avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 583 soluții astăzi
Forum Activitate elenadeverde

Activitate elenadeverde

VA ROG SA-MI SPUNETI DACA ESTE LEGAL SA FII NUMIT IN FIECARE AN DIN ULTIMII 6 IN COMISIA DE INVENTARIERE,IAR, IN ULTIMII 2 ANI IN COMISIA DE INVENTARIERE A ELEMENTELOR DE ACTIV SI PASIV IN CONDITIILE IN CARE AM PREGATIRE TEHNICA IAR IN INSTITUTIE SUNT ANGAJATI CU PREGATIRE ECONOMICA.
MULTUMESC!
VA ROG SA-MI SPUNETI DACA ESTE LEGAL SA FII NUMIT IN FIECARE AN DIN ULTIMII 6 IN COMISIA DE INVENTARIERE,IAR, IN ULTIMII 2 ANI IN COMISIA DE INVENTARIERE A ELEMENTELOR DE ACTIV SI PASIV IN CONDITIILE IN CARE AM PREGATIRE TEHNICA IAR IN INSTITUTIE SUNT ANGAJATI CU PREGATIRE ECONOMICA.
MULTUMESC!
Este un PFA pentru mediere si nu a fost nevoie sa-l inregistrez la registrul comertului ci numai la ANAF.In acest caz este suficient sa depun declaratia unica pe zero si asta este tot?
Buna dimineata,
Va rog sa-mi spuneti ce formulare/ documente trebuie sa depun la Administratia Financiara pentru inchiderea unui PFA -mediere in conditiile in care am hotararea de incetare a calitatii de mediator emisa de Consiliul de Mediere si daca trebuie sa mai depun documente si la alte institutii.
Multumesc mult !
Multumesc mult!
Nu am nici venituri nici cheltuieli, PFA-ul fiind suspendat din 2014.
Buna ziua,
Daca am suspendat un PFA din 2014 si pana acum am depus declaratiile 200si 220 pe zero, anul acesta trebuie sa depun declaratia unica tot pe zero sau trebuie sa depun alta declaratie ?

Multumesc!
Răspuns la discuția Raportare anuala in SEAP
Multumesc, dar eu nu ma refeream la PAAP ci la Raportarea anuala "Raport contracte atribuite in 2016" din care se vedea Procentul de atribuire online. Nu sunt sigura daca art. 168-169 din HG 395/2016 se refera la acest raport.
Discuție Radiere PFA
Buna ziua,
Am un PFA - Birou de mediere, care este suspendat din 2014.Am depus in fiecare an declaratiile 200 si 220 cu valoare 0.Va rog sa-mi spuneti ce acte imi sunt necesare si ce sa fac ca sa-l radiez.

Multumesc!
Buna ziua,
va rog sa-mi spuneti daca raportarea anuala( referitoare la procentul de achizitii electronice) care trebuie facuta in SEAP pana la 31 martie mai este obligatorie sau nu. Eu nu am mai gasit in noua lege nimic cu privire la aceasta.Daca da, va rog sa-mi indicati si un act normativ....
Multumesc!