avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1244 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... plata compensatorie
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

plata compensatorie

buna ziua! as dori sa aflu daca as putea beneficia de plata unui salariu compensatoriu, in conditiile in care, lucrez la un notariat, ca singur angajat, si datorita schimbarii sediului in alta localitate, am primit preaviz de disponibilizare incepand cu data de 22.01.2009. Mentionez ca in contractul individual de munca nu este specificata plata acestui salariu.
In al doilea rand as vrea sa stiu daca pot beneficia de indemnizatie de somaj, intrucat sunt studenta in anul I la o facultate particulara si daca trebuie declarat acest lucru la intocmirea dosarului de somaj.
va multumesc anticipat pentru ajutor.
lucya
Cel mai recent răspuns: mihaelan , utilizator 13:37, 17 Martie 2009
Multam mult pt.promptitudine si raspuns.Mai am o intrebare.
Salariatul respectiv, concediat individual mi-a prezentat CM pe perioada de preaviz.Adica,preavizul incepea cu 12.01.2009,15 zile lucratoare si in data de 16.01.2009 pana la 29.01.2009 aduce CM boala obisnuita.
Pot sa-i mai desfac contractul de munca incepand cu 01.02.2009 tinand cont ca nu a avut preaviz? Ce trec in notificarea de preaviz? ce fac in cazul asta? Salariatul isi doreste sa intre in somaj.Cu stima, Violeta si multumesc anticipat.
Pe perioada concediului medical preavizul este suspendat, urmand a incepe sa curga din nou de la data terminarii concediului medical.
Pentru concedierea in baza art.65 alin.1 C.mun., preavizul este de 20 zile lucratoare si nu 15 zile lucratoare.

Pentru a beneficia de somaj, trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
- sa aiba un stagiu minim de cotizare de 12 luni in ultimele 24 de luni premergatoare datei depunerii cererii