c_m a scris:
catalin1980 a scris:
Daca x vinde in acelasi timp lui y si z(fara ca ei sa se cunoasca),x raspunde pe temei contractual sau penal?
Acu depinde daca-i induce sau nu in eroare...in functie de atitudinea subiectiv cred ca se stabileste...
Nu stiu..tratative poti sa duci cu y,z,w dar sa vinzi in acelasi timp..nu poti spune: ptiu drace ce facui, am vandut la 2 insi acelasi apartament.Imi pare ca se incadreaza perfect in art.215.Acu pe civil sunt habarnist dar banui ca se poate stabili un cumparator y si vanzatorul sa fie obligat la despagubiri catre celalalt cumparator z.
Dar eu sunt incepator si pot vorbi prostii.
mirei2012 a scris:
catalin1980 a scris:
mirei2012 a scris:
catalin1980 a scris:
c_m a scris:
Asa e viata :)
Nu cred ca ar fi si A in cazul asta,ptr ca exclude varianta tertilor.La c spune de tranzactie care face trimitere catre terti.Nu zic cu titlu de absolut ca asta ar fi explicatia,dar nu vad alta.Ce zice la contestatie?
catalin1980 a scris:
Daca x vinde in acelasi timp lui y si z(fara ca ei sa se cunoasca),x raspunde pe temei contractual sau penal?
Acu depinde daca-i induce sau nu in eroare...in functie de atitudinea subiectiv cred ca se stabileste...
Edit
Azi am facut o grila data la licenta la Bucuresti, care aduce cu ceea ce ai intrebat tu...cam asa suna
A fura pe strada o geanta de la B si o vinde lui C. Dupa doua zile B il vede pe C pe strada cu geanta lui si i-o cere inapoi spunand ca i-a fost furata. C i-o da si depune plangere pt inselaciune la politie. A va fi condamnat pt
A-furt calificat in concurs cu inselaciune
B-furt calificat
C-inselaciune
catalin1980 a scris:
mirei2012 a scris:
catalin1980 a scris:
mirei2012 a scris:
catalin1980 a scris:
c_m a scris:
Asa e viata :)
Nu cred ca ar fi si A in cazul asta,ptr ca exclude varianta tertilor.La c spune de tranzactie care face trimitere catre terti.Nu zic cu titlu de absolut ca asta ar fi explicatia,dar nu vad alta.Ce zice la contestatie?