Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Dupa ce au fost depuse raportarile financiare pe 2010, ce pasii/documentatie trebuie efectuata pentru un SA tinand cont ca cifra de afaceri este sub 10 mil. lei?
Intrebarea a fost simpla dar o voi reformula. Ce acte trebuiesc intocmite de o SA dupa ce au fost depuse raportarile financiare aferente anului 2010? Daca exista raportari/documente care este termenul de depunere si unde trebuiesc acestea depuse?
Daca nu esti o societate care este obligata la audit sau nu este obligata la raportari deoarece este cotata la bursa de valori... atunci, nimic special.
Un SA depune aceleasi raportari fiscale ca un SRL. Nimic in plus.
Singurul lucru special ar fi raportul cenzorilor, care la SRL nu exista (decat pentru societatile cu mai mult de 15 asociati, la SRL).
Greseala mea este ca am uitat sa specific ca nu este listata la bursa. Din cunostintele mele e necesara o hotarare aga, raportul cenzorilor si publicarea in mo. Daca am gresit cu ceva va rog sa ma corectati. Dupa ce sunt intocmite aceste acte, mai trebuie depus ceva la ANAF sau ORC?
C.n.v.m.
ELLABV
- Un S.A. - care nu a depus registrul actionarilor la nici o societate de tine aceste registre , a fost suspendata de la tranzactionare. Din 2006 C.N.V.M. - a ... (vezi toată discuția)
Dividende
ContSters91137
Asociatii unei societati comerciale pe actiuni s-au intrunit in data de 15 martie 2008 pentru a aproba situatiile financiare pentru exercitiul 2007 . Cu ... (vezi toată discuția)