O firmă care activează în domeniul construcțiilor, al eficienței energetice, al serviciilor publice sau al gestionării proprietăților trebuie să cunoască aceste reglementări pentru a-și stabili planurile de viitor, investițiile și direcțiile de dezvoltare pe termen lung.
Legea nr. 238/2013 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 63/2012 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 18/2009 privind cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 442, din 19 iulie 2013. Citește articolul
Echipa de strategie utilizează astfel de date macroeconomice pentru a-și adapta planurile pe termen lung, a identifica noi oportunități sau riscuri și a-și poziționa compania în funcție de evoluțiile economice generale.
Datoria guvernamentala a statelor din UE a crescut cu aproximativ 101,5 miliarde euro in primul trimestru fata de finalul anului trecut, la aproape 11.112 miliarde euro, de la 85,2% la 85,9% din PIB, Romania figurand pe locul al patrulea in topul celor mai mici datorii publice raportate la PIB. Citește articolul
Informații despre un rol de conducere cu responsabilități de consolidare a echipei, creștere a bazei de clienți și calitate a serviciilor, ilustrând direcții strategice ale unei companii importante.
Mihaela Sandu a fost desemnata partener in cadrul departamentului de audit al Ernst&Young (EY), potrivit unui comunicat al companiei, remis redactiei. Odata cu aceasta promovare, numarul total de femei partener din EY a ajuns la patru, ceea ce reprezinta 25% din numarul total de parteneri la nivel local. Citește articolul
Interesat de concluziile și recomandările studiului 'Carta Albă' pentru a-și alinia strategiile de afaceri, a identifica noi direcții de dezvoltare și a înțelege mai bine contextul economic general al IMM-urilor.
Versiunea in limba romana a "Cartei Albe a IMM-urilor din Romania", editia a XI-a, a fost lansata recent de Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR), in parteneriat cu Ministerul Economiei prin Departamentul pentru IMM, Mediu de Afaceri si Turism, anunta un comunicat de presa al institutiei remis redactiei noastre. Citește articolul
Acest departament se ocupă cu planurile pe termen lung ale companiei. Informațiile despre cursurile de formare profesională îi ajută să înțeleagă ce abilități sunt dezvoltate în forța de muncă și dacă vor găsi angajați cu pregătirea necesară pentru viitoarele proiecte sau extinderea companiei.
Peste 3.000 de persoane vor beneficia, gratuit, de servicii de formare profesionala organizate de Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca pe parcursul lunii august 2013. Potrivit ANOFM, la nivel national vor fi organizate 155 de programe de formare profesionala. Citește articolul
Datele despre tendințele economice generale (ieșirea din criză, creșterea firmelor) și factorii financiari specifici (disponibilitatea creditelor, inflația) sunt esențiale pentru elaborarea și ajustarea strategiei pe termen lung a companiei, influențând deciziile privind extinderea, investițiile și alocarea resurselor în funcție de contextul economic actual și viitor.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
Acest departament decide direcția generală a companiei și cum să crească. Informațiile despre cum pot fi finanțate proiectele sau operațiunile curente sunt esențiale pentru a face planuri pe termen lung și pentru a decide ce investiții sunt posibile.
Din ce in ce mai multe institutii financiare sunt atrase de potentialul IMM-urilor, in conditiile in care, pana in momentul de fata, bancile au mentinut blocajul in procesul de creditare. Citește articolul
Companiile care își fac planuri să activeze în România (venind din străinătate) sau cele care lucrează cu firme străine trebuie să înțeleagă aceste reguli de înregistrare fiscală pentru a-și construi o strategie de afaceri corectă și a evita surprize neplăcute legate de impozite și taxe.
Ordinul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 877/2013 privind aprobarea Procedurii de inregistrare fiscala a contribuabililor nerezidenti care desfasoara activitate in Romania prin unul sau mai multe sedii permanente, precum si a modelului si continutului formularului 013 „Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru contribuabilii nerezidenti care desfasoara activitate in Romania prin unul sau mai multe sedii permanente” a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 439, din 18 iulie 2013. Citește articolul
Pentru companiile străine care operează sau plănuiesc să opereze în România, înțelegerea modului în care trebuie să își declare și să-și plătească taxele prin diversele lor birouri este crucială pentru a-și planifica afacerile pe termen lung și a-și structura prezența locală.
Un nou formular fiscal, cu numarul de identificare 013, a fost aprobat, recent, printr-un ordin al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF). Noul formular, care va trebui completat de persoanele juridice straine care isi desfasoara activitatea in Romania prin mai multe sedii permanente, se va alatura celorlalte sapte declaratii de inregistrare fiscala existente in prezent. Citește articolul
Acest departament analizează tendințele pe termen lung și deciziile guvernamentale (cum ar fi cele legate de mediu și energie) pentru a adapta planurile companiei. Ei trebuie să știe cum astfel de politici pot influența piața, costurile, sau reputația afacerii pe viitor.
Va amintiti de ce va temeati cel mai mult cand erati copii? Ce nu va lasa sa dormiti cand se apropia ora de culcare? Da, asa e, frica de intuneric. Sunt putini copiii carora sa nu le fie frica de intuneric. Cu totii ne amintim momentul in care mama se pregatea sa plece din camera si se indrepta spre intrerupator, pentru ca stiam ca urmeaza cel mai sumbru scenariu: sa facem fata intunericului. Si nu oricum, ci singuri! Citește articolul