avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1244 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... plata compensatorie
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

plata compensatorie

buna ziua! as dori sa aflu daca as putea beneficia de plata unui salariu compensatoriu, in conditiile in care, lucrez la un notariat, ca singur angajat, si datorita schimbarii sediului in alta localitate, am primit preaviz de disponibilizare incepand cu data de 22.01.2009. Mentionez ca in contractul individual de munca nu este specificata plata acestui salariu.
In al doilea rand as vrea sa stiu daca pot beneficia de indemnizatie de somaj, intrucat sunt studenta in anul I la o facultate particulara si daca trebuie declarat acest lucru la intocmirea dosarului de somaj.
va multumesc anticipat pentru ajutor.
lucya
Cel mai recent răspuns: mihaelan , utilizator 13:37, 17 Martie 2009
violeta_nuky a scris:

Multam mult pentru raspuns.
Dar aceste plati compensatorii nu se pot acorda din fondul de garantare ?m-ar interesa daca exista norme la acest fond.Si inca o intrebare, ce se retine la aceste plati compensatorii?Cu stima,Violeta

Platile compensatorii sunt acordate de catre angajatori din fondurile proprii ...
Din Fondul de garantare se asigura plata creantelor salariale ce rezulta din contractele individuale de munca si din contractele colective de munca incheiate de salariati cu angajatorii impotriva carora au fost pronuntate hotarari judecatoresti definitive de deschidere a procedurii insolventei si fata de care a fost dispusa masura ridicarii totale sau partiale a dreptului de administrare, denumiti in continuare angajatori in stare de insolventa.
Nu sunt convinsta ca nu se calculeaza nici un fel de taxe.Daca este asa spune-mi baza legala.Mentionez ca nu e concediere colectiva, ci individuala iar firma e de constructii.