avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1406 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale depunere bilant
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

depunere bilant

in noiembrie 2007 am infiintat o societate comerciala ( deci sunt incepator ) si m-a sunat contabilul sa ma duc sa iau bilantul de la el si sa il depun , din motive personale nu am ajuns la anaf , daca ma duc luni ( 18 feb 2008 ) ce mi se intampla ?
anyme a scris:

Daca un SRL nu a avut activitate tot anul trecut,deci nu are nici bilant,trebuie sa mai depuna ceva?#-o

trebuie sa depuna o o declaratie in acest sens, in termen de 60 de zile de la incheierea exercitiului financiar.
Totusi pana in 2009 este altfel, adica a ramas la fel .

legea 259/2007
Art. II.
(2) Societãþile comerciale vor depune un exemplar al situaþiilor financiare aferente exerciþiilor financiare ale anilor 2007 ºi 2008 la unitãþile teritoriale ale Ministerului Economiei ºi Finanþelor, în termen de 150 de zile de la încheierea exerciþiilor financiare respective. Societãþile comerciale care de la constituire nu au desfãºurat activitate, precum ºi cele aflate în lichidare, potrivit legii, vor depune o declaraþie în acest sens, în termen de 60 de zile de la încheierea exerciþiului financiar.

Deci intai la finante si apoi la registru !

aurelian_ungureanu a scris:

...........Deci intai la finante si apoi la registru !

Chiar nu inteleg de unde ai scos ordinea asta de depunere a situatiilor financiare #-o
Dar daca depun mai intai la registru si apoi la AFP - bineinteles in termen - , ce se poate intampla?:-/
Eu zic ca nimic. ;)
Daca cititi articolele de lege pe care le-am scris aseara va ve-ti lamuri.