avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 509 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... penitenciar sau suspendare
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

penitenciar sau suspendare

buna ziua. va rog spuneti mi ce sanse am sa ajung la penitenciar. am incercat sa furam 3 televizoare in valoare de31 de milioane. el era angajat eu "client" si am facut schimb de ambalaje. am fost la politie am cooperat..am declarat..politistul a spus ca el a formulat astfel incat sa luam doar o amenda.si daca suntem prosti sa mai facem vreodata ceva o sa ne ducem la puscarie...ne-a spus sa il impresionam pe procuror daca este nevoie. cel cu care am facut fapta este medic face stagiatura acum eu sunt inca student. spuneti-mi va rog cand ma duc la procuror..trebuie sa ii duc ceva..acte..ceva precum ca sunt student? pentru ca nu am bani de avocat:( si totodata..care sunt sansele sa ajumgem la penitenciar sa luam pedeapsa cu executare..mentionez ca amandoi suntem la prima abatere. va multumesc(cazul este la sectia 26)
Cel mai recent răspuns: CLAUDIU LASCOSCHI , Avocat 01:45, 4 Iulie 2008
Vad ca la "sfaturile" politistului aplecati urechea, dar n-ar fi mai bine sa mergeti la un avocat sa ascultati si sfaturile lui? Un dosar penal nu e joaca, iar ce v-a spus politistul sunt aburelile lui ca sa fiti cooperanti si sa-si faca treaba. Solutia o va da procurorul, politistul doar propune. Si pana la amenda administrativa (nu penala) si NUP sau scoatere mai e.
Ultima modificare: Miercuri, 2 Iulie 2008
ContSters53762, utilizator