Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Secțiunea despre criza mall-urilor indică o schimbare fundamentală în comportamentul consumatorilor și în strategiile de vânzare, de la fizic la online, esențială pentru planificarea viitoare a canalelor de desfacere și a tacticilor comerciale.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Echipa de vânzări poate învăța din această experiență cum să nu abordeze clienții, cum să respecte refuzurile și de ce este important să aibă date de contact obținute corect, pentru a nu crea o imagine negativă companiei.
În toată discuția asta cu protecția datelor și ce-i lăsăm pe alții să facă cu datele noastre personale, mi-am amintit de cea mai neplăcută experiență avută la telefon cu o duduie care încerca să-mi vândă un produs de care nu aveam nevoie. E o poveste despre cum tehnicile ei de vânzare s-au ciocnit, într-o conversație penibilă, cu dezinteresul și mirarea mea. Citește articolul
Acest departament folosește reclame personalizate pentru a atrage clienți. Articolul explică cum funcționează aceste reclame și cum pot utilizatorii să le oprească, informații cruciale pentru a înțelege eficiența strategiilor de marketing online și potențialele limitări.
Nimic nu te sperie mai mult pe internet decât personalizarea reclamelor. Din fericire, există câteva soluții la care poți apela pentru a opri astfel de practici. Citește articolul
Este foarte important pentru a înțelege cum pot fi folosite datele clienților pentru a le oferi produse sau servicii personalizate (profilare), dar și care sunt limitele legale pentru a respecta drepturile acestora.
În afară de dreptul de a ști ce date personale ne prelucrează o firmă sau o entitate publică, de a avea acces la acestea, de a ne opune prelucrării datelor noastre ș.a.m.d., există și un alt drept important în Regulamentul european privind protecția datelor (GDPR), de azi în vigoare. E vorba de dreptul de a nu face obiectul unor decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată a datelor noastre și de a ne opune creării de profiluri pe baza respectivelor date. Citește articolul
Pentru vânzări, un număr mai mic de oameni în țară, din cauza migrației, poate însemna o piață mai restrânsă și mai puțini potențiali clienți. Departamentul trebuie să înțeleagă aceste tendințe pentru a-și ajusta strategiile de vânzări.
România pierde în fiecare an 140.000 de locuitori. Delicat este că jumătate din această pierdere provine din numărul naşterilor, cu 70.000 mai mic decât cel al deceselor. Citește articolul
Departamentul de Vânzări ar putea folosi aceste pachete turistice ca premii pentru stimularea performanței echipei de vânzări, ca parte a unor campanii de marketing sau ca și cadouri pentru clienții importanți, consolidând relațiile comerciale.
Suntem prea săraci să cheltuim banii pe vacanțe neinteresante. O dovedesc statisticile operatorilor din turism, potrivit cărora călătoriile care îmbină cel mai bine relaxarea, locurile de vizitat, plaja și distracția au câștigat teren în fața celor care oferă doar plaje. Iar din acest motiv, Malta este una din destinațiile care a atras, în ultimii ani, tot mai mulți turiști din toată lumea, inclusiv din România. Iată câteva oferte și obiective pe care le poți vizita în arhipelagul din Marea Mediterană. Citește articolul
O recesiune economică, așa cum este analizată în articol, poate reduce puterea de cumpărare a clienților și, implicit, vânzările companiei, necesitând ajustarea strategiilor comerciale.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Angajații din vânzări călătoresc mult cu mașina pentru a întâlni clienți. Acest departament este interesat de siguranța personalului său pe drumuri pentru a asigura continuitatea activității și a reduce riscurile de accidente care pot duce la pierderi de timp și costuri suplimentare.
Vorbim la telefon, butonăm, dăm like-uri, sau chiar ne filmăm atunci când suntem la volan. Este realitatea de pe şoselele României, confirmată de un studiu recent, dar mai ales de nenorocirea din Ungaria. Citește articolul
Echipele de vânzări colectează și folosesc datele clienților, de aceea trebuie să se asigure că fac acest lucru într-un mod legal și transparent, respectând regulile GDPR.
Începând cu finalul acestei săptămâni, firmele care prelucrează datele personale ale clienților, salariaților sau partenerilor de afaceri vor fi obligate să respecte noua legislație ce va intra în vigoare în toate țările Uniunii Europene. Amenzile aplicabile, în cazul în care autoritățile vor identifica abateri, sunt uriașe, astfel că firmele, indiferent de mărimea sau vechimea lor, trebuie să se conformeze, iar acest lucru este valabil și în cazul firmelor nou-înființate (așa numitele companii start-up). Citește articolul
Echipa de vânzări colectează date de la clienți și trebuie să înțeleagă riscurile legate de publicarea sau utilizarea necorespunzătoare a acestora, pentru a evita problemele legale și de reputație.
Divulgarea datelor personale pe internet şi nu numai va fi aspru pedepsită. România intră astfel în rândul ţărilor care nu vor mai tolera dezvăluirea identităţii cuiva. Firmele care vor nesocoti noua lege riscă penalităţi care le pot falimenta. Citește articolul