Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Tocmai am intrat in posesia unei dispozitii de primar prin care am fost delegata sa coordonez si sa semnez actele compartimentului.Intrebarea mea este cum ma intitulez? Sef compartiment? Sef coordonator compartiment?Ce titulatura folosesc ?Va mentionez ca in urma reorganzarii conf.63/2010 postul de sef serviciu a fost desfiintat.In cadrul compartimentului au fost detasate cu 40% ,2 persoane din alte compartimente,functionari publici,care sa ma ajute la treaba.#-o:D
Multumesc! Este hilar si daca scriu inspector Ionescu Petru (in speta cel care a intocmit actul) si inspector coordonator Popescu Ioana(in speta eu) ?#-o
Nu vad ce e asa de complicat sa folositi coordonator compartiment, aceasta titulatura a fost folosita in cadrul compartimentelor care nu aveau 5 posturi pentru se putea constitui un birou.
Multumesc! Asa o sa fac.Doream doar o parere avizata ,dar se pare ca unii fac bascalie de cei care nu cunosc la fel de bine ca si ei legea.Credeam ca acest forum este ca sa ne ajutam nu sa radem unii de altii.
daca va referiti la mine...chiar asta incercam si io : sa va ajut, nu sa fac bascalie. poate ca io tin ceva mai mult la functia publica, si la demnitatea de a fi functionar public. de aceea, nu accept mascarerile si titulaturile nastrusnice. :)