Sunt PFA [traducator autorizat] si am inteles ca trebuie sa tin un registru inventar. Poate cineva, va rog, sa ma ajute la completarea lui? Eu nu inteleg mai nimic... Am sa zicem un computer si o imprimanta luate anul trecut. Le trec iarasi in registru si anul acesta? La aceeasi valoare? Daca nu la aceeasi valoare, atunci cum stabilesc eu noua lor valoare? Si daca o imprimanta s-a stricat si nu mai pot sa o repar, cum o trec? Dar telefonul mobil se trece?
CERT NU deoarece in ordinul 1040 este obligatorie inregistrarea la finante a registrului inventar , asa ar tb sa va stampileze hardul calculatorului ................ cred ca nu vor dori sa faca asta , dar cine stie ???????????;)
Concret: Avem un ii. Am luat cu contract de comodat-tot de la noi , dar ca p. fizica (in sensul lui Vanghelie , nu autorizata)-o cladire-casa si inchiriem camere la mare. Ce trec la inventar? Doar bunuri achizitionate dupa infiintarea ii-ului sau si restul:camere, paturi, noptiere, :O ?????
Concret..e randul meu sa fac asa:O. Cum adica camerele? :slap:Acestea nu sunt parte din casa pentru care ati incheiat contractul de comodat? Iar paturile si noptierele nu faceau parte, anterior incheirii contractului, din dotarile acestei case? :-/ Intreb si eu..:innocent:
Nu puteti trece in Registrul inventar decat bunurile achizitionate dupa infiintarea intreprinderii individuale. La fel si in RJIP. pe baza facturilor insotite de bon fiscal sau chitanta.
La cate aberatii am auzit in ultima vreme...X-( nu ma mai mira nimic!
Multam fain.
Si inca ceva: achizitiile pe ii le-am facut cu bani imprumutati. Incep rjip cu: credit xxx(suma?)
Contabilitate pfa
Lavinika
Va rog, daca poate sa-mi zica cineva cum se procedeaza in contabilitatea PFA-urilor in urm. caz: ( eu lucrez pt un CIM dar este la fel ca si la pfa, nu?)
- pt ... (vezi toată discuția)