa observ, butonez. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative este interesat de acest tip de conținut pentru a monitoriza dezbaterile publice și reacțiile la deciziile guvernamentale, în special pe teme sociale sensibile cum este educația. Înțelegerea sentimentului public și a modului în care sunt percepute anumite reforme poate fi utilă pentru strategia de comunicare și imagine a companiei în contextul social general.
Schimbarile constante din invatamantul romanesc sunt recunoscute pentru capacitatea lor de a bulversa nu doar elevii/studentii, ci si parintii deopotriva. Mai nou, bulversati sunt si dascalii, in special educatorii si invatatorii, caci introducerea recenta a clasei pregatitoare le da mari batai de cap. Si pentru ca tacamul sa fie complet, se "zvoneste" ca noul sistem nici macar nu este implementat cum trebuie, multe cadre didactice plangandu-se de lipsa materialelor, lipsa spatiilor de joaca sau de varsta prea mica a copiilor. Motiv pentru care va invit astazi sa dezbatem subiectul inca "fierbinte" al clasei pregatitoare, un adevarat izvor de discutii aprinse intre parinti, unitati de invatamant si stat. Citește articolul
Acest tip de poveste, caldă și inspiratoare, este perfectă pentru a arăta publicului fața umană a unei profesii dedicate, pentru a construi o imagine pozitivă și pentru a demonstra valorile (dedicare, altruism, impact social) unei companii sau unui sector, atingând emoțional audiența.
"Sunt singura acasa si ma plictisesc. Aveti timp sa vorbiti si cu mine?" Acestea au fost primele cuvinte ale unei fetite in varsta de doar 11 ani, care a apelat pentru prima data Telefonul Copilului. Consultantii Telefonul Copilului acorda atentie tuturor copiilor care apeleaza numarul de telefon 116 111, asadar, am inceput un dialog cu fetita, pe care o vom numi Ana. Citește articolul
Acest departament este interesat de felul în care companiile sunt văzute de public și de eforturile de comunicare. Anunțurile de angajare, mai ales de la firme mari ca Wizz Air, pot crea o imagine pozitivă și informații despre creștere, fiind monitorizate pentru a înțelege strategiile publicitare ale altor companii.
Meseria de insotitor de bord (stewardesa/steward) pare sa fie din ce in ce mai dorita de tinerii din Romania, dornici de experiente la inaltime, dar si de oportunitatea de a vedea uneori o lume intreaga, daca au ocazia sa fie recrutati de companii internationale de renume. Si operatorii de zbor se arata interesati sa recruteze din oferta de candidati din Romania. Citește articolul
Acest departament este interesat de cum se vorbește public despre o companie aflată în insolvență și cum sunt afectate imaginea și relațiile cu publicul și alte părți importante.
Combinatul Oltchim, care a ajuns la datorii de peste 800 de milioane de euro, va intra saptamana viitoare in procedura de insolventa. Avocatul Gheorghe Piperea, administratorul judiciar provizoriu, a raspuns intrebarilor Business24, analizand ce se va intampla cu salariatii, cat va dura procedura, cand va reveni compania pe profit si cum se vor rezolva problemele combinatului cu creditorii. Citește articolul
Pentru a monitoriza numirile la nivel înalt în instituțiile publice, mai ales cele care se ocupă de drepturile cetățenilor, și care pot influența modul în care compania este percepută în public.
Hotararea Parlamentului nr. 3/2013 pentru numirea in functie a Avocatului Poporului a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 53, din 23 ianuarie 2013. Citește articolul
Interesat de gestionarea comunicării publice și a imaginii companiei în contextul unei privatizări eșuate și a unui proces de restructurare important.
Dupa o incercare nereusita de privatizare, statul vrea sa pune pe picioare Oltchim, prin insolventa. O masura inspirata, ar spune multi, luand in considerare experienta Hidroelectrica. Totusi, ce sanse sunt ca Oltchim sa calce pe urmele Hidroelectrica? Citește articolul
Acest departament trebuie să fie informat despre numirile importante în instituțiile statului și despre rolul acestora, pentru a înțelege mai bine contextul politic și social. Avocatul Poporului joacă un rol important în apărarea drepturilor cetățenilor, iar cunoașterea sa ajută la o mai bună comunicare externă și la gestionarea imaginii publice a companiei în raport cu aceste instituții.
Parlamentul Romaniei a ales, marti, Avocatul Poporului pentru urmatorii 5 ani, se arata intr-un document de presa al Camerei Deputatilor remis AvocatNet.ro la acea data. Actul normativ de numire in functie a fost publicat miercuri in Monitorul Oficial. Citește articolul
Articolul anunță o tranzacție semnificativă și rolul unei firme de avocatură, informații importante pentru comunicarea externă a companiei și pentru imaginea publică, gestionate de departamentul de Relații Publice.
Bulboaca & Asociatii a finalizat cu succes consolidarea pe piata din Romania a cunoscutului grup japonez Mitsubishi Heavy Industries (MHI), unul dintre cei mai mari producatori de echipamente si utilaje grele din Japonia, informeaza un comunicat de presa remis redactiei noastre. Citește articolul