avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 509 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... penitenciar sau suspendare
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

penitenciar sau suspendare

buna ziua. va rog spuneti mi ce sanse am sa ajung la penitenciar. am incercat sa furam 3 televizoare in valoare de31 de milioane. el era angajat eu "client" si am facut schimb de ambalaje. am fost la politie am cooperat..am declarat..politistul a spus ca el a formulat astfel incat sa luam doar o amenda.si daca suntem prosti sa mai facem vreodata ceva o sa ne ducem la puscarie...ne-a spus sa il impresionam pe procuror daca este nevoie. cel cu care am facut fapta este medic face stagiatura acum eu sunt inca student. spuneti-mi va rog cand ma duc la procuror..trebuie sa ii duc ceva..acte..ceva precum ca sunt student? pentru ca nu am bani de avocat:( si totodata..care sunt sansele sa ajumgem la penitenciar sa luam pedeapsa cu executare..mentionez ca amandoi suntem la prima abatere. va multumesc(cazul este la sectia 26)
Cel mai recent răspuns: CLAUDIU LASCOSCHI , Avocat 01:45, 4 Iulie 2008
Vad ca la "sfaturile" politistului aplecati urechea, dar n-ar fi mai bine sa mergeti la un avocat sa ascultati si sfaturile lui? Un dosar penal nu e joaca, iar ce v-a spus politistul sunt aburelile lui ca sa fiti cooperanti si sa-si faca treaba. Solutia o va da procurorul, politistul doar propune. Si pana la amenda administrativa (nu penala) si NUP sau scoatere mai e.
Ultima modificare: Miercuri, 2 Iulie 2008
ContSters53762, utilizator
politistul ne a spus ca el a propus doar o amenda..si acum depinde de procuror..daca procurorul o sa aiva pretentia sa ne vada sa nu cumva sa nu ne ducem si sa il impresionam la maxim sa plangem sa nu stiu ce..dar s ar putea sa nu ne mai cheme. si toate astea ni le a spus la plecare dupa ce am declarat am recunoscut am etc..deci nu vad de ce ne-ar mai fio mintit sau pacalit.. politistul care ne a anchetat a spus ca a propus doar o amenda...ne-a vazut pusti romani ..tocilari.. si ne a tinut o morala.. dar toate astea la plecare..dupa ce am terminat cu declaratiile cu tot. are vreun rost sa ne minta?
cristianovici a scris:

da..prejudiciul a fost recuperat noi am cooperat cu politia..politistul ne a zis de o amenda ceva.. o sa duc o adeverinta de student. fapta s a intamplat acum o saptamana.. cam in cat timp este posibil sa fim chemati la procuror? ne a spus ca este posibil sa nu fim chemati de procuror dar daca procurorul o sa doreasca sa ne vada sa plangem sa il impresionam..este posibil ca totul sa se termine la procuror? sa nu mai ajungem la judecatorie?


E posibil sa primiti amenda.
La fel de posibil este sa primiti o pedeapsa cu suspendare.
Daca veti fi trimis in judecata incercati sa va angajati un avocat.

avocat Claudiu Lascoschi
nu inteleg un lucru la topicul dumneavoastra domnule cristianovici , ati spus ca :"am incercat sa furam" explicati , ati incercat doar sau le-ati furat?
daca intradevar ati furat televizoarele , conform art.209 c.pen nu puteti primi amenda penala deoarece nu este prevazuta in aliniatul incriminator al acestui articol ,insa cu siguranta ca instanta va aprecia ca suspendarea pedepsei este ideajuns pt indreptarea dumneavoastra.Antevorbitorii mei pomeneau de aplicarea art18 indice 1 cod penal, eu cred ca acest art. nu isi gaseste aplicare aici (repet daca ati furat , nu doar ati incercat)deoarece sunteti acuzati de furt calificat astfel ca prejudiciul chiar daca a fost mic sau recuperat fapta in sine aduce grava atingere valorilor aparate de lege.Oricum la penitenciar mi-e greu sa gred ca veti ajunge !(pt aceasta fapta)
le-am furat si ne au prins pe loc acolo. politistul a propus articolu 81 indice 1.

Alte discuții în legătură

Furt lcd-uri cristianovici cristianovici impreuna cu un angajat am incercat sa furam 4 lcd uri dintr un hypermarket. am fost prinsi..a venit politia ..s a recuperat pe loc prejudiciul..am recunoscut ... (vezi toată discuția)
Problems cristianovici cristianovici am furat 4 lcd-uri dintr un hipermarket eu cu un angajat.am fost prinsi.. a venit politia am dat declaratii am recunoscut.. politistii au fost foarte amabili ... (vezi toată discuția)
Care ar putea fi consecintele? v_p v_p doi prieteni au incercat acum cateva zile sa fure de la mine din curte cateva unelte de gradinarit. o nimica toata. i-a vazut o vecina si mi-a spus. am venit ... (vezi toată discuția)