avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 509 soluții astăzi
Forum Activitate celeonora

Activitate celeonora

2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Cel mai probabil o sesizare in scris la UNEJ va spulbera ignoranta dlui. executor si se va conforma hotararii date de instanta ,de reducere a cheltuielilor de executare ,in raport cu efortul depus in dosar.
PV de sechestru l-am primit in februarie.Mai sunt in termen pentru a face contestatie? Multumesc.
Buna ziua,
Am garantat un credit ipotecar cu imobilul meu, pentru o alta persoana . Imobilul a fost ulterior vandut la licitatie, iar un alt executor (altul decat cel care a finalizat vanzarea imobilului) la cererea adjudecatarului, a cerut in instanta incuviintarea executarii silite, a mea in calitate de debitor,in baza actului de adjudecare .Mi-au fost transmise toate actele,privind eliberarea imobilului, iar in urma unei discutii telefonice cu executorul respectiv, am convenit asupra datei ulterioare de predare a imobilului catre adjudecatar. La data stabilita s-a prezentat executorul si noul proprietar, iar dl . executor a intocmit un proces verbal de punere in posesie a noului proprietar. In PV-ul respectiv , intocmit in 2018, este mentionat ca executorul m-a somat verbal si ca m-am conformat somatiei de eliberare a imobilului.De asemeni paragraful privind cheltuielile de executare (art.670, alin 6 NCPC ...) a fost taiat cu o linie de dl. executor, si nu este mentionata nici o suma.
Dilema se naste dupa 2 ani si 5 luni , cand executorul imi pune sechestru pe 1 autoturism, pentru suma de 2600 lei, cheltuieli de executare, incuviintate de instanta in 2018.
Este legal si normal sa faca acest lucru dl. executor, avand in vedere faptul ca eu in dosarul respectiv am avut doar calitatea de GARANT IMOBILIAR, nicidecum debitor, girant sau orice altceva?
Cum pot anula acel pv de sechestru?Va multumesc.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Va multumesc frumos pentru raspuns.
Problema este ca eu trebuie sa formulez un raspuns in scris, cu temeiul legal(art. lg.) privind calculul termenelor , celor de la directia venituri , prin care sa-i oblig la indreptarea erorii materiale savarsite de ei ,in care ma anunta ca in data de 17.11.2020 era ultima zi de plata , iar somatia ramane valabila pina la stingerea debitului.
Amenda, achitata in termenul de 15 zile- temei legal
Buna ziua,
In data de 3 noiembrie 2020 am primit amenda de la politia locala. In pv este mentionat ca in temeiul art.28 din Ordonanta nr.2/2001 pot achita in termen de max.15 zile jumatate din cuantumul amenzii .M-am conformat achitand amenda in data de 18.11.2020. Acum am primit somatie sa achit inca 500lei, deoarece termenul de 15 zile s-ar fi implinit in data de 17.11.2020, spun ei...aritmetica este grea...
Intrebarea este :de cand se calculeaza cele 15zile si care este temeiul legal al calculului termenelor de plata? Va multumesc.
Buna ziua,
Ca angajator, sunt obligat sa-i retin veniturile salariale unui angajat cu contract de munca partial (2h -venituri lunare de 336lei) in cazul in care a fost instituita poprirea de catre directia de taxe si impozite?inspectorul DITL a spus ca nu pot invoca dispozitiile art.729.Va multumesc
Buna ziua,
Cunoaste cineva daca art XVII din OG226/2020,respectiv:
"Articolul 16 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 181/2020 privind unele măsuri fiscal-bugetare, pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru prorogarea unor termene, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 988 din 26 octombrie 2020, se modifică și va avea următorul cuprins:
Articolul 16
Aplicarea dispozițiilor art. 10 lit. ff), precum și cele ale art. 11 alin. (1) lit. j) pentru săvârșirea faptei prevăzute la art. 10 lit. ff) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 28/1999 privind obligația operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 75 din 21 ianuarie 2005, cu modificările și completările ulterioare, se suspendă până la data de 31 martie 2021.",
face referire la amanarea conectarii ,la serverele ANAF a noilor case de marcat , sau la obligativitatea dotarii cu noile case de marcat?Din 8 ianuarie intra in vigoare si HG nr. 1.027 din 27 noiembrie 2020
pentru modificarea pct. 39 și 42 din anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 33/2018 privind stabilirea contravențiilor care intră sub incidența Legii prevenirii nr. 270/2017, precum și a modelului planului de remediere. Se vor aplica amenzi celor ce nu au in dotare noile case de marcat.
Anuleaza HG 226 pe HG 1027 ?La prima vedere termenul de a "utiliza"= a folosi.
Cu multumiri
Multumesc frumos, i-am notificat ca nu sunt de acord cu privire la suma facturata privind deconectarea/reconectarea. Pe buletin au bifat SIGILARE,nu sistare sau limitare.
Din nefericire este o regula nescrisa ;cartea de identitate si a doua cheie a autovehiculului sa ramana la societatea de leasing fiind proprietarul ,iar dvs. avand doar calitatea de utilizator. Solicitati societatii sa va dea o copie a cartii de identitate cf cu originalul stampilata si semnata. Este tot ce puteti obtine. In cazul in care a-ti fi avut o flota ,iar domeniul de activitate era de transport ,a-ti fi putut obtine al doilea rand de chei. Pastreaza a doua cheie pentru situatia in care vor fi nevoiti sa recupereze autovehiculul.
Buna ziua, articolul 72, aliniatul 1 din OUG 70/2020 mai este in vigoare, se mai aplica ?
" (1)Pe perioada starii de alerta , operatorii de transport si distributie energie electrica si gaze naturale asigura continuitatea furnizarii serviciilor , iar in situatia in care este incident un motiv de debransare/deconectare , amana efectuarea acestei operatiuni pina la incetarea starii de alerta."
Deoarece nu am achitat debitul restant de 300 lei la timp , compania de gaz a debransat contorul de gaz luna trecuta, iar luna aceasta a facturat serviciul de deconectare , reconectare in suma de 270 lei.
Vreau sa stiu daca pot face o notificare sau nu, pentru scaderea acestei sume din factura viitoare.
Va multumesc