avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 533 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale depunere bilant
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

depunere bilant

in noiembrie 2007 am infiintat o societate comerciala ( deci sunt incepator ) si m-a sunat contabilul sa ma duc sa iau bilantul de la el si sa il depun , din motive personale nu am ajuns la anaf , daca ma duc luni ( 18 feb 2008 ) ce mi se intampla ?
Sa fie una din multele situatii de necorelare legislativa? Oricum RC are obligatia de a le trimite la AFP, si asta de mult.
Cu asta sunt de acord, insa stiti foarte bine ca la fiecare institutie gasesti Stat in Stat.

Din pacate, asa cum fiecare AFP de sector, ma refer la Bucuresti, cere depunerea declaratiilor sau a Bilanturilor fiecare in mod diferit.

Exact andreea, este una din multele situatii de necorelare legislativa pe care le intalnim in activitatea noastra.

Nu se poarta nicio batalie, fiecare dintre noi isi spune punctul de vedere. La prima vedere a textului invocat de andreea asa am zis si eu, dar cunoscand prevederile Legii contabilitatii atunci am adus in discutie textul
articolului citat.

Oricum eu nu prea vad rostul depunerii bilantului contabil la ORC, atata timp cat ele se depun si la AFP.
Pai tocmai asta a fost motivul modificarii prin legea 441: sa nu se depuna in 2 parti, ci ORC sa inainteze situatiile. In fond, termenul e mai scurt pentru depunerea la RC si numai aici primesti amenda daca nu te incadrezi. Acum practica...
Subsemnatul coleg Contabil tine sa multumeasca colegei Avocat si colegului Consilier Juridic pentru precizarile legislative. Eu o sa depun bilanturile clientilor mei atat la AFP cat si la ORC, pentru ca, traind in Romania, m-am obisnuit sa suflu si in iaurt. :P

Alte discuții în legătură