CHKa
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Stimata @Cristina.hoban , magazinele NU sunt obligate legal sa ia un obiect cumparat inapoi , daca a fost achizitionat din magazin .. Cele 14 zile de care toata lumea stie se refera strict la cumparaturile on-line , pentru acestea exista prevedere legala . Doar daca se strica , atunci se apeleaza la garantie si se duce la reparat , si doar daca nu pot fi remediate defectiunile , se schimba cu unul nou . Sunt magazine care au aceasta politica , sa-ti schimbe obiectul pe care nu-l doresti , sau chiar sa restituie banii , dar nu sunt obligati de nici un act normativ . Probabil acel lant de magazine nu are o asemenea politica de retur .
Cota-parte indiviza din partile comune este calculata in functie de suprafata apartamentului si reprezinta pe ce cota-parte din acestea ( parti comune ) sunteti proprietar . Cei cu suprafata apartamentului mai mica , au cota-parte mai mica , si - prin urmare - cota lor de proprietate din partile comune este mai mica . Curatenie se face pe intreaga suprafata a partilor comune , prin urmare , va curata si cota dvs. de proprietate . Celor cu o cota mai mica , le curata o suprafata mai mica , celor cu o cota mai mare - o suprafata mai mare .
CHKa
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Si in Romania se infunda canalizarile daca se arunca servetelele umede , nu numai in USA . Sunt facute dintr-un material care nu se dezintegreaza - precum hartia , care , practic , se “ topeste “ in apa - , raman intregi . Neaparat trebuie sa va obisnuiti copiii sa n-o mai faca .
CHKa
Utilizator 2din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Eu nu am pus - fereasca Cerul - nici o clipa in discutie activitatea dvs. profesionala . Am spus ca nu va mai potriviti cu cerintele postului , cata vreme una dintre acestea este sa fiti prezenta la birou de doua ori pe saptamana , iar dvs. nu puteti face fata unui asemenea program . Asta e cerinta angajatorului si pace … Va fi avand el un motiv intemeiat pentru asta … Principalele preocupari ale conducerii companiei sunt ca aceasta sa mearga bine , sa se dezvolte si sa faca profit . Probabil ca unul ( sau mai multe ) obiective au fost afectate de activitatea remote , altminteri nu venea cu o asemenea cerinta . Nu luati neaparat ca etalon felul cum dvs. ati inteles sa munciti , poate ca alti colegi de-ai dvs. o fac cu mai putina constiinciozitate , si asta ar fi cauza pentru care s-a luat aceasta hotarare , HR nu face decat sa execute ce li s-a cerut . Chiar dvs. spuneti ca , pana acum , s-a gasit intelegere la stafful companiei , singura solutie posibila ( eventual ) ar fi tot acolo . Discutati , negociati , aratati-le ce atuuri aveti . Dvs. vedeti doar avantajele salariatului cu acest fel de munca ( remote ) . Dar , cand tot mai multi angajatori renunta la ea , chiar daca vor fi pusi in situatia de a pierde angajati vechi , cu experienta in firma , si vor trebui sa aduca altii noi , nu poti concluziona decat ca , pentru afacere , e mai paguboasa … Stiti si dvs. - si stiu si ei - cum se spune , “ If ain’t broke , don’t fix it “ .
CHKa
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Stimata @katie05 , regret ca sunteti intr-o asa situatie . Nu cei de la HR concediaza , pare ca dvs. nu va potriviti cu cerintele postului . Conducerea firmei hotaraste , cei de la resurse umane executa . Daca in CIM-ul dvs. este prevazut ca munca se va desfasura in sistem hibrid , asta poate insemna si o zi de la domiciliu si 4 la birou , saptamanal . Vorbiti cu conducerea companiei , poate accepta , dar nimic nu-i obliga . Din cate se pare , tot mai multi angajatorii s-au lamurit ca munca remote , atunci cand tragi linie , e mai paguboasa pentru companie decat munca la birou . A functionat pe perioada pandemiei , ca nu se putea altfel .
CHKa
Utilizator 4din 4 utilizatori consideră acest răspuns util
Dupa cum si mama e obligata , dupa cate stiu , la plata unei pensii de intretinere pentru copilul pe care il creste tatal . Obligatiile sunt identice pentru fiecare parinte . Chiar daca nu lucreaza , tot e obligata - la fel cu tatal - sa-si intretina ambii copii .
CHKa
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Oare cum va ies dvs. 12 luni lucrate din 24 ? Sa o luam babeste : in 2025 , cu tot cu luna nasterii copilului , sunt - calendaristic - 7 luni . In 2024 - 12 luni . In 2023 , aug , sept , oct , nov , dec - 5 luni . 7 + 12 + 5 = 24 luni . Deci , perioada de luat in calcul este aug 2o23 - iul 2025 . Calculam perioada cu venituri salariale : aug 2023 - aug 2024 - nu sunt venituri . Sept - dec 2024 = 4 luni . In 2025 , ian - iul sunt 7 luni . Total : 4 + 7 = 11 luni .
CHKa
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Luna iulie 2023 NU intra in calcul . Se incepe cu iulie 2025 , si se merge inapoi 24 luni . Socotiti si dvs. , perioada de luat in calcul este aug 2023 - iul 2025 , 24 luni inainte de nasterea copilului , inclusiv luna nasterii . Se pare ca nu aveti decat 11 luni cu venit , deci nu va incadrati la indemnizatie .
Nu prevede , dar nici nu interzice eliberarea unei asemenea adeverinte si in alte cazuri . De exemplu , la noi in oras , Primaria cere o asemenea adeverinta pentru acordarea acelor ajutoare pentru caldura . De ce ar refuza presedintele de asociatie sa elibereze un asemenea document unui vecin al sau care-i cere sorijinul ? e vorba de 2 randuri pe o hartie , nimic altceva … Dar , daca se doreste ca acele 2 randuri sa adevereasca … un neadevar , desigur ca va refuza sa isi puna semnatura …