avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 300 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale depunere bilant
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

depunere bilant

in noiembrie 2007 am infiintat o societate comerciala ( deci sunt incepator ) si m-a sunat contabilul sa ma duc sa iau bilantul de la el si sa il depun , din motive personale nu am ajuns la anaf , daca ma duc luni ( 18 feb 2008 ) ce mi se intampla ?
Dragilor, mai cititi si legea 441/2006 inainte sa dati raspunsuri!

Art. III. (3) De la data de 1 ianuarie 2007, situatiile financiare anuale si documentele anexate acestora, prevazute la art. 185 alin. (1) din Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, modificate potrivit prezentei legi, vor fi depuse numai la oficiul registrului comertului.
Trebuie sa o informez pe colega Avocat ca sunt Administratorul unei societati si stiu foarte bine ce spune atat legea dar si AFP. Anul trecut, deci incepand cu 01.01.2007, Bilantul contabil s-a depus intai la AFP apoi la ORC in termenul de 15 zile de la data aprobarii de catre AGA.

O zi buna,

CONS
Stiti, faptul ca sunteti administrator nu stiu daca are prea mare relevanta, la fel nici ce spune AFP, atata vreme cat e contrar legii. Stiu foarte multe societati care au depus numai la ORC, ne batem in cine face cum? Sau conteaza ce prevede legea?
Daca s-ar depune numai la ORC, atunci ce rost mai au prevederile art.35 din Legea nr.82/1991a contabilitatii , modificat si completat prin Legea nr. 259/2007, care prevede ca:
(1) Termenele pentru întocmirea situaţiilor financiare anuale sunt următoarele:
a) pentru societăţile comerciale, societăţile/companiile naţionale, regiile autonome, institutele naţionale de cercetare-dezvoltare, 150 de zile de la încheierea exerciţiului financiar;
b) pentru celelalte persoane prevăzute la art. 1, 120 de zile de la încheierea exerciţiului financiar.