avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 196 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... concediu de odihna bugetari 2012
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

concediu de odihna bugetari 2012

lucrez la o scoala speciala si am fost anuntata ca din anul 2012 voi avea cu 14 zile de concediu mai putin.am 18 ani vechime si 38 zile de concediu.cumse calculeaza zilele de concediu si in ce baza se taie atat de multe zile.multumesc
Cel mai recent răspuns: elena138 , utilizator 19:46, 11 Septembrie 2011
bibi21 a scris:

am inteles.va multumesc pt raspunsuri.
elena 138 sunt asistent medical .



Daca sunteti asistenta medicala intr-o scoala,angajatorul dvs. este Primaria locala , nu o unitate medicala si nici scoala .
Nu intrati sub incidenta Contractului Colectiv de Munca la nivel de grup de unitati al Ministerului Sanatatii si unitatilor din subordine pe anul 2011.
Asadar.mergeti si va interesati la angajator.

Ultima modificare: Joi, 8 Septembrie 2011
ContSters136493, utilizator
Scolile speciale sunt in subordinea CJ, deci el este orddonatorul principal de credite. Da, va puteti interesa la CJ. Desi am impresia ca vi se aplica CCM. In Statutul colegiului asistentilor ce scrie? Sunteti cuprinsi acolo?
Scoala speciala este in subordinea CJ,dar asistentul medical nu este angajatul scolii,ci al Primariei locale. Intreg sistemul de asistenta medicala prescolara,scolara si universitara,a trecut din 2009 din subordinea unitatilor medicale in subordinea primariilor.
Din pc. de vedere profesional,toti asistentii medicali trebuie sa fie membrii Ordinului Asistentilor Medicali si Moaselor ,pt. ca altfel nu ar putea profesa,dar prevederile CCM nu li se mai aplica acum de cand sunt salariati ai primariilor.