avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 467 soluții astăzi

Conferință avocatnet.ro: Avalanșă de modificări în Codul muncii - analize și detalieri. Tot ce trebuie să știe angajatorii pentru conformare la noua legislație. Rezervă loc și participă → 

Forum Activitate vio38

Activitate vio38

Răspuns la discuția Refacere revisal
vio38 a scris:

Cornel Vasile a scris:

Ati inteles bine, intrucat modificarile erau deja transmise la ITM si doar ce faceti in decembrie nu apoare in REVISAL.


Multumesc!
Răspuns la discuția Refacere revisal
Cornel Vasile a scris:

Ati inteles bine, intrucat modificarile erau deja transmise la ITM si doar ce faceti in decembrie nu apoare in REVISAL.

Răspuns la discuția Refacere revisal
vio38 a scris:

Cornel Vasile a scris:

Dati generare REGISTRU dupa efectuarea tuturor modificarilor ... Daca dati atunci "generare registru" se transmit la ITM toate informatiile de la inceput.



Adica dupa ce am reintrodus toate datele dau "generare registru" fara sa mai trimit la ITM fisierul , urmand ca in decembrie cand voi modifica salariul pentru ianuarie 2018 sa dau o noua generare care sa cuprinda doar aceasta ultima modificare? Am inteles bine? Multumesc pentru raspuns!
Răspuns la discuția Refacere revisal
Cornel Vasile a scris:

Dati generare REGISTRU dupa efectuarea tuturor modificarilor ... Daca dati atunci "generare registru" se transmit la ITM toate informatiile de la inceput.

Deoarece am avut pb cu calculatorul a trebuit sa refac manual Revisalul. Am avut toate informatiile si tinand cont ca angajatorul are doar un salariat, operatiunea nu a fost complicata. Intrebarea mea este cum procedez dupa aceea. Dau "generare registru" la sfarsit dupa ce introduc toate modificarile, sau dupa fiecare modificare? Mai este necesar sa trimit aceste informatii la ITM? Ideea este ca acum in decembrie conform noilor modificari la Codul Fiscal trebuie trimis iar Revisalul. Daca dau atunci "generare registru" se transmit la ITM toate informatiile de la inceput. Cum e corect?
Răspuns la discuția Deducere chelt sociale pentru PFA
Multumesc pentru raspuns, dar ca sa inteleg mai clar...se scad din venituri cheltuielile cu CAS si sanatate? Adica la venitul net sunt luate in considerare? Multumesc!
Buna ziua!
Pentru o persoana fizica autorizata se deduc incepand cu anul 2016 cheltuielile reprezentand contributiile sociale obligatorii ( pensie si sanatate)? Adica se mai trec la rubrica de plati din Jurnalul de incasari si plati? Pana in anul 2015 acestea se completau in aceasta rubrica si se luau in considerare atunci cand se depunea Declaratia 200, chiar daca se completa si cuantumul acestora in D 200. Incepand cu anul 2016 se vor trece doar in Declaratia 200 fara sa mai fie socotite si la total plati din registru? Nu inteleg prea bine modificarile noului Cod Fiscal art. 68 alin 5 litera l).
Multumesc anticipat!
In imediata vecinatate a locuintei mele (din Braila) s-a infiintat un service auto. Zilnic este zgomot, poluare de la gazele de esapament si in plus, in fata portii mele sunt parcate masinile salariatilor service-ului cat si masinile care urmeaza a intra la reparatie asa incat eu nu mai pot sa-mi parchez propria masina in fata curtii.
Am incercat o discutie cu patronii societatii dar fara niciun rezultat.

Doresc să realizez un model de reclamaţie pentru a-l trimite „organelor” competente.

Pentru conţinutul reclamaţiei ar trebui să stabilesc două aspecte:
- care este temeiul legal;
- cine este destinatarul reclamaţiei.
Ma puteti ajuta cu un sfat in acest sens?
Multumesc anticipat!
Buna ziua!
Sunt un agent economic amendat pentru neplata rovignetei. Am achitat in termen de 48 de ore jumatate din cuantumul amenzii eronat la primaria de domiciliu ( buget local) in loc de buget de stat asa cum era mentionat in procesul verbal.
In urma solicitarii mele, primaria face transferul sumei catre bugetul de stat cu data platii, considerand-o eroare materiala.
Ulterior, in urma verificarii situatiei la ANAF am constatat ca acestia nu iau in considerare data initiala a platii, ci data transferului, fiind astfel obligat sa achit amenda integral.
Care este temeiul legal in baza caruia nu mi se ia in considerare data initiala a platii?????
Multumesc!
Buna ziua!
Sunt un agent economic amendat pentru neplata rovignetei. Am achitat in termen de 48 de ore jumatate din cuantumul amenzii eronat la primaria de domiciliu ( buget local) in loc de buget de stat asa cum era mentionat in procesul verbal.
In urma solicitarii mele, primaria face transferul sumei catre bugetul de stat cu data platii, considerand-o eroare materiala.
Ulterior, in urma verificarii situatiei la ANAF am constatat ca acestia nu iau in considerare data initiala a platii, ci data transferului, fiind astfel obligat sa achit amenda integral.
Care este temeiul legal in baza caruia nu mi se ia in considerare data initiala a platii?????
Multumesc!