avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 511 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale depunere bilant
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

depunere bilant

in noiembrie 2007 am infiintat o societate comerciala ( deci sunt incepator ) si m-a sunat contabilul sa ma duc sa iau bilantul de la el si sa il depun , din motive personale nu am ajuns la anaf , daca ma duc luni ( 18 feb 2008 ) ce mi se intampla ?
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul ;)
In loc sa simplifice lucrurile , mai mult le incurca dragii nostri parlamentari:D
mai mult se incurca treburile cu ORC-ul zic eu, din cauza acestor necorelari sta si omul in dubii...daca nu depui la AFP te intreaba aia de ce....daca nu depui la ORC amenda si de la ei....#-o
Exact se depune acelasi act in 2 locuri ....... pierdere de timp si nervi ......... si la ce cozi sunt:-/
E drept ca in fiecare oras e altfel.
De exemplu, la Iasi bilanturile se depun numai la ORC. De la finante sunt indrumati clientii catre ORC, spunindu-li-se ca datele de transmit on line de catre ORC catre ANF
daca un SRL nu mai functioneaza din anul 2002,are datorii la stat,nu are schimbat certificatul de inmatriculare,cum poate depune bilantul? cine mai poate semna inlocul administratorului?
poate sa fie imputernicita o persoana din cei 2 asociati ai societatii?.mentionez ca nu a fost lichidata intrucat stie ca nu poate da datoriile la stat.

Alte discuții în legătură

Bilant 2009 emi69aki emi69aki Este adevarat ca anul acesta situatile financiare pentru 31.12.2009 pentru firme nu se mai depun la administratii financiare ci direct la Registrul Comertului? ... (vezi toată discuția)
Depunere bilant la 31.12.2009 doinaionescu doinaionescu unde se depune bilantul la 31.12.2009, direct Oficiul reg comertului, sau si Ad financiara de sector (vezi toată discuția)