avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 376 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... dovada sediu pfa
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

dovada sediu pfa

Pentru dovada sediu pfa mai este necesar certificatul si adeverinta de la finante, la fel ca la srl-uri?
Sau este suficient un contract de comodat, sau inchiriere?
Cel mai recent răspuns: zallyna , utilizator 14:01, 14 Iulie 2011
Documentul care atesta dreptul de folosinta ca sediu social al contribuabilului trebuie certificat de cãtre organul fiscal teritorial, in raport cu adresa sediului social, si prin care se certifică faptul că pentru imobilul cu destinaţie de sediu social nu a fost înregistrat un alt document ce atestă cedarea dreptului de folosinţă asupra aceluiaşi imobil, cu titlu oneros sau gratuit, ori existenţa altor contracte prin care s-a cedat dreptul de folosinţă asupra aceluiaşi imobil, după caz; iar în cazul în care din certificatul emis rezultă că sunt deja înregistrate la organul fiscal alte documente care atestă cedarea dreptului de folosinţă asupra aceluiaşi imobil cu destinaţie de sediu social, o declaraţie pe propria răspundere în formă autentică privind respectarea condiţiilor referitoare la sediul social, adicã la acelaşi sediu vor putea funcţiona mai multe societăţi numai dacă imobilul, prin structura lui şi suprafaţa sa utilă, permite funcţionarea mai multor societăţi în încăperi diferite sau în spaţii distinct partajate.
Numărul societăţilor comerciale ce funcţionează într-un imobil nu poate depăşi numărul de încăperi sau spaţii distincte obţinute prin partajare.
Deci chiar daca ai FOIAE DE AVERE pentru sediu, cladire proprietate personala, documentul trebuie certificat de ANAF teritorial.
Stimate domn Mircea Scarlat nu mai dati nici d-voastra informatii eronate, pentru PFA, II si IF nu trebuie nimic vizat de administratia financiara, nu este ca la SRL-uri.
Documentele necesare pentru înregistrarea în registrul comerţului, înregistrarea fiscală şi autorizarea funcţionării a persoanelor fizice autorizate*:
1. Cererea de înregistrare (original cod 11-10-180);
2. Dovada verificării disponibilităţii şi rezervării firmei (original);
3. Carte de identitate sau paşaport (fotocopie certificată olograf de către titular privind conformitatea cu originalul);
4. Documente care atestă drepturile de folosinţă asupra sediului profesional/punctelor de lucru (copie legalizată sau copie certificată de parte);
5. Dacă este cazul, avizul privind schimbarea destinaţiei imobilelor colective cu regim de locuinţă, prevăzut de Legea nr. 230/2007 (completat pe formular-tip, original);
Documentele necesare pentru înregistrarea în registrul comerţului, înregistrarea fiscală şi autorizarea funcţionării societăţilor în nume colectiv, in comandită simplă şi cu răspundere limitată*:
1. Cererea de înregistrare (original);
2. Dovada verificării disponibilităţii şi rezervării firmei (original);
3. Dacă este cazul, acordul pentru utilizarea denumirii, prevăzut de art. 39 din Legea nr. 26/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare (original);
4. Dovada verificării calităţii de asociat unic într-o singură societate cu răspundere limitată sau dovada verificării privind îndeplinirea condiţiei ca societatea cu răspundere limitată cu asociat unic să nu fie asociat unic în altă societate cu răspundere limitată (original);
5. Actul constitutiv (original);
6. Documentul care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social, înregistrat la administraţia financiară în circumscripţia căreia se situează imobilul cu destinaţie de sediu social;
7. Certificatul emis de administraţia financiară competentă, care certifică faptul că pentru imobilul cu destinaţie de sediu social nu a fost înregistrat un alt document ce atestă înstrăinarea dreptului de folosinţă asupra aceluiaşi imobil, cu titlu oneros sau gratuit;

Ultima modificare: Marți, 10 Mai 2011
ContSters202274, utilizator
Nu am postat INFORMATII, ci am specificat ce documente mi s-au solicitat pentru inmatricularea INTREPRINDERII INDIVIDUALE la care sunt titular.
Daca dupa Dvs. acestea sunt eronate, atunci ORC teritorial a facut un abuz solicitându-mi documente despre sediu social al titularului, adica al semnatarului, care nu ar fi trebuit sa mi le ceară! Nu?!
va rog un rasp.apartamentul in casa stau e pe numele mamei care e plecata din tara si as dori sediu I.I sa fie in acesta?imi treb o procura de la dansa sau doar actele apart?multumesc
-In primul rând vă este necesar cel putin un contract de comodat, între dvs. si mama dvs.
-Fiind vietuitorii Mileniului III, in aceasta epoca a comunicatiilor electronice, oriunde in lume un astfel de contract este posibil a fi semnat intre partile contratante.
-Mai apoi aveti nevoie de acordul vecinilor de palier(vecinatatea pe orizontală) si de tronson (vecinii de la nivelul superior, daca este cazul si cel de la nivelul inferior, daca este cazul) {vecinatatea pe verticala}
-Mai aveti nevoie de Foaia de Avere(Cadastru) prin care se dovedeste dreptl de proprietate a partii contractante care vi la dat in folosinta.
-Mai apoi adeverinta de lipsa alte sarcini de la AFP
s.a.m.d.

Alte discuții în legătură

Se poate face un contract de comodat pentru un apartament pentru care exista deja un contract de inchiriere a spatiului? cenescu cenescu Se poate face un contract de comodat pentru un apartament pentru care exista deja un contract de inchiriere a spatiului? Este vorba de un contract de ... (vezi toată discuția)
Actele necesare pentru a deschide o firma ce se va ocupa de locuri joaca pentru copii loredanatenea loredanatenea Imi poate spune si mie cineva ce acte imi trebuie pentru a deschide un loc de joaca pentru copii cu bouncere, casute, loc de organizat zile de nastere. Va rog ... (vezi toată discuția)
Dovada sediu social Marcel Mihalache Marcel Mihalache Am inteles ca dupa ultimele modificari la legea 31, contractul de comodat nu mai este acceptat la ORC ca dovada spatiu, ci numai contract de inchiriere ... (vezi toată discuția)