avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 529 soluții astăzi
Forum Activitate lecristina

Activitate lecristina

Răspuns la discuția formula pentru dobanda
multumesc pentru ajutor. foarte de folos ajutorul dvs.... si al excelului :D
multumesc inca o data
Răspuns la discuția formula pentru dobanda
suma creste zilnic cu 1%; deci a doua zi suma va fi: suma + 1% *suma); ca si in cazul dobanzilor cu capitalizare,
daca este vreun matematician... :D : cum calculez valoarea totala a unei sume care creste zilnic cu 1%
;)
Răspuns la discuția medic de familie
cu siguranta trebuie cotizat undeva; sunt angajata dar nu de mult; o sa merg la un cabinet sa ma interesez; multumesc frumos pentru raspuns.
Răspuns la discuția medic de familie
trebuie sa fiu angajata? nu trebuie sa platesc nimic? daca sunt inscrisa si in alta parte? cine verifica?
cum pot stii sigur daca sunt inscrisa la un medic de familie (altfel decat sa merg personal la cabinetul unde s-ar putea sa fiu inscrisa)?
daca nu am medic de familie cam procedez sa ma inscriu undeva?
Buna ziua,
In lista documenteleor solicitate pentru angajare, imi cer, printre altele:

- copii de pe adeverintele eliberate de fostii angajatori
- declaratie privind primul loc de munca/cumul de contracte individuale de munca
-declaratie pe propria raspundere privind deducerile pentru calcularea impozitului pe venit

Puteti sa imi spuneti ce inseamna mai exact?
Multumesc.
am reusit intr-un final!!! cum? va spun acum: am mers la primarie (acolo unde se elibereaza si certificatele fiscale) si am depus o DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE ca nu mai detin masina, ca am vandut-o cu mult timp in urma, ca nu mai am actele, ca masina era veche si probabil nici nu se mai circula cu ea, si am solicitat radierea fiscala; doamna de la ghiseu a dat numar de inregistrare cererii si a zis sa revin pentru informatii in aproximativ 30 de zile; am mers dupa 27 de zile si m-am anuntat ca masina ESTE SCOASA DE LA PLATA IMPOZITULUI. =D> :dance4: