1. Nu se uda gradina si nici nu se spala covoare sau altceva.
2. Sunt apartamente nelocuite sau inchiriate si la intretinere nu sunt trecute persoanele care locuiesc. Aceste aprtamente figureaza cu persoane zero si CHIAR CONSUM ZERO.
3. Este posibil ca aici , in cele 7-8 apartamente sa se produca pierderi ( la WC sau alti robineti). CURIOS este ca daca pe scara blocului este un consum (suma a citirilor contorilor din apartamente) de 140 metrii cubi, la cel de la intrarea in scara este de 360 metrii cubi. SI DIFERENTA MI SE PARE EXAGERAT DE MARE pentru a putea fi datorata unor scugeri de robineti.
4. La subsol nu exista pierderi de apa (totul este foarte uscat).
Sunt de acord cu plata pierderilor, dar acest sistem introdus de administrator mi se pare a fi favorizant pentru cei care au mai putine persoane la intretinre. Daca exista un cadru legal de plata a acestor diferente va rog sa-mi comunicati. Din punctul meu de vedere consider ca aceste pierdei sa fie trecute la cota parte.
1. Sunt de acord cu observatia ca sunt apometre care nu inregistreaza picatura. Dar din picaturi sa se faca peste 200 metrii cubi pare de domeniul SF
3. Este posibil ca sa se mai si fure apa prin " manevrarea" apometrului. Cum ? Am inteles ca sunt multe metode (desi sincer pe unele nu le cred). Daca acest lucru este adevarat, un bun administrator ar sesisa lunar consumurile aduse de locatari si ar face ceva.
Cred in cirdasia si comoditatea acesteia si a presedintei cu situatia din bloc si au gasit o solutie comoda dea impartii la numarul de persoane ce locuiesc diferenta de apa.
4. CUM ESTE CORECT (LEGAL) SA SE BAGE ACEASTA DIFERENTA? Conform legilatiei eu am inteles ca aceasta artrebui sa fie la capitolul cheltuieli cota-parte.
~ final discuție ~