Andreea, mai sunt profesori de genul prezentat de Liliana .... iti pot da un nume care este foarte cunoscut in dreptul penal care proceda la fel cum a explicat Liliana
Coordonatorii de lucrari nu au drept de autor ....... atunci ce ar insemna ca si cei care conduc doctoratul sa aibe un drept de autor asupra lucrarii de doctorat , numai pentru faptul ca au corectat planul sau lucrarea respectiva ...
Coordonatorul iti poate da sfaturi cu privire la continutul lucrarii, tot asa cum tu poti sa nu le urmezi. Proful face un referat in care isi expune parerea, care poate fi inclusiv proasta si am vazut asa ceva (nu la drept).
Sincer mie nu mi se pare normal amestecul atat de mare al profului in continut. Pana la urma e lucrarea studentului, iar orice aroganta legata de "numele profesorului pe acolo" e inutila. Parerea mea e ca aceasta coordonare ar trebui sa se materializeze in indicarea unor surse bibliografice, in discutarea metodei de abordare, a planului si gradului in care sunt detaliate diverse parti, lucruri de astea. Nicidecum sa iti modifice el cu mana lui corpul lucrarii!